JA het is leuk om elke dag ff te kijken wat ze in de aanbieding hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:04 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik ben al tijden "klant" bij iBood. Ben er erg tevreden over.. ze mogen best nog wat meer bekendheid krijgen!
Er is al itoko.nl en priceattack.nl maar als je nog iets unieks kan verzinnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb nu een aantal keer meegedaan, autoradio moest ik 3 weken op wachten, prijs en kwaliteit is gelukkig wel uitstekend in dit geval.
Tijd voor een ibood concurrent trouwensBen al met wat dingen bezig, iemand die mee wil doen?
![]()
Dankje.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:24 schreef MJay1 het volgende:
De teller loopt weer, nog 25 minuten!
en ik doe mee!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:26 schreef spliffy het volgende:
Nog 23 minuten tot de volgende!
Zeker doen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:29 schreef Scorpie het volgende:
Oke! Posten als je het antwoord weet!!
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:39 schreef Apekoek het volgende:
wat is het password? je email? heb verder geen gegevens gekregen bij de inschrijvings mail namelijk.
Nee hoor, ligt aan de moeilijkheidsgraad van vragen en het aantal goede antwoorden dat ingestuurd word.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Apekoek het volgende:
nu wordt het spannend, ik doe het al in mijn broek, je krijgt dus 30 sec de tijd om te antwoorden? das vet kort.
Je kan antwoorden totdat alle gratis producten zijn weggegeven. Hoe moeilijker de vraag hoe langer de tijd dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:41 schreef Apekoek het volgende:
nu wordt het spannend, ik doe het al in mijn broek, je krijgt dus 30 sec de tijd om te antwoorden? das vet kort.
Je password kan je opvragen via de passmailer...quote:
Just like me!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:46 schreef Scorpie het volgende:
Zo, google open, wikipedia open, calculator open, dit topic open, ik ben er klaar voor.
Een X toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:51 schreef Orealo het volgende:
letter voor 1000 = K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |