hoe kun jij dat nu wel hebben en ik niet? we waren gelijktijdig...quote:
Met Order_status_id = 1000 kan ik alsnog niks...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:04 schreef Reneuh het volgende:
[..]
hoe kun jij dat nu wel hebben en ik niet? we waren gelijktijdig...![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef tongytongylickylic... het volgende:
LOOOSSSERRSSSS IBOOODDD!!!
Had ik gisteren ook. Order_status_id = 1000 wil volgens mij zeggen dat je nèt te laat bent. Op het moment dat je het antwoord gaf werd die variabele toegewezen, en toen je naar de volgende pagina ging was het te laat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:08 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Met Order_status_id = 1000 kan ik alsnog niks...
Proficiatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Order_status_id = 1000 wil volgens mij zeggen dat je nèt te laat bent. Op het moment dat je het antwoord gaf werd die variabele toegewezen, en toen je naar de volgende pagina ging was het te laat.
Overigens was ik deze keer wel op tijd, ik heb gewonnen![]()
Dank je.quote:
Ik was hetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mijn pagina was net uitgeladen toen ik het antwoord op 1 cijfer na miste.
Gefeliciteerd Reneuh!
Hoe zag je dat je had gewonnen? In de zin van: wat voor scherm?
Edit: Mijn vader belde me net, hij had ook gewonnen!
Of je gebruikt FireFox in combinatie met CheckForChance. Niet dat ik dat gebruik, maar als je al niet de moeite wilt nemen af en toe op Reload te drukken hoef je echt geen 1,50 te betalen hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:00 schreef T_E_O het volgende:
Als je genoeg hebt van het f5'en, dan kan je (..) voor 1,50 de komende 3x dat de klok verschijnt een SMSje ontvangen![]()
De prijs van gisteren was leuker iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
Ik ga me niet uitsloven voor een 1GB SD kaartje van 13 euro
Ik kijk eerst of ik het zelf kan invullenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef devv05 het volgende:
Vooruit ik doe ook wel weer mee. Even hier antwoord posten he
Wou het net zeggen, want dalijk is dit topic volquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:46 schreef Impry het volgende:
Even doorposten, of rustig aan/weinig posten? Er komt namelijk net een nieuw topic aan
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:50 schreef woeeiiii het volgende:
Damn over 9 minuten word ik opgehaald voor rijles, dan kan ik dus niet mee doen
Succes allemaal!
Zo is het, doorposten! Nog 7.30min.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:49 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Wou het net zeggen, want dalijk is dit topic vol
Afzeggen dan hehquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:50 schreef woeeiiii het volgende:
Damn over 9 minuten word ik opgehaald voor rijles, dan kan ik dus niet mee doen
Succes allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |