dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef wlsandman het volgende:
het moet toch een plaatsje rond dakar zijn??
wat moet ik daar nou weer meequote:Order_status_id = 1000
Idd, beetje vaag allemaalquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:02 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Huh, dat zie ik niet eens op heel google earth
Village stond er en dat is niet dakar..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef matthijst het volgende:
Huh, wat een fuckin vage bullshit dan. Dacht dat er iets stond als: 1 en 2 graden ten zuiden en oosten van de meest westelijke stad in Afrika....
Meest westelijk lijkt me dakar?
Dakar
Latitude 14.6708 Longitude -17.4381
Mbigou
Latitude -1.8833 Longitude 11.9333
Hoe zit die shit
ja, vast, en het dichtsbijzijnde dorp was dus een paar honderd kilometer verderopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:09 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Village stond er en dat is niet dakar..
Tja, het idee was dus blijkbaar niet dat je het meest westelijke dorp in Afrika moest zoeken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef SuperPoekie het volgende:
Lol, ik sta nog steeds op 0 weggegeven producten en laden doet de site al helemaaaaaal niet meer ..
Maar er stond inderdaad dorp, en dakar is toch best wel een stadKan zijn dat er op de Kaapverdische eilanden nog ergens een dorpje rondzwierf, die behoren nog tot Afrika en liggen westelijker dan Senegal.
Idd!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef neo2000 het volgende:
TeeVeePee men!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |