quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:50 schreef Youssef het volgende:
Worden de mannen en de vrouwen gescheiden?
Jep. En het eten wordt bij de mannen gebracht door moslimmannen en bij de vrouwen door burqa's. En ze weten het niet, maar die ranzige ongelovigen krijgen de hele avond Koranles, met een mes tegen de keel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:50 schreef Youssef het volgende:
Worden de mannen en de vrouwen gescheiden?
Ga je zeker komen dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:28 schreef Alicey het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de lijst?
Youssef, waarom kom je ook niet?
Nee dankje, I'll passquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Trigger gaat kijken of alle jongetjes besneden zijn
Zo zeker als ik altijd in schrijf voor een meet : Ik kom, behoudens bijzondere omstandighedenquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Trigger gaat kijken of alle jongetjes besneden zijn en Yvonne gaat de maagdenvliesjes controleren.
Je staat erquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zeker als ik altijd in schrijf voor een meet : Ik kom, behoudens bijzondere omstandigheden
En mocht je er één zien die niet meer in tact is, moet je hem weer in orde nieten.quote:
Ik ben een net katholiek meisjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Wil je mijn maagdenvlies controleren?
Het zijn jouw Broedersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe jij het of zal ik het onder hun aandacht brengen?
Neem de 21e meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had al 2 uur lang weg moet zijn, richting m'nzus
. Ze heeft besloten dat we de hele dag manti gaan maken. Dus ik ga maar 's.
Nee, we hadden de Turkse meet afgelast. En het is wel héél erg Turks om naar een restaurant te gaan en je eigen eten mee te nemen.quote:
Neeheee, voor je soep gaat maken voor mij een beetje in een diepvrieszakje doen, koel bewaren als je dan naar meet komt aan mij geve.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, we hadden de Turkse meet afgelast. En het is wel héél erg Turks om naar een restaurant te gaan en je eigen eten mee te nemen.
Komt goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neeheee, voor je soep gaat maken voor mij een beetje in een diepvrieszakje doen, koel bewaren als je dan naar meet komt aan mij geve.![]()
In het centrum, Bazar. Nope geen pers, hoezo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:58 schreef editor2 het volgende:
Waar in Rotterdam willen jullie dit houden en is het pers-gerelateerd?
Jup, je bent welkomquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef editor2 het volgende:
Oh die zaak ken ik.. Beetje van alle werelden op eetgebied.Mischien als het nieuwswaardig was ff kijken en desnoods ff wat shotjes maken. Maar tis gewoon een meet van FOK!kers onderling begrijp ik.
neequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:42 schreef muhammad_ali het volgende:
komt er nog zo'n meet dan?
Pff verschuil je maar weer achter werk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Veel te eng joh, durf ik heul niet.
Tevens werk
Maar ik ben wel benieuwd naar de pics![]()
Vanaf Iftar, dus ongeveer 7quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik zie het, zaterdag is het, om hoelaat ongeveer, aangezien ik die dag moet werken.
Yeah babyquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat moet ik wel redden denk ik, schrijf mij erbij.
Youssef meld af en Meki overweegtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Er mogen trouwens wat meer Marokkaantjes komen, anders voel ik me alleen. Komop Youssef, BSB, Meki...
komt er dalijk ruziequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Er mogen trouwens wat meer Marokkaantjes komen, anders voel ik me alleen. Komop Youssef, BSB, Meki...
Zit ie altijd over te janken als er meets op zaterdag zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff verschuil je maar weer achter werk.
Tof!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:
In gesprek met het een en ander, misschien komt Albayrak opdagen
Nu is het helemaal kut dat ik niet kan komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:
In gesprek met het een en ander, misschien komt Albayrak opdagen
Zie je?quote:
21 oktober zit ik in een heel ander stukje Nederland.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey Klowjow, kom je naar de meet?![]()
Aightquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
21 oktober zit ik in een heel ander stukje Nederland..
Ik ga proberen die dag te verzetten.
Doen, doen, doen, graag!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
21 oktober zit ik in een heel ander stukje Nederland..
Ik ga proberen die dag te verzetten.
Uiteraard niet, klowjow is mine, mine,minequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag nu geen credit opeisen?
Ach, als Nan maar van mij isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard niet, klowjow is mine, mine,mine
Motiverend!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen, doen, doen, graag!
Ik moet je nog steeds knuffelen
Dit ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Ik heb evt heul misschien als mensen het lief vroagen, wel wat slaapplaatsen.
quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Alulu het volgende:
Toch nog een vraagje, wel halal vlees bij Bazar toch?
Van de websitequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Alulu het volgende:
Zet mij er ook maar op aub.
Ik werk wel die dag maar het moet denk ik wel lukken om het tijdstip van maghrib (18:40 op mijn kalender, R'dam en omgeving) en dus die iftar wel te halen. Mocht het dus niet lukken laat ik het hier weten dat ik van het lijstje wordt 'geschrapt'.
Top initiatief trouwens![]()
quote:Al ons vlees is ritueel geslacht (halal)
Voor we aan het eten bestellen toe zijn zal wel ff duren denk ik, eerst ff kennismaken enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Alulu het volgende:
Zet mij er ook maar op aub.
Ik werk wel die dag maar het moet denk ik wel lukken om het tijdstip van maghrib (18:40 op mijn kalender, R'dam en omgeving) en dus die iftar wel te halen. Mocht het dus niet lukken laat ik het hier weten dat ik van het lijstje wordt 'geschrapt'.
Top initiatief trouwens![]()
Niet drinken tijdens kennismakingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor we aan het eten bestellen toe zijn zal wel ff duren denk ik, eerst ff kennismaken enzo
Jij gaat vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je breekt m'n hart
Maar... klowjow, klowjow
, klowjow
Geen alcohol, offe, gewoon niks?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet drinken tijdens kennismaking![]()
We meeten toch na 18.40?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wil drinken terwijl wij vasten![]()
Jamaar.... het is Klowjow!!!!quote:
!!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We meeten toch na 18.40?
Ik mag toch wel roken hè?
Dat drinken zal me een biet wezen, maar roken!!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
!!!!!
* NanKing in paniek rondjes draait
Juist!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat drinken zal me een biet wezen, maar roken!!!!!
Ik kom dus definitief? Ok.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:16 schreef Triggershot het volgende:
Yvon, ik kan OP niet meer bewerken, wil jij Klowjow en Alulu in OP zetten aub, of gewoon mij Admin maken mag ook
pfieuw, ik kan weer opgelucht ademha....euhz rokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Roken mag wel want het is dan na zonsondergang.
* muhammad_ali pakt nog een sigaret
Ja, je mag roken, maar we mogen dan pas rond 19.10 ofzo etenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We meeten toch na 18.40?
Ik mag toch wel roken hè?
Zal klowjow wel leuk vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar.... het is Klowjow!!!!
Hij is als een broer
nee man, veel eerderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, je mag roken, maar we mogen dan pas rond 19.10 ofzo eten
Dat boeit niet johquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh, voor we aan bestellen toekomen is het wel zo laat hoor,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
whahahaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet laat zeggen, dan worden mensen blij als ze eerder mogen eten, tis psychologisch
Hoop het maar, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, voor we aan bestellen toekomen is het wel zo laat hoor,
laat me niet zo schrikken!!!
Ik denk 't wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoop het maar, hoe eerder hoe beter.![]()
Serveren ze daar wel alcohol eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |