quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef stukovich het volgende:
DE DOODSLIJN IS ZONDAG 8 OKTOBER. DENK GOED NA AUB, TRIGGER GAAT AS MAANDAG RESERVEREN.
USERS DIE TE LAAT AFMELDEN KRIJGEN EEN PERM-BAN VAN YVONNE
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:06 schreef Plaza het volgende:
Moet er betaald worden voor de hapjes?
Die OP is echt één van de beste die ik in tijden heb gelezenquote:
Dus je komt gewoon zeker wetenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:24 schreef moemoe het volgende:
Misschien.
quote:maar meld je zeker NIET aan als je toch niet kunt komen, om de afgang van de vorige 2 'meets' te vermijden.
Waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Als het dichterbij was geweest dan was ik gekomen maar Rotterdam is nogal een eind uit de richting.
In ieder geval veel plezier samen.![]()
Groningen, is me veul te ver rijden en dan ook nog helemaal naar "de grote stad"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Ik heb evt heul misschien als mensen het lief vroagen, wel wat slaapplaatsen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef arnold-d het volgende:
gaan jullie dan allemaal taarten eten..?
Naquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:51 schreef longinus het volgende:
Is de meet voor of na zonsondergang
The wandering Jew is backquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff generaliserende opmerking:
Doe jij je tuinbroek aan?
OH jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder baggeren in het turkentopic
Ander ging ik Off topicquote:
Waar staat deadline?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ander ging ik Off topic![]()
Akkoord met de deadline?
Dude,quote:
Honger enzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude,![]()
Best wel zwart en dik --> 15.43
Honger is slechts een excuus voor menselijk falenquote:
Heb ik ook bro, weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Honger is slechts een excuus voor menselijk falen![]()
![]()
Weet je wat ook erg is, naarmate de ramadan vordert, ik in de ochtend steeds minder eet![]()
1 boterham, 1 ei, 1 vitaminepil, 1 glas water![]()
Alleen als jij een riem met bommen aan doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff generaliserende opmerking:
Doe jij je tuinbroek aan?
Lijkt wel of je het verzadigingspunt steeds eerder bereikt...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb ik ook bro, weet niet wat het is.![]()
waarom zeg je zoiets kwetsends?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als jij een riem met bommen aan doet.
Bevalt je wel?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het verzadigingspunt steeds eerder bereikt...
quote:
over paar jaar nix meerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude
![]()
Je maag kan ook verzadigen, hehe.
Eerst ook 45 minuten ontbijten, nu 10 minuten ofzo![]()
Die horroverhalen heb ik al gehoord. Eten om 22.00 en het vasten voor de volgende dag begint 4 uur laterquote:
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die horroverhalen heb ik al gehoord. Eten om 22.00 en het vasten voor de volgende dag begint 4 uur later![]()
Die jaren ben ik in Noorwegen
11 maanden genieten dan maar hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |