quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:43 schreef stukovich het volgende:
DE DOODSLIJN IS ZONDAG 8 OKTOBER. DENK GOED NA AUB, TRIGGER GAAT AS MAANDAG RESERVEREN.
USERS DIE TE LAAT AFMELDEN KRIJGEN EEN PERM-BAN VAN YVONNE
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:06 schreef Plaza het volgende:
Moet er betaald worden voor de hapjes?
Die OP is echt één van de beste die ik in tijden heb gelezenquote:
Dus je komt gewoon zeker wetenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:24 schreef moemoe het volgende:
Misschien.
quote:maar meld je zeker NIET aan als je toch niet kunt komen, om de afgang van de vorige 2 'meets' te vermijden.
Waar kom je vandaan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Als het dichterbij was geweest dan was ik gekomen maar Rotterdam is nogal een eind uit de richting.
In ieder geval veel plezier samen.![]()
Groningen, is me veul te ver rijden en dan ook nog helemaal naar "de grote stad"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Ik heb evt heul misschien als mensen het lief vroagen, wel wat slaapplaatsen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef arnold-d het volgende:
gaan jullie dan allemaal taarten eten..?
Naquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:51 schreef longinus het volgende:
Is de meet voor of na zonsondergang
The wandering Jew is backquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff generaliserende opmerking:
Doe jij je tuinbroek aan?
OH jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder baggeren in het turkentopic
Ander ging ik Off topicquote:
Waar staat deadline?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ander ging ik Off topic![]()
Akkoord met de deadline?
Dude,quote:
Honger enzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude,![]()
Best wel zwart en dik --> 15.43
Honger is slechts een excuus voor menselijk falenquote:
Heb ik ook bro, weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Honger is slechts een excuus voor menselijk falen![]()
![]()
Weet je wat ook erg is, naarmate de ramadan vordert, ik in de ochtend steeds minder eet![]()
1 boterham, 1 ei, 1 vitaminepil, 1 glas water![]()
Alleen als jij een riem met bommen aan doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ff generaliserende opmerking:
Doe jij je tuinbroek aan?
Lijkt wel of je het verzadigingspunt steeds eerder bereikt...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb ik ook bro, weet niet wat het is.![]()
waarom zeg je zoiets kwetsends?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alleen als jij een riem met bommen aan doet.
Bevalt je wel?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:46 schreef stukovich het volgende:
[..]
Lijkt wel of je het verzadigingspunt steeds eerder bereikt...
quote:
over paar jaar nix meerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Dude
![]()
Je maag kan ook verzadigen, hehe.
Eerst ook 45 minuten ontbijten, nu 10 minuten ofzo![]()
Die horroverhalen heb ik al gehoord. Eten om 22.00 en het vasten voor de volgende dag begint 4 uur laterquote:
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Die horroverhalen heb ik al gehoord. Eten om 22.00 en het vasten voor de volgende dag begint 4 uur later![]()
Die jaren ben ik in Noorwegen
11 maanden genieten dan maar hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger he
De andere meet gaat idd niet door.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:
Hoe zit het nu met die andere meet. Gaat-ie nu niet meer door of nog wel?
Een ramadan-meet is trouwens toch niet gezellig met zijn allen een heleboel dingen niet eten?
Owkee, ben ik weer up-to-date, en ook weer gerust gesteld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
De andere meet gaat idd niet door.
En het is na zonsondergang, dus eten mag.
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Owkee, ben ik weer up-to-date, en ook weer gerust gesteld.
Link doet het gewoon hierquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef Allanon666 het volgende:
Triggershot, fix die link naar: Turken op FOK! 13 in je OP
Voiláquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:41 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mj zet ie er een ) achter waardoor het linkje niet meer werkt
Als het maar na het breken van het vasten is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:49 schreef Triggershot het volgende:
Beste FOK!kers, Na de kansloze afgang van de meet (zie Turken op FOK! 13 ) hebben wij besloten om het anders aan te pakken, namelijk het organiseren van een iftar-meet waar 'Ramdan' een centrale rol in zal gaan spelen. De locatie van de meet blijft ongewijzigd, nameljk Rotterdam. De dag waarop deze meet georganiseerd zal gaan worden is 21 oktober.
De FOK!kers die in ieder geval aanwezig zullen zijn:
- Triggershot
- Stukovich
- Yvonne
- Nanking
- Clumsy_Clown
- Muhammad_ali
- Cikolata
Bedoeling van de avond is om in dialoog te gaan over de Ramadan, dus het is niet strikt noodzakelijk om zelf moslim te zijn. Een unieke gelegenheid dus om je vragen te stellen aan echte experts. Mochten deze redenen je niet interesseren, dan kunnen jullie natuurlijk ook komen voor de ondergetekenden (wie wil dat nou niet). Meld je aub aan via PM, meld je aub aan via dit topic, maar meld je zeker NIET aan als je toch niet kunt komen, om de afgang van de vorige 2 'meets' te vermijden.
Met vriendelijke groet,
[..]
Neuken ook!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
De andere meet gaat idd niet door.
En het is na zonsondergang, dus eten mag.
Was het maar vast zomer in Noorwegen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, elke jaar 11 dagen vroeger he
opa tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als het maar na het breken van het vasten is.
Kan ik eindelijk Yvonne neuken.
Mijn lievelings Odalisk!quote:
Volgens mij hebben jullie "het" al gedaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:18 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als het maar na het breken van het vasten is.
Kan ik eindelijk Yvonne neuken.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:21 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Mijn lievelings Odalisk!
Nu natuurlijk geweldig!quote:
ik vind ook leuk je te zien!!! we hebben een sterke band hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nu natuurlijk geweldig!
Blij je te zien!
Ik ga gewoon richting mijn dood natuurlijk.
Maar dat doe ik al jaren
"Het" is onzijdig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie "het" al gedaan.
Behoorlijk sterke band!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:25 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vind ook leuk je te zien!!! we hebben een sterke band he
ach je bent nog zo jong
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:27 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Behoorlijk sterke band!
AA ik wordt gek!
Tijd om je een PM te zenden.quote:
lijkt mij ook!! dat werd tijd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Tijd om je een PM te zenden.
IRL bedoel je? of digitaal?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:28 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Waar hang je uit tegenwoordig?
ik zal je een PM sturen. Ik ga nu naar bed, morgen werken.quote:
Afmelden mag dan niet meer hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:37 schreef Litso het volgende:
Ik meld me aan. En om even hongerig te zijn als jullie zal ik die dag vasten
Maar waar is nou dat turkentopic waar Emel over sprak?quote:
Niet joh, teveel moeitequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij me op komt zoeken en in elkaar kom slaan als we weer afzeggen.
Turken op FOK! 14quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Maar waar is nou dat turkentopic waar Emel over sprak?
Stukovich heeft nog geen baan dusquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt goed. Als ik alsnog afzeg mogen jullie me besnijden.
Een beetje Christen blijft op Zondag thuis.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
is het op een Zondag
is nog niet zeker maar het is twijfel of ik kom
Meki Christen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Een beetje Christen blijft op Zondag thuis.
Vanaf iftar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
van hoe laat tot hoe laat ??
grote kans dat ik kom :d
In jouw geval zou ik toch liever een burka zien, snoes.quote:
Ik denk eigenlijk dat jouw mama jou dan al heeft ingestopt, knul.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:38 schreef aids het volgende:
Tof, ik kom wel wat moslims in elkaar slaan.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:50 schreef Youssef het volgende:
Worden de mannen en de vrouwen gescheiden?
Jep. En het eten wordt bij de mannen gebracht door moslimmannen en bij de vrouwen door burqa's. En ze weten het niet, maar die ranzige ongelovigen krijgen de hele avond Koranles, met een mes tegen de keel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:50 schreef Youssef het volgende:
Worden de mannen en de vrouwen gescheiden?
Ga je zeker komen dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:28 schreef Alicey het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de lijst?
Youssef, waarom kom je ook niet?
Nee dankje, I'll passquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Trigger gaat kijken of alle jongetjes besneden zijn
Zo zeker als ik altijd in schrijf voor een meet : Ik kom, behoudens bijzondere omstandighedenquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Trigger gaat kijken of alle jongetjes besneden zijn en Yvonne gaat de maagdenvliesjes controleren.
Je staat erquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zeker als ik altijd in schrijf voor een meet : Ik kom, behoudens bijzondere omstandigheden
En mocht je er één zien die niet meer in tact is, moet je hem weer in orde nieten.quote:
Ik ben een net katholiek meisjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Wil je mijn maagdenvlies controleren?
Het zijn jouw Broedersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe jij het of zal ik het onder hun aandacht brengen?
Neem de 21e meequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had al 2 uur lang weg moet zijn, richting m'nzus
. Ze heeft besloten dat we de hele dag manti gaan maken. Dus ik ga maar 's.
Nee, we hadden de Turkse meet afgelast. En het is wel héél erg Turks om naar een restaurant te gaan en je eigen eten mee te nemen.quote:
Neeheee, voor je soep gaat maken voor mij een beetje in een diepvrieszakje doen, koel bewaren als je dan naar meet komt aan mij geve.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, we hadden de Turkse meet afgelast. En het is wel héél erg Turks om naar een restaurant te gaan en je eigen eten mee te nemen.
Komt goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neeheee, voor je soep gaat maken voor mij een beetje in een diepvrieszakje doen, koel bewaren als je dan naar meet komt aan mij geve.![]()
In het centrum, Bazar. Nope geen pers, hoezo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:58 schreef editor2 het volgende:
Waar in Rotterdam willen jullie dit houden en is het pers-gerelateerd?
Jup, je bent welkomquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:02 schreef editor2 het volgende:
Oh die zaak ken ik.. Beetje van alle werelden op eetgebied.Mischien als het nieuwswaardig was ff kijken en desnoods ff wat shotjes maken. Maar tis gewoon een meet van FOK!kers onderling begrijp ik.
neequote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:42 schreef muhammad_ali het volgende:
komt er nog zo'n meet dan?
Pff verschuil je maar weer achter werk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:03 schreef Youssef het volgende:
[..]
Veel te eng joh, durf ik heul niet.
Tevens werk
Maar ik ben wel benieuwd naar de pics![]()
Vanaf Iftar, dus ongeveer 7quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ah ik zie het, zaterdag is het, om hoelaat ongeveer, aangezien ik die dag moet werken.
Yeah babyquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat moet ik wel redden denk ik, schrijf mij erbij.
Youssef meld af en Meki overweegtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Er mogen trouwens wat meer Marokkaantjes komen, anders voel ik me alleen. Komop Youssef, BSB, Meki...
komt er dalijk ruziequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
Er mogen trouwens wat meer Marokkaantjes komen, anders voel ik me alleen. Komop Youssef, BSB, Meki...
Zit ie altijd over te janken als er meets op zaterdag zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff verschuil je maar weer achter werk.
Tof!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:
In gesprek met het een en ander, misschien komt Albayrak opdagen
Nu is het helemaal kut dat ik niet kan komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef Triggershot het volgende:
In gesprek met het een en ander, misschien komt Albayrak opdagen
Zie je?quote:
21 oktober zit ik in een heel ander stukje Nederland.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hey Klowjow, kom je naar de meet?![]()
Aightquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
21 oktober zit ik in een heel ander stukje Nederland..
Ik ga proberen die dag te verzetten.
Doen, doen, doen, graag!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
21 oktober zit ik in een heel ander stukje Nederland..
Ik ga proberen die dag te verzetten.
Uiteraard niet, klowjow is mine, mine,minequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag nu geen credit opeisen?
Ach, als Nan maar van mij isquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard niet, klowjow is mine, mine,mine
Motiverend!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen, doen, doen, graag!
Ik moet je nog steeds knuffelen
Dit ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?
Ik heb evt heul misschien als mensen het lief vroagen, wel wat slaapplaatsen.
quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Alulu het volgende:
Toch nog een vraagje, wel halal vlees bij Bazar toch?
Van de websitequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Alulu het volgende:
Zet mij er ook maar op aub.
Ik werk wel die dag maar het moet denk ik wel lukken om het tijdstip van maghrib (18:40 op mijn kalender, R'dam en omgeving) en dus die iftar wel te halen. Mocht het dus niet lukken laat ik het hier weten dat ik van het lijstje wordt 'geschrapt'.
Top initiatief trouwens![]()
quote:Al ons vlees is ritueel geslacht (halal)
Voor we aan het eten bestellen toe zijn zal wel ff duren denk ik, eerst ff kennismaken enzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:02 schreef Alulu het volgende:
Zet mij er ook maar op aub.
Ik werk wel die dag maar het moet denk ik wel lukken om het tijdstip van maghrib (18:40 op mijn kalender, R'dam en omgeving) en dus die iftar wel te halen. Mocht het dus niet lukken laat ik het hier weten dat ik van het lijstje wordt 'geschrapt'.
Top initiatief trouwens![]()
Niet drinken tijdens kennismakingquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor we aan het eten bestellen toe zijn zal wel ff duren denk ik, eerst ff kennismaken enzo
Jij gaat vreemdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je breekt m'n hart
Maar... klowjow, klowjow
, klowjow
Geen alcohol, offe, gewoon niks?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet drinken tijdens kennismaking![]()
We meeten toch na 18.40?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wil drinken terwijl wij vasten![]()
Jamaar.... het is Klowjow!!!!quote:
!!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We meeten toch na 18.40?
Ik mag toch wel roken hè?
Dat drinken zal me een biet wezen, maar roken!!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
!!!!!
* NanKing in paniek rondjes draait
Juist!!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat drinken zal me een biet wezen, maar roken!!!!!
Ik kom dus definitief? Ok.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:16 schreef Triggershot het volgende:
Yvon, ik kan OP niet meer bewerken, wil jij Klowjow en Alulu in OP zetten aub, of gewoon mij Admin maken mag ook
pfieuw, ik kan weer opgelucht ademha....euhz rokenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Roken mag wel want het is dan na zonsondergang.
* muhammad_ali pakt nog een sigaret
Ja, je mag roken, maar we mogen dan pas rond 19.10 ofzo etenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
We meeten toch na 18.40?
Ik mag toch wel roken hè?
Zal klowjow wel leuk vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar.... het is Klowjow!!!!
Hij is als een broer
nee man, veel eerderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, je mag roken, maar we mogen dan pas rond 19.10 ofzo eten
Dat boeit niet johquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh, voor we aan bestellen toekomen is het wel zo laat hoor,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
whahahaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet laat zeggen, dan worden mensen blij als ze eerder mogen eten, tis psychologisch
Hoop het maar, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh, voor we aan bestellen toekomen is het wel zo laat hoor,
laat me niet zo schrikken!!!
Ik denk 't wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoop het maar, hoe eerder hoe beter.![]()
Serveren ze daar wel alcohol eik?
Jij snapt mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk 't wel.
Maar het is toch veel leuker/lekkerder om gewoon lekker thee te drinken.
Ja!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoop het maar, hoe eerder hoe beter.![]()
Serveren ze daar wel alcohol eik?
Bagger betreft de meetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:53 schreef stukovich het volgende:
Verder baggeren in het Turken-topic![]()
Ja Baasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:53 schreef stukovich het volgende:
Verder baggeren in het Turken-topic![]()
quote:
Een aantal ja, Yvonne komt ook met de Autoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:59 schreef stukovich het volgende:
Hoe zit het nou met reserveren..... en Trigger kan jij in je mooie Volkswagen Transporterbusje Ford Focus iedereen van CS komen ophalen
Ik zal eens kijken of ik een paar auto's kan regelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een aantal ja, Yvonne komt ook met de Auto
Of mensen blijven gewon wachtenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een paar auto's kan regelen![]()
![]()
Mijn vader ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan eventueel ook iemand ophalen, maar bedenk wel dat ik een Marokkaan ben.
haal mij opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:05 schreef NanKing het volgende:
Vanaf centraal is het makkelijk te lopen.
Met de auto doe je er waarschijnlijk nog langer over.
Genoeg avonturen beleefd anders hoor met mocro'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ook een halfbloed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
Is alulu een turk?
Ik loop wel, ken het centrum uit m'n hoofd, ging meer om de poging tot grap met het witte illegalenbusjequote:
Nooit succesvol geweest in het grappen jijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:07 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik loop wel, ken het centrum uit m'n hoofd, ging meer om de poging tot grap met het witte illegalenbusje![]()
Ramadan he, zelfs m''n jokes laten het afweten![]()
Alleen ik en alulu toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Halfbloed meet lijkt et.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit succesvol geweest in het grappen jij
Ik ben ook deelsbloedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Halfbloed meet lijkt et.
Nu je het zegt Cikolata ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klowjow. Marokkaans -Nederlands.
quote:
Pas je ff op je woorden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ik zit dus straks tussen allerlei oudere mensen.
Als Meki niet komt, kom ik ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien komen meki en bsb nog
Yvonne gaat iedereen die zich af meldt bannen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als Meki niet komt, kom ik ook niet![]()
quote:
Volgens mij was ik nauw betrokken bij het opstellen van dat wetsartikelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yvonne gaat iedereen die zich af meldt bannen.![]()
Nope, Serap en Bulentquote:
Onzinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef stukovich het volgende:
[..]
Volgens mij was ik nauw betrokken bij het opstellen van dat wetsartikel![]()
![]()
quote:
Surequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:18 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ontkennen van mijn genialiteit staat gevangenisstraf op
Bulent zat in De Busquote:
Net zoals Aziz en Sjekkiequote:
Doe je het weer, Bulent hotchickquote:
Itaq Allah.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef stukovich het volgende:
[..]
Doe je het weer, Bulent hotchick
Weet jij Yvonnes voornaam wel dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Het mooie is dat ondanks dat ik crew ben geweest, zelfs yvonne mijn voornaam niet weet,
Nou, ik zal eens een gokje wagen. Yvonne?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet jij Yvonnes voornaam wel dan?
Hoe wist je het?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik zal eens een gokje wagen. Yvonne?
En dezequote:
Mutti toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Het mooie is dat ondanks dat ik crew ben geweest, zelfs yvonne mijn voornaam niet weet,
Gewoon aantal couverts reserveren toch, voor de rest niet. Geen groepsmenu's etc.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef Triggershot het volgende:
Ja man nu weer ontopic over Ramadan en de meet.
Hmm, gewoon daar kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:28 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gewoon aantal couverts reserveren toch, voor de rest niet. Geen groepsmenu's etc.....
Kijken, kijken, niet etenquote:
Na iftar pasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Kijken, kijken, niet eten![]()
Massive
We zullen best druk zijn, als mensen dat willen mogen ze hetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef kLowJow het volgende:
Gaan we beneden zitten?
hey dat ben ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu je het zegt Cikolata ook
[afbeelding]![]()
Ook Nederlandsequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent gewoon alle Turkse meisjes aan het afgaan he?.
Vroeg op jij, werken weer ?quote:
Ah..tuurlijk...Ramadan...was het effe vergeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee eten
Morgen pas weer vroeg werken
Je kunt toch wel gewoon op de kalender op je PC of in een agenda kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:59 schreef Meki het volgende:
Zondag is het tog dan kan ik komen
maar Zaterdag moet ik werken
welke dag is het dan ??
zondag kan ik wel komen
Je denkt nu dat er tientallen moslims kwijlend en stuiptrekkend van hun stoel vallen terwijl ze tussen de snikken door sméken om een bord friet?quote:
nee, maar ik weet dat er in ieder geval één het niet zal kunnen laten nijdig te reagerenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je denkt nu dat er tientallen moslims kwijlend en stuiptrekkend van hun stoel vallen terwijl ze tussen de snikken door sméken om een bord friet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |