Mjah, mijn domme fout (ik kan gewoon niet goed zoekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:49 schreef DSanka het volgende:
[..]
Heb het ook even opgezocht en het zijn er echt 10 niet permanente hoor
erkeltje?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
JeejGeeft niet hoor
Wie wordt waarschijnlijk de opvolger van Kofi Annan
Hebben we dadelijk supershoarma ^^quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat hem die naam maar niet horen![]()
Wees blij dat jij nog geen koosnaampje hebtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat hem die naam maar niet horen![]()
Wat voor koosnaampje wou je me geven danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wees blij dat jij nog geen koosnaampje hebt(of het moet zo zijn dat je er één wil natuurlijk
)
Netjes de stand al bijgewerkt!![]()
Kun je er in bold nog wel even neerzetten dat dit een dubbele punten topic is?
Weet ik t, Yurithemistress of zo? (ik weet wel hoe jij er in het weekend steeds bijloopt hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor koosnaampje wou je me geven dan![]()
Heb het er bij gezet![]()
Nem, wil je weer een ban?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ban!
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Weet ik t, Yurithemistress of zo? (ik weet wel hoe jij er in het weekend steeds bijloopt hoor!)
De vraag is uit het vorige topic dus krijg je 1 puntquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
mag ik daar TWEE punten voor? Dit is dubbele punten topic![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De vraag is uit het vorige topic dus krijg je 1 punt![]()
Verdorie, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kijk, jij kan er tenminste een beetje tegenquote:
je kent het regelementenboek uit je hoofdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij heeft toch net de startpost moeten typenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kijk, jij kan er tenminste een beetje tegen
Kijk, jij kan er tenminste
[..]
je kent het regelementenboek uit je hoofd![]()
Ik loop hier ook al weer een tijdje meequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kijk, jij kan er tenminste een beetje tegen
Kijk, jij kan er tenminste
[..]
je kent het regelementenboek uit je hoofd![]()
Typenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hij heeft toch net de startpost moeten typen![]()
NoSigar +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:46 schreef NoSigar het volgende:
Married with Childeren?
Muy bien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:42 schreef U het volgende:
Grace Under Fire dus
Niet in Nederlands of Belgisch Limburg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:04 schreef Gooitzen het volgende:
Wel in Limburg?
Bijna, nog ietsjes langer makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:13 schreef Supersheep het volgende:
Jupil(l?)!
De voetbaltip was zeker nodigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Supersheep +2
Jupille-Sur-Meuse was ook goed geweest, Luik helaas net niet.
Hawaii_Tim +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
La Chouffe
Beetje, ik heb alle 50 soorten (op Grolsch Malt na) van de lokale kroeg gehad. En die wisselen soms van assortimentquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hawaii_Tim +2
bierkenner?
Ikzelf drink niet zo veel maar dit is toch wel de lekkerste die ik ken denk ik (maar ik ken er dus niet al te veel)![]()
Begin eens aan de Duvel ofzo. En als je echt exquise bier wilt moet je Chimay of Delirium Tremens halen, dat zijn mijn favorieten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hawaii_Tim +2
bierkenner?
Ikzelf drink niet zo veel maar dit is toch wel de lekkerste die ik ken denk ik (maar ik ken er dus niet al te veel)![]()
Ik denk dat je uit kan gaan van een prijs van rond de 3 euro (in een winkel) voor een 0,75 liter fles, maar pin me er niet op vast. Lekkerder vind ik Kasteelbier Bruin, Herog Jan Grand Prestige, Duchesse de Bourgogne, Vondel, Rochefort 8 en 10 (redelijk prijzig), La Trappe Quadrupel, Guinness, De Koninck Excelsior, Chimay Rood en nog een lijstjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Duur trouwens?
Heb het alleen wel eens op terrasjes op
Neuh, paar euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Duur trouwens?
Heb het alleen wel eens op terrasjes op
Rood vind ik inderdaad ook de lekkerste van Chimayquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat je uit kan gaan van een prijs van rond de 3 euro (in een winkel) voor een 0,75 liter fles, maar pin me er niet op vast. Lekkerder vind ik Kasteelbier Bruin, Herog Jan Grand Prestige, Duchesse de Bourgogne, Vondel, Rochefort 8 en 10 (redelijk prijzig), La Trappe Quadrupel, Guinness, De Koninck Excelsior, Chimay Rood en nog een lijstje. Succes ermee
![]()
Niet dat Blauw en Wit smerig zijn, maar ik vind de rode het lekkerste. Is ook nog het goedkoopste, dus mooi meegenomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rood vind ik inderdaad ook de lekkerste van Chimay
Berkery +2quote:In het eigen laboratorium slaagde dr. Elion, leerling van Louis Pasteur, er in 1886 als eerste in Nederland in om een eigen reincultuur af te scheiden: het Heineken A-gist.
Yep, deze olijkerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Leatherfacequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
The Texas Chainsaw Massacre
Mclaren mercedes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat lekker
Wat was, voor de Bugatti Veyreon te koop was, de snelste productieauto met een automatische versnellingsbak ter wereld?
Ik ga even boodschappen doen, ben over ongeveer een kwartier terug.
Ik reken em goed. Voluit was het de Mercedes-Benz SLR McLaren.quote:
Hiep Hoi!quote:
Ja hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:52 schreef Neleos het volgende:
Gerard Reve - De Avonden
Die ja, weet je ook hoe die heet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:59 schreef wyccie het volgende:
Die met de rits van Rolling Stones.
Dat is 'm.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:10 schreef NoSigar het volgende:
Sticky Fingers
Ik reken em goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef ChopperMick het volgende:
Vanwege de zoete urine? Als ik het me goed herinner van school is mellitus afgeleid van het latijnse woord honing en diabetes is dacht ik iets van afscheiden of zo, dus vandaar.
Wie heeft er dan getest dat die urine zoet is?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:07 schreef ChopperMick het volgende:
Vanwege de zoete urine? Als ik het me goed herinner van school is mellitus afgeleid van het latijnse woord honing en diabetes is dacht ik iets van afscheiden of zo, dus vandaar.
dat lieten de artsen hun assistenten vroeger doenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wie heeft er dan getest dat die urine zoet is?
de artsen gingen het proevenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wie heeft er dan getest dat die urine zoet is?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
In den ouden daegen trouwens ook wel pisvloed genoemd geloof ik..
Etcetera +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:21 schreef Etcetera het volgende:
en nu mijn jaartje latijn/grieks: wijnkennis
en yuri maakt 'm afquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
eerlijke spelen zonder doping?
quote:De Olympische eed is de tekst die tijdens de openingsceremonie van elke Olympische Spelen wordt uitgesproken door een sporter en een jurylid. Door het uitspreken van de eed beloven de sporters en de juryleden dat ze zich tijdens de Spelen aan de regels zullen houden.
Hoe de eed afgelegd dient te worden is geregeld in hoofdstuk 5 van het Olympisch Charter. Hier staat voorgeschreven dat een sporter uit het organiserende land de eed uitspreekt namens alle sporters. De eed wordt uitgesproken in het Engels en luidt als volgt:
In the name of all the competitors I promise that we shall take part in these Olympic Games, respecting and abiding by the rules which govern them, committing ourselves to a sport without doping and without drugs, in the true spirit of sportsmanship, for the glory of sport and the honour of our teams.
Terwijl de sporter de eed aflegt moet hij de Olympische vlag met zijn linkerhand vasthouden en zijn rechterhand opgestoken hebben. De vlaggendragers van alle deelnemende landen vormen een halve cirkel voor het podium waar de sporter die de eed aflegt op staat.
Daarna legt een van de juryleden uit het organiserende land de eed af namens alle juryleden. Dit gebeurt op dezelfde wijze als bij de sporter, alleen is de tekst iets anders:
In the name of all the judges and officials, I promise that we shall officiate in these Olympic Games with complete impartiality, respecting and abiding by the rules which govern them, in the true spirit of sportsmanship.
Het was iig een Fransman...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe heet de 'geestelijk vader'/oprichter van de moderne olympische spelen
Nu wel op tijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef Etcetera het volgende:
Oreo Koekjes!
bijna!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:21 schreef U het volgende:
pfoe, Queen Mary II?
Gemarineerd varkenshaasje, gekookte aardappelen, sperziebonen en ijsbergsla.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:29 schreef U het volgende:
en als bonusvraag:
Wat zal ik eens gaan koken zodirect?
gewoon condensationtrails?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:32 schreef U het volgende:
ik zoek eigenlijk de engelse naam voor deze 'sporen'
chemtrails klopt niet, maar de vrager beslist natuurlijk....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:34 schreef ChopperMick het volgende:
contrails
Op die hamplapjes na klinkt het goed, dan liever een slavinkjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:34 schreef WooZ het volgende:
wolkenvelden
bonusvraag: spaghetti + champignons avec paprikapoeder, hamlapjes & room
mijn punten, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:37 schreef U het volgende:
jah ik zie 't net ook, strikt gezien heeft supersheep eigenlijk wel gelijk; aangezien ik nog niks over de taal of wat erbij had gezet; en anders was contrail ook beter geweest. Mea culpa en ik verander 't naar Supersheep. Excuses wyccie
En schapen zijn eigenlijk atoombommen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, condenssporen zijn ook wat anders dan chemtrails. De chemtrails zijn sporen waarvan TRU mensen denken dat het niet de gewone vliegtuigsporen zijn, maar dat het komt doordat de (Amerikaanse) regering een chemisch goedje wil lozen. Zodat we allemaal een langzame, maar tragische dood sterven. (Kort samengevat)
en ze stellen gemene vragen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En schapen zijn eigenlijk atoombommen.
Noem 15 personages uit de serie Lost
15 ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:47 schreef U het volgende:
15?
Jack
Ekko
Kate
Hurley
Charlie
Sawyer
Locke
en nu ben ik het zat en ben ik boodschappen doen!
Michael is goed, rest is al genoemd (John is John Locke), dat zijn er 8quote:
Ik wil namen wycciequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Die Koreaanse vrouw, haar man. De hobbit, de vreemde maar wijze man (Locke), die Indiër, het verwende nest met het blonde haar, haar broer, de knappe vrouw die on the run is (Evangeline Lily) en de knappe man die bij haar wil horen, de zwangere vrouw, de mafkees die iedereen wil vermoorden, de ijsbeer (voor MaJo), de dikke met krullen, het donkere jongetje en zijn vader.
9quote:
Jin is 10quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Hurley
,jack
jin
charlie
locke
micheal
Libby is 11quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:49 schreef Nesle het volgende:
Libbie!
beide kloppen, 13quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:50 schreef Nesle het volgende:
Anna-lucia, henry
Michael en John en Katie (Kate) op zich ook nog, maar allemaal al genoemdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:51 schreef Homdeck het volgende:
Michael, David, John, Katie, Albert, Tony, George
Misschien zit er toevallig een goede bij![]()
ja, 14quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Artzt, maar die heeft zichzelf opgeblazen.
John wel, maar die was al genoemdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:53 schreef ChopperMick het volgende:
John, Paul,Ringo, George?
ja, bijna...quote:
15 en 16!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:55 schreef Nesle het volgende:
Clair en Walt
jammer ALMACHTIGE erkel, net wat te laatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:57 schreef erkel het volgende:
Sayid
John Locke
Shannon
Alex
Henry
Libbie
Boone
Sun
Jack
Eko
Kate
Hurley
Charlie
Sawyer
Charlie
Alleen erkel is wel voldoendequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
jammer ALMACHTIGE erkel, net wat te laat
per·so·na·ge (het, de ~ (v.), ~s)quote:
Winner!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef erkel het volgende:
Lincoln
Michael
Sarah
T-Bag
Tweener
C-Note
Sucre
Fibonacci
Abruzzi
LJ
Veronica
Bellick
Nou heb je zijn gevoelens gekwetstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:03 schreef Supersheep het volgende:
per·so·na·ge (het, de ~ (v.), ~s)
1 persoon
2 [theat.] persoon zoals uitgebeeld in een roman, verhaal, film enz. => figuur
Nu is het maar hoe ver je wil gaan natuurlijk, is Pino wel of niet een personage?
Michaelquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:01 schreef Nesle het volgende:
Oke!
Noem 12 personages uit de serie Prisonbreak!
Die wilde ik eerst vragenquote:
gtst tot 2 jaar geleden. nu eigenlijk niks meerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:04 schreef Nesle het volgende:
Welke series volgen jullie dan wel:P
Michael is goed.
ER, MCW, Greys, Chicago Hope, Medical Doctors, Scrubs,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:09 schreef erkel het volgende:
Noem 6 ziekenhuisseries....
Als je het punt wil moet je ff uitleggen welke serie dit is? Of iemand anders moet ff bevestigen dat het een serie is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ER, MCW, Greys, Chicago Hope, Medical Doctors????, Scrubs,
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef Grim. het volgende:
ER
Grey's anatomy volgens mij stond daar eerst wat anders...![]()
House
Intensive Care
en?
Idd, had iets anders onder me ctrl+v staanquote:
nee, die iig nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:26 schreef Nesle het volgende:
Supersheep ik denk dat jij The flying Doctors bedoelde?
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:10 schreef Grim. het volgende:
ER
Grey's anatomy (hier stond eerst wat anders, Tweener of iets in die richting)
4 House
5 Intensive Care
Supersheep +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:11 schreef Supersheep het volgende:
en 6!!!MCW
quote:
Ik zat me al af te vragen of ik nou de enige was die wakker was, daarnaast kloppen Chicago Hope en Scrubs ook gewoon (mocht Doc niet goed zijn geweest, want die ken ik nl niet)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Sheep zei eerder MCW
ok, opgelostquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:31 schreef erkel het volgende:
[..]
Supersheep +1 Jij verdient het punt wel, was beetje in de war![]()
ChopperMick +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:34 schreef ChopperMick het volgende:
all in the family!
Light Aphrodisiac by Stimulated Explosions of Rotweilerpuppy'squote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:55 schreef ChopperMick het volgende:
Moet nu echt bijna weg dus zal ff helpen
Light A... by Stimulated E... of R...
so far so goodquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:03 schreef Nesle het volgende:
Light A by Stimulated E of Radiation.
A en E weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |