Niet in Nederlands of Belgisch Limburg.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:04 schreef Gooitzen het volgende:
Wel in Limburg?
Bijna, nog ietsjes langer makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:13 schreef Supersheep het volgende:
Jupil(l?)!
De voetbaltip was zeker nodigquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Supersheep +2
Jupille-Sur-Meuse was ook goed geweest, Luik helaas net niet.
Hawaii_Tim +2quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
La Chouffe
Beetje, ik heb alle 50 soorten (op Grolsch Malt na) van de lokale kroeg gehad. En die wisselen soms van assortimentquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hawaii_Tim +2
bierkenner?
Ikzelf drink niet zo veel maar dit is toch wel de lekkerste die ik ken denk ik (maar ik ken er dus niet al te veel)![]()
Begin eens aan de Duvel ofzo. En als je echt exquise bier wilt moet je Chimay of Delirium Tremens halen, dat zijn mijn favorieten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hawaii_Tim +2
bierkenner?
Ikzelf drink niet zo veel maar dit is toch wel de lekkerste die ik ken denk ik (maar ik ken er dus niet al te veel)![]()
Ik denk dat je uit kan gaan van een prijs van rond de 3 euro (in een winkel) voor een 0,75 liter fles, maar pin me er niet op vast. Lekkerder vind ik Kasteelbier Bruin, Herog Jan Grand Prestige, Duchesse de Bourgogne, Vondel, Rochefort 8 en 10 (redelijk prijzig), La Trappe Quadrupel, Guinness, De Koninck Excelsior, Chimay Rood en nog een lijstjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Duur trouwens?
Heb het alleen wel eens op terrasjes op
Neuh, paar euro.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Duur trouwens?
Heb het alleen wel eens op terrasjes op
Rood vind ik inderdaad ook de lekkerste van Chimayquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat je uit kan gaan van een prijs van rond de 3 euro (in een winkel) voor een 0,75 liter fles, maar pin me er niet op vast. Lekkerder vind ik Kasteelbier Bruin, Herog Jan Grand Prestige, Duchesse de Bourgogne, Vondel, Rochefort 8 en 10 (redelijk prijzig), La Trappe Quadrupel, Guinness, De Koninck Excelsior, Chimay Rood en nog een lijstje. Succes ermee
![]()
Niet dat Blauw en Wit smerig zijn, maar ik vind de rode het lekkerste. Is ook nog het goedkoopste, dus mooi meegenomenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rood vind ik inderdaad ook de lekkerste van Chimay
Berkery +2quote:In het eigen laboratorium slaagde dr. Elion, leerling van Louis Pasteur, er in 1886 als eerste in Nederland in om een eigen reincultuur af te scheiden: het Heineken A-gist.
Yep, deze olijkerd: http://en.wikipedia.org/wiki/Leatherfacequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
The Texas Chainsaw Massacre
Mclaren mercedes?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat lekker
Wat was, voor de Bugatti Veyreon te koop was, de snelste productieauto met een automatische versnellingsbak ter wereld?
Ik ga even boodschappen doen, ben over ongeveer een kwartier terug.
Ik reken em goed. Voluit was het de Mercedes-Benz SLR McLaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |