Nou ik ook, lekker makkelijk om het te zeggen buiten het huis. Die cokehoer had het moeten zeggen binnen het huis. Dán heb je ballen.quote:Tijn is onder de indruk van het briefje van Janine.
Ik snap Janines keuze ook niet zo goed. Tijn geeft het of door aan Rik, als die er nog inzit dan. of aan Monique en daar heeft ze een bloedhekel aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Rik had Janines geld toch eigenlijk wel verwacht, hoor ik tussen de regels door.
Hele PC naar de sodemieter gisteren. Heb alles weer opnieuw moeten installerenquote:
Janine had echt geen bloedhekel aan Mo hoor de laatste weken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik snap Janines keuze ook niet zo goed. Tijn geeft het of door aan Rik, als die er nog inzit dan. of aan Monique en daar heeft ze een bloedhekel aan.
Inderdaad die gaat als een dolle en ondertussen gewoon blijven lullen en lachen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina houdt er een flink tempo in.
Ze heeft een behoorlijke conditie.
Dat vind ik zo leuk aan haar ze ziet overal wel de humor van in. Wat een conditie trouwens zeg ze is al vanaf het begin aan het rennenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:28 schreef heksie69 het volgende:
saab is bijna bij de mac in hoofdorp.. toch knap in zon rad
Ik begin Semih zo langzamerhand echt onuitstaanbaar te vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:58 schreef saa het volgende:
En jawel Semih, Micheline en Marlies zijn weer lekker bezig, iedereen is weer schijnheilig volgens Semih, Mies geeft hem natuurlijk weer overal gelijk in.
Precies. Hij is er werkelijk iedere dag tot nu toe mee bezig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:04 schreef saa het volgende:
Semih verwijt Tijn nu dat hij het verhaal in zijn voordeel verteld, duhuh Semih wordt echt eens tijd dat je in de spiegel kijkt!! En als iemand maar niet op kan houden is Semih het wel, in mijn ogen heeft Tijn al meerdere stappen in Semih's richting gezet en ik vind het heel logisch dat hij er momenteel niet meer open voor staat.
Ik denk dat Egbert op de bank komt en dan er ook uit gaat volgende keerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verwacht dat Semih er de volgende keer uitgaat, ongeacht met wie hij op de bank komt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verwacht dat Semih er de volgende keer uitgaat, ongeacht met wie hij op de bank komt.
Er is nog niet genomineerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Er is toch gisteravond gewoon weer genomineerd? Of niet????
(ik kon de streams niet volgen gisteren)
Nee is nog niet genomineerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Er is toch gisteravond gewoon weer genomineerd? Of niet????
(ik kon de streams niet volgen gisteren)
Dat bedoel ik en dan ook nog iedereen schijnheilig noemen, bah hij mag zooo vertrekken van mij!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:29 schreef Dropkick het volgende:
Semih is weer bezig iedereen voor zich te winnen.En Sabrina maar uithoren en slijmen.Gatverdamme Mr.Braaksma!
Liever eerst Egbert en dan Semihquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:36 schreef saa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en dan ook nog iedereen schijnheilig noemen, bah hij mag zooo vertrekken van mij!!![]()
Reparatie, ze moeten de lounge verlatenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef Kinga het volgende:
uhh waarom zijn ze gestopt?
Krijgt ie dáár óók weer een schuldgevoel over.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:03 schreef NorthernStar het volgende:
Jammer. Ik zat te wachten tot ie uit elkaar zou pleuren
Tijdens Eggies beurt bij voorkeur.
Dat zou huilpartijen opleveren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
De bewoners willen graag een uitzending zien. Laten we toch gewoon di van maandag zien. Zijn ze daar ook weer van genezen....
En een vrijwillige exit van Egbert en Marcia, vermoed ik.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zou huilpartijen opleveren.![]()
Vorig jaar was er toch ook al gekloot met de apparatuur..... De lamp die op een moment uitviel, de vuurkorf die na een paar uur al door zijn poten zakte.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:15 schreef arneaux het volgende:. BB kan toch wel gewoon goede spullen aanleveren. Dit is wel een beetje jammer hoor.
Ja Semih heeft ook duidelijk last van het 'Egbert-gevoel'quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind Semih er maar verloren bij lopen. Hij kan zichzelf niet meer zijn, vermoed ik. Bang voor de onrust die hij veroorzaken gaat in de groep...
Egbert heeft het gevoel van BB. Semih van de groep, weet niet wat erger is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Semih heeft ook duidelijk last van het 'Egbert-gevoel'
Er staatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook al gekloot met de apparatuur..... De lamp die op een moment uitviel, de vuurkorf die na een paar uur al door zijn poten zakte.....
Erg jammer ja.... maar ja, de kijkcijfers bepalen hoeveel adverteerders er zijn....![]()
bij jou. Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Deze gebruiker is momenteel offline Nostalgist - dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:16
Ze zijn gestoptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:21 schreef cripplecrow het volgende:
wie is er nu aan het radlopen dan?
Ik denk het ook. Het argument "je zat bij dat groepje, dus heb ik je niet leren kennen" gaat niet meer op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef Sug4r het volgende:
Ik hoop dat Jeroen nu eens niet op de bank komt
Een BB medewerker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:21 schreef cripplecrow het volgende:
wie is er nu aan het radlopen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |