Ik begin Semih zo langzamerhand echt onuitstaanbaar te vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:58 schreef saa het volgende:
En jawel Semih, Micheline en Marlies zijn weer lekker bezig, iedereen is weer schijnheilig volgens Semih, Mies geeft hem natuurlijk weer overal gelijk in.
Precies. Hij is er werkelijk iedere dag tot nu toe mee bezig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:04 schreef saa het volgende:
Semih verwijt Tijn nu dat hij het verhaal in zijn voordeel verteld, duhuh Semih wordt echt eens tijd dat je in de spiegel kijkt!! En als iemand maar niet op kan houden is Semih het wel, in mijn ogen heeft Tijn al meerdere stappen in Semih's richting gezet en ik vind het heel logisch dat hij er momenteel niet meer open voor staat.
Ik denk dat Egbert op de bank komt en dan er ook uit gaat volgende keerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verwacht dat Semih er de volgende keer uitgaat, ongeacht met wie hij op de bank komt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik verwacht dat Semih er de volgende keer uitgaat, ongeacht met wie hij op de bank komt.
Er is nog niet genomineerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Er is toch gisteravond gewoon weer genomineerd? Of niet????
(ik kon de streams niet volgen gisteren)
Nee is nog niet genomineerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Er is toch gisteravond gewoon weer genomineerd? Of niet????
(ik kon de streams niet volgen gisteren)
Dat bedoel ik en dan ook nog iedereen schijnheilig noemen, bah hij mag zooo vertrekken van mij!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:29 schreef Dropkick het volgende:
Semih is weer bezig iedereen voor zich te winnen.En Sabrina maar uithoren en slijmen.Gatverdamme Mr.Braaksma!
Liever eerst Egbert en dan Semihquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:36 schreef saa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en dan ook nog iedereen schijnheilig noemen, bah hij mag zooo vertrekken van mij!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |