Ik snap Janines keuze ook niet zo goed. Tijn geeft het of door aan Rik, als die er nog inzit dan. of aan Monique en daar heeft ze een bloedhekel aan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Rik had Janines geld toch eigenlijk wel verwacht, hoor ik tussen de regels door.
Hele PC naar de sodemieter gisteren. Heb alles weer opnieuw moeten installerenquote:
Janine had echt geen bloedhekel aan Mo hoor de laatste weken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:58 schreef berney het volgende:
[..]
Ik snap Janines keuze ook niet zo goed. Tijn geeft het of door aan Rik, als die er nog inzit dan. of aan Monique en daar heeft ze een bloedhekel aan.
Inderdaad die gaat als een dolle en ondertussen gewoon blijven lullen en lachen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:50 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina houdt er een flink tempo in.
Ze heeft een behoorlijke conditie.
Dat vind ik zo leuk aan haar ze ziet overal wel de humor van in. Wat een conditie trouwens zeg ze is al vanaf het begin aan het rennenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:28 schreef heksie69 het volgende:
saab is bijna bij de mac in hoofdorp.. toch knap in zon rad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |