Reparatie, ze moeten de lounge verlatenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:57 schreef Kinga het volgende:
uhh waarom zijn ze gestopt?
Krijgt ie dáár óók weer een schuldgevoel over.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:03 schreef NorthernStar het volgende:
Jammer. Ik zat te wachten tot ie uit elkaar zou pleuren
Tijdens Eggies beurt bij voorkeur.
Dat zou huilpartijen opleveren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:04 schreef Nostalgist het volgende:
De bewoners willen graag een uitzending zien. Laten we toch gewoon di van maandag zien. Zijn ze daar ook weer van genezen....
En een vrijwillige exit van Egbert en Marcia, vermoed ik.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat zou huilpartijen opleveren.![]()
Vorig jaar was er toch ook al gekloot met de apparatuur..... De lamp die op een moment uitviel, de vuurkorf die na een paar uur al door zijn poten zakte.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:15 schreef arneaux het volgende:. BB kan toch wel gewoon goede spullen aanleveren. Dit is wel een beetje jammer hoor.
Ja Semih heeft ook duidelijk last van het 'Egbert-gevoel'quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind Semih er maar verloren bij lopen. Hij kan zichzelf niet meer zijn, vermoed ik. Bang voor de onrust die hij veroorzaken gaat in de groep...
Egbert heeft het gevoel van BB. Semih van de groep, weet niet wat erger is...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Semih heeft ook duidelijk last van het 'Egbert-gevoel'
Er staatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch ook al gekloot met de apparatuur..... De lamp die op een moment uitviel, de vuurkorf die na een paar uur al door zijn poten zakte.....
Erg jammer ja.... maar ja, de kijkcijfers bepalen hoeveel adverteerders er zijn....![]()
bij jou. Dat heb ik echt nog nooit gezien.quote:Deze gebruiker is momenteel offline Nostalgist - dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:16
Ze zijn gestoptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:21 schreef cripplecrow het volgende:
wie is er nu aan het radlopen dan?
Ik denk het ook. Het argument "je zat bij dat groepje, dus heb ik je niet leren kennen" gaat niet meer op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:08 schreef Sug4r het volgende:
Ik hoop dat Jeroen nu eens niet op de bank komt
Een BB medewerker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:21 schreef cripplecrow het volgende:
wie is er nu aan het radlopen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |