Je schijft wel al zoals zoals Ali B praat. Dat is geen compliment overigens.quote:
Omg! hij tutoyeert de grootste grafbek uit de tweede kamer, wat een verschrikking!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wéér jeuk, hij zit nu bij P & W, en tutoyeert gewoon Balkenende
Hij houdt vast wel van jou want Ali heeft een heeeeeul grote hardquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik kan gewoon niet tegen deze knuffelmarokkaan zoals ie zichzelf noemt
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Omg! hij tutoyeert de grootste grafbek uit de tweede kamer, wat een verschrikking!
Als hij nou je en jij tegen mn oma zou zeggen..maar balkenende?!?
Ik hoor liever dat ie zichzelf een knuffelmarokkaan noemt dan een kankermarokkaan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:50 schreef Bluezz het volgende:![]()
Ik kan gewoon niet tegen deze knuffelmarokkaan zoals ie zichzelf noemt
Correctie: Ali B denkt dat hij grappig is.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ali B. Dat je zijn muziek niet leuk vindt oké, moet je zelf weten. Maar als Marokkaan doet hij het goed. Hij maakt muziek, theater, is grappig, vervult een goede voorbeeldfunctie voor de Marokkaanse gemeenschap. Als alle Marokkanen zoals Ali B waren, was er geen integratieprobleem.
Ali B.
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:38 schreef knerpie het volgende:
[..]
Correctie: Ali B denkt dat hij grappig is.
Ali B![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..
![]()
![]()
Ali B ->![]()
<- ik
Het is toch allebei muziek?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:19 schreef nonzz het volgende:
Dit topic combineert moeiteloos twee zaken die eerder totaal geen relatie tot elkaar hadden: E.L.O. en Ali B. Echt schitterend dit.
--> jijquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:41 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Mee eens.. ik vind hem een homo.. meer kan/ga ik er niet over zeggen..
![]()
![]()
Ali B ->![]()
<- ik
Van alle bemoeizieke artiesten is Ali B toch nog steeds het ergste; Marokkaan of niet. Gisteren tijdens Pauw & Witteman zat ie tegenover Balkenende. Belangrijk als ie zichzelf vindt moest Ali natuurlijk een aantal maatschappelijke problemen bespreken met onze premier. Toen ie ook nog (nadat ie een tijdje succesvol was genegeerd) begon over de VOC en of Balkenende wel wist welke misstanden er tijdens die periode hebben plaatsgevonden keerde mijn maag zich om. Ja Ali, Jan-Peter weet onderhand ook wel dat die uitspraak ongelukkig gekozen was en als jij meer dan alleen de koppen in de krant had gelezen dan wist je dat ook.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:44 schreef echt_gaar het volgende:
al die frustratie rondom die gast ali b ...... laat zien zien hoe burgerlijk onze samenleving is. ze hebben nog steeds geen marokkaan geaccepteerd die wat rare eigenschappen heeft.![]()
Niks mis met 'deze topic'.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je schijft wel al zoals zoals Ali B praat. Dat is geen compliment overigens.

word eens heel hard uitgekakt door iedereen, misschien krijg je dan je zelfrespect weer terug.
das maar relatiefquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:53 schreef Jumparound het volgende:
Hij is al een eind gekomen sinds "taal van de straat"
Sorry maar dan vind ik Ali B grappiger, Hans Teeuwen maakt van die typische grappen waar ik echt niet om kan lachen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:18 schreef vinnieboy het volgende:
Ali B grappig![]()
![]()
![]()
![]()
Hans Teeuwen is grappig![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |