Welke bug..? Ik heb nergens last van....quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:23 schreef Remzz het volgende:
Ik word trouwens nogal gek van die Safari bug in Fok. Word dat nog opgelost?
Ander kanaal kiezen ? Misschien gebruiken je buren hetzelfde kanaal ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:16 schreef Xilantof het volgende:
Ik herken een patroon.... Overdag doet de Airport het prima... Maar 's avonds gaat ie ineens lastig doen en wilt ie de verbinding niet behouden (met de eerder genoemde symptonen).
Ik denk dat die regels die af en toe door je PI's staan in het reageer scherm bedoeld worden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welke bug..? Ik heb nergens last van....
Dat de titel van het topic vaak een stuk omlaag staat, waardoor je bijvoorbeeld bepaalde links niet kan aanklikken of sommige PI's niet kan selecteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welke bug..? Ik heb nergens last van....
En dan zou dan gewoon moeten bij de instellingen van de router neem ik aan? Als je dat doet, moet erdan nog verder wat veranderd worden?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ander kanaal kiezen ? Misschien gebruiken je buren hetzelfde kanaal ?
Vreemd, daar heb ik geen last van heb. Ik heb pithhelmet en Saft geinstalleerd, misschien helpt dat..?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat de titel van het topic vaak een stuk omlaag staat, waardoor je bijvoorbeeld bepaalde links niet kan aanklikken of sommige PI's niet kan selecteren.
Kan gewoon bij je router inderdaad, je Mac zal 'm dan wel terugvinden op het andere kanaal...quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En dan zou dan gewoon moeten bij de instellingen van de router neem ik aan? Als je dat doet, moet erdan nog verder wat veranderd worden?
Misschien vanavond even die instellingen induiken.
Ik zie nu inderdaad dat er nog iemand op "channel 11" zit....quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kan gewoon bij je router inderdaad, je Mac zal 'm dan wel terugvinden op het andere kanaal...
Je kan anders even kijken met Kismac om te zien welke kanalen er in je buurt gebruikt worden...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand die gedachte heeft gehad.
Je vindt het alleen niet voor de hand liggend omdat je Windows gewend bent. Als je met Mac was begonnen en nu naar Windows was overgegaan, had je het niet voor de hand liggend gevonden dat je op F2 moet drukken om iets te hernoemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
niet echt wat je noemt voor de hand liggend
Welke driver heb jij gekozen ? Ik krijg een foutmelding.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zie nu inderdaad dat er nog iemand op "channel 11" zit....
later deze middag eens zien of ik iets dergelijks kan vinden bij de router...
Kismac doet het bij mij ook niet altijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:28 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Welke driver heb jij gekozen ? Ik krijg een foutmelding.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:42 schreef Tomasso het volgende:
Nieuwe vraag van mijn kant.
Zou ik mijn iBook kunnen aansluiten op deze tv en de tv zo gebruiken als 2e beeldscherm? (voornamelijk voor het testen van presentaties)
Dan zoek je echt verkeerd...quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die probeer ik nog altijd te... vinden...![]()
Nee, wacht. Fix eerst die bug maar eensquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:39 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, en Slarioux: het wordt morgen te koud. Doe er iets aan.
Nietz eet meer kip.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:34 schreef nietzman het volgende:
Slar heeft raarder haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |