Die bugs worden er toch gewoon uitgehaald via software-update of nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Net als met Tiger: ik zou een flink aantal maanden wachten na de release van Leopard met overgaan. De eerste maanden (half jaar +) moeten de eerste grote bugs er nog uit geworden gesloopt, daarna draait alles pas echt lekker.
Ik heb anders bij Tiger nooit het idee gehad van "Hè, wat buggy. Snel terug naar Leopard."quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:37 schreef Roeni3 het volgende:
Net als met Tiger: ik zou een flink aantal maanden wachten na de release van Leopard met overgaan. De eerste maanden (half jaar +) moeten de eerste grote bugs er nog uit geworden gesloopt, daarna draait alles pas echt lekker.
Ik denk dat niemand die gedachte heeft gehad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb anders bij Tiger nooit het idee gehad van "Hè, wat buggy. Snel terug naar Leopard."
Een grijs scherm met de melding die jij beschrijft heb ik echter nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:26 schreef JoMo0 het volgende:
In Februari zijn er al weer nieuwe joh![]()
Trouwens vanmiddag de eerste vastloper gehad , daar het probleem van de airport verbinding sinds update naar .8 net als Xilantof dus. Het scherm werd grijs en er kwam een stuk tekst , in allerlei verschillende talen dat ik hem uit moest zetten met de powerknop.![]()
Die heb ik gekregen door iAlertU. Zal wel een alegemene foutmelding zijn ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een grijs scherm met de melding die jij beschrijft heb ik echter nog nooit gezien.
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die heb ik gekregen door iAlertU. Zal wel een alegemene foutmelding zijn ofzo?
rechts-klik - toon info - "naam en extensie"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe hernoem ik in godsnaam een bestand onder OSX?
Net zoals met Windowsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
niet echt wat je noemt voor de hand liggend
Zo ingewikkeld is dat toch niet? Lijkt mij juist de makkelijkste manier...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Jij vind F2 rammen meer voor de hand liggen dan enter?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke bug..? Ik heb nergens last van....quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:23 schreef Remzz het volgende:
Ik word trouwens nogal gek van die Safari bug in Fok. Word dat nog opgelost?
Ander kanaal kiezen ? Misschien gebruiken je buren hetzelfde kanaal ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:16 schreef Xilantof het volgende:
Ik herken een patroon.... Overdag doet de Airport het prima... Maar 's avonds gaat ie ineens lastig doen en wilt ie de verbinding niet behouden (met de eerder genoemde symptonen).
Ik denk dat die regels die af en toe door je PI's staan in het reageer scherm bedoeld worden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welke bug..? Ik heb nergens last van....
Dat de titel van het topic vaak een stuk omlaag staat, waardoor je bijvoorbeeld bepaalde links niet kan aanklikken of sommige PI's niet kan selecteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Welke bug..? Ik heb nergens last van....
En dan zou dan gewoon moeten bij de instellingen van de router neem ik aan? Als je dat doet, moet erdan nog verder wat veranderd worden?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ander kanaal kiezen ? Misschien gebruiken je buren hetzelfde kanaal ?
Vreemd, daar heb ik geen last van heb. Ik heb pithhelmet en Saft geinstalleerd, misschien helpt dat..?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat de titel van het topic vaak een stuk omlaag staat, waardoor je bijvoorbeeld bepaalde links niet kan aanklikken of sommige PI's niet kan selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |