Tsja, ik heb op dit moment dagelijks vrij grote boeken bij me. Ik heb niet dagelijks mijn laptop nodig. Ik kan natuurlijk gewoon een Wack-o-Phone aanschaffen en als eens niet alles erin past, laat ik of mijn iBook thuis of een of enkele boeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Prima
Hij is wel gelijk echt een stuk groter ehIk ben toch weer heel blij dat ik een "kleine" tas heb als ik alleen maar met muis, adapter, een paar pennen en een notitieblok op pad ben
![]()
Het gaat om iMovie 3quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb een superfilmpje gemaakt, alleen nu krijg ik telkens geen geluid nadat ik het filmpje opgeslagen heb.
In wat voor een extensie dan ook.
Ik las ergens dat het zou kunnen liggen aan het toevoegen van titels? Is het een bug?
Ik heb net in je eigen topic gereageerdquote:
Hoeveel geheugen heb je? Ik heb dat ook al een keer gedaan (niet precies 400 natuurlijk, maar wel veel) en ik kon ze via Finder nog gewoon verplaatsen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef Rock-shocker het volgende:
Cursus OSX plat krijgen voor dummies door Rock-shocker:
Stap 1: Gooi per abuis meer dan 400 jpg's op je desktop
Stap 2: Wacht tot je systeem weer reageert
Stap 3: Herstart in een andere user
Goddank heb ik uberhaupt twee gebruikers.
Ik heb het dus wel pas sinds .8.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef Tijn het volgende:
Wat jij beschrijft, heb ik op sommige plaatsen in huis. Op de meeste plekken gaat het prima, maar op sommige plekken zegt 'ie telkens dat er een probleem is met verbinden, terwijl het netwerk wel gewoon te selecteren valt. Maar terwijl 'ie die error geeft, kan ik wel gewoon draadloos internetten. Heel vreemd.
Dit is niet iets wat ik pas sinds .8 heb trouwens.
option-j in desbetreffende Finder scherm en dan aanvinken show icon preview.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:05 schreef joriszss het volgende:
Is er de mogelijkheid in OSX om van bijv je jpg of gif, ipv een icoontje van de betreffende extensie een small van het plaatje te zien?
weet ik.. Maar ik had anderen beloofd het filmpje af te krijgen.. En dat is me gisteren dus helaas niet gelukt..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb net in je eigen topic gereageerdIets meer geduld kan ook wel trouwens, niet iedereen zit 24 uur per dag te fokken
Software Update?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb nu iMovie 3 vervangen door iMovieHD, maar kan ik het volume per fragment niet veranderen omdat ik 'slechts' Mac OS 10.3.9 heb en ik 10.4 moet hebben.
Weet iamdn hier een prgrammatje voor om ditr te veranderen?
Je kan van Panther gratis updaten naar Tiger en vervolgens Leopard?quote:
Ow, ik weet niet joh, ik heb ook nog niet zo lang een Mac.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je kan van Panther gratis updaten naar Tiger en vervolgens Leopard?
¤129?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef TwyLight het volgende:
Hoeduur zou het ongeveer gaan kosten om van Tiger naar Leopard te upgraden?
Net als met Tiger: ik zou een flink aantal maanden wachten na de release van Leopard met overgaan. De eerste maanden (half jaar +) moeten de eerste grote bugs er nog uit geworden gesloopt, daarna draait alles pas echt lekker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Tomasso het volgende:
Zo, ik heb besloten dat ik begin volgend jaar, zodra Leopard uit is, naast mijn iBook een iMac 20" ga zetten.
Configuratie weet ik nog niet helemaal, moet ik nog over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |