Dat kan dus ook al in Finderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A, de weergave van de bestanden aanpassen. Ik dacht dat hij bedoelde hoe je per afbeelding de afmetingen kon bekijken.
Kom op!quote:
Op de Apple site zwerft wel ergens een Widget rond die het voor je kan doen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alles selecteren, Toon Info, en dan naar dat vakje je afbeelding slepen?
Ik ben gewoon niet deze moeilijkheidsgraad van Apple gewend!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kom op!
Nummers selecteren -> get info, pic naar album art slepen, het is geen wiskunde hoor...
Bedankt maar het lukt al. Toch eens binnenkort een iTunes account aanmaken voor het gemakshalve.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Op de Apple site zwerft wel ergens een Widget rond die het voor je kan doen.
iTunes 7 kan dat, mits je een account hebt, automagisch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Op de Apple site zwerft wel ergens een Widget rond die het voor je kan doen.
Had ik ook! Draadloos unpluggen en daarna weer erop did the job for me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:33 schreef Xilantof het volgende:
Heeft iemand nog enig idee wat er bij mij mis kan zijn?
Ik krijg alleen de melding:
"Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het verbinden met het AirPort-netwerk [blabla]"
Maar welke fout? Kan het zijn dat een ander progje raar doet? Of dat er een instelling fout staat?
En het probleem is dus dat ik niet weet hoe. Even voor de duidelijkheid: ik wil graag zoveel mogelijk informatie in de Voorvertoning van de Finder. Het liefst zelf aangeven wat ik er in wil hebben. (Misschien kan het trouwens wel in 10.4, maar niet in 10.3, bedenk ik nu...)quote:
Dat komt omdat je waarschijnlijk Alcohol 120% of Daemon Tools 4 hebt geinstalleerd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik heb MacDrive geinstalleerd, maar het is nog steeds hetzelfde drama als de laatste keer dat ik het probeerde. Hij herkent m'n Mac-disks niet. Zowel de interne schijf, als een externe firewire schijf niet.
Hier tussen alle Appleaars mag je ook gewoon zeggen 'Yes, eindelijk een 20" iMac", dat hoeft niet zo verkaptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:38 schreef joriszss het volgende:
Kan je ook een account maken voor iTunes zonder CC?
(verkapt, eindelijk een 20" iMac post)
Onder 10.4 is het een kwestie van option j doen in het desbetreffende finder window en aanvinken wat je wil zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef broer het volgende:
[..]
En het probleem is dus dat ik niet weet hoe. Even voor de duidelijkheid: ik wil graag zoveel mogelijk informatie in de Voorvertoning van de Finder. Het liefst zelf aangeven wat ik er in wil hebben. (Misschien kan het trouwens wel in 10.4, maar niet in 10.3, bedenk ik nu...)
en dan is er ook nog het programma FetchArt, die kan het ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iTunes 7 kan dat, mits je een account hebt, automagisch.
Kunnen die 2 niet tegelijk bestaan dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je waarschijnlijk Alcohol 120% of Daemon Tools 4 hebt geinstalleerd?
Yes, eindelijk een 20" iMac, zo dan? Geweldig apparaat, zeker die remotequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier tussen alle Appleaars mag je ook gewoon zeggen 'Yes, eindelijk een 20" iMac", dat hoeft niet zo verkapt
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23658quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef joriszss het volgende:
[..]
Yes, eindelijk een 20" iMac, zo dan? Geweldig apparaat, zeker die remote, muziekje starten om wakker te worden vanuit bed, heerlijk.
Yup, moet je bij de optie Click & Buy kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:38 schreef joriszss het volgende:
Kan je ook een account maken voor iTunes zonder CC?
Toffe wekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23658
Voor als je van je iMac je duurste wekkerradio ooit wilt maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |