Dat kan dus ook al in Finderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A, de weergave van de bestanden aanpassen. Ik dacht dat hij bedoelde hoe je per afbeelding de afmetingen kon bekijken.
Kom op!quote:
Op de Apple site zwerft wel ergens een Widget rond die het voor je kan doen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alles selecteren, Toon Info, en dan naar dat vakje je afbeelding slepen?
Ik ben gewoon niet deze moeilijkheidsgraad van Apple gewend!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kom op!
Nummers selecteren -> get info, pic naar album art slepen, het is geen wiskunde hoor...
Bedankt maar het lukt al. Toch eens binnenkort een iTunes account aanmaken voor het gemakshalve.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Op de Apple site zwerft wel ergens een Widget rond die het voor je kan doen.
iTunes 7 kan dat, mits je een account hebt, automagisch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Op de Apple site zwerft wel ergens een Widget rond die het voor je kan doen.
Had ik ook! Draadloos unpluggen en daarna weer erop did the job for me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:33 schreef Xilantof het volgende:
Heeft iemand nog enig idee wat er bij mij mis kan zijn?
Ik krijg alleen de melding:
"Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het verbinden met het AirPort-netwerk [blabla]"
Maar welke fout? Kan het zijn dat een ander progje raar doet? Of dat er een instelling fout staat?
En het probleem is dus dat ik niet weet hoe. Even voor de duidelijkheid: ik wil graag zoveel mogelijk informatie in de Voorvertoning van de Finder. Het liefst zelf aangeven wat ik er in wil hebben. (Misschien kan het trouwens wel in 10.4, maar niet in 10.3, bedenk ik nu...)quote:
Dat komt omdat je waarschijnlijk Alcohol 120% of Daemon Tools 4 hebt geinstalleerd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef Tijn het volgende:
Nou, ik heb MacDrive geinstalleerd, maar het is nog steeds hetzelfde drama als de laatste keer dat ik het probeerde. Hij herkent m'n Mac-disks niet. Zowel de interne schijf, als een externe firewire schijf niet.
Hier tussen alle Appleaars mag je ook gewoon zeggen 'Yes, eindelijk een 20" iMac", dat hoeft niet zo verkaptquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:38 schreef joriszss het volgende:
Kan je ook een account maken voor iTunes zonder CC?
(verkapt, eindelijk een 20" iMac post)
Onder 10.4 is het een kwestie van option j doen in het desbetreffende finder window en aanvinken wat je wil zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef broer het volgende:
[..]
En het probleem is dus dat ik niet weet hoe. Even voor de duidelijkheid: ik wil graag zoveel mogelijk informatie in de Voorvertoning van de Finder. Het liefst zelf aangeven wat ik er in wil hebben. (Misschien kan het trouwens wel in 10.4, maar niet in 10.3, bedenk ik nu...)
en dan is er ook nog het programma FetchArt, die kan het ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
iTunes 7 kan dat, mits je een account hebt, automagisch.
Kunnen die 2 niet tegelijk bestaan dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je waarschijnlijk Alcohol 120% of Daemon Tools 4 hebt geinstalleerd?
Yes, eindelijk een 20" iMac, zo dan? Geweldig apparaat, zeker die remotequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier tussen alle Appleaars mag je ook gewoon zeggen 'Yes, eindelijk een 20" iMac", dat hoeft niet zo verkapt
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23658quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef joriszss het volgende:
[..]
Yes, eindelijk een 20" iMac, zo dan? Geweldig apparaat, zeker die remote, muziekje starten om wakker te worden vanuit bed, heerlijk.
Yup, moet je bij de optie Click & Buy kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:38 schreef joriszss het volgende:
Kan je ook een account maken voor iTunes zonder CC?
Toffe wekkerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23658
Voor als je van je iMac je duurste wekkerradio ooit wilt maken
Dan ga ik binnenkort toch maar eens overstappen, geloof ik. Dank.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:11 schreef Rock-shocker het volgende:
Onder 10.4 is het een kwestie van option j doen in het desbetreffende finder window en aanvinken wat je wil zien.
Colloquy ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:31 schreef magnifor het volgende:
Weet iemand een goede gratis IRC client os x?
Gebruik nu xirc, maar daar moet je voor betalen.
Die is helaas nog geen universal binary.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind X-Chat Aqua een fijne client. Die gebruik(te) ik in Windows en Linux ook meestal (nou ja, X-Chat dan, maar dit is gewoon X-Chat voor de Mac).
Ik heb wel een universal binary van X-Chat, mocht je geinteresseerd zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef magnifor het volgende:
[..]
Die is helaas nog geen universal binary.Maar toch bedankt.
X-Chat heeft een toffe Unix-look.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef Geqxon het volgende:
X-Chat heeft een beetje een vieze mIRC look.
Kijk, je hebt zo te zien de goede stappen genomen. Je interne Mac-schijf, is die gewoon ook op dezelfde manier gepartitioneerd als je externe Mac-schijf?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:41 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nu trouwens Daemon Tools 4 eraf gehaald en die rare stpd.sys-file verwijderd. Nu doet MacDrive het wel op m'n externe FireWire-schijf. Maar m'n interne Mac-schijf (waar ook de Windows-partitie op staat), kan 'ie nog steeds niet lezen.
Ja, HFS+.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk, je hebt zo te zien de goede stappen genomen. Je interne Mac-schijf, is die gewoon ook op dezelfde manier gepartitioneerd als je externe Mac-schijf?
Dus ? Dan moet je maar FileVault gebruiken. Je kan niet verwachten dat een inlog bescherming je data nog beschermd wanneer je niet in hoeft te loggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Even over wat anders, wat mij opviel. Ik heb dus een password op mijn OS X account, maar via Bootcamp + Macdrive kon ik onder windows alsnog bij al mijn bestanden![]()
Mja, ik had op zijn hoogst verwacht dat het een beetje a la NTFS zou zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus ? Dan moet je maar FileVault gebruiken. Je kan niet verwachten dat een inlog bescherming je data nog beschermd wanneer je niet in hoeft te loggen.
Ik maak al gebruik van Colloquy. Toch bedankt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef Geqxon het volgende:
X-Chat heeft een beetje een vieze mIRC look.
Want iedereen draait Windows op zijn Mac?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik zie nu ook niet echt het nut van een password onder OS X. Of waarom ik vanaf mijn gast-account niet bij de files van mijn admin-account kan.
Natuurlijk, waarom koop je anders een Mac?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want iedereen draait Windows op zijn Mac?
Of geen Windows. Want je weet dat Windows gevaarlijk is. Windows draaien is sowieso al gevaarlijk maar Windows draaien op een _Mac_ en dan gaan zeuren dat het onveilig is... dat is echt iets voor een josti.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus ? Dan moet je maar FileVault gebruiken. Je kan niet verwachten dat een inlog bescherming je data nog beschermd wanneer je niet in hoeft te loggen.
Fixed. Hoewel het gelijk staat aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Of geen Windows. Want je weet dat Windows gevaarlijk is. Windows draaien is sowieso al gevaarlijk maar Windows draaien op een _Mac_ en dan gaan zeuren dat het onveilig is... dat is echt iets voor een josti. Geqxon
Whahaha, een jostiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Of geen Windows. Want je weet dat Windows gevaarlijk is. Windows draaien is sowieso al gevaarlijk maar Windows draaien op een _Mac_ en dan gaan zeuren dat het onveilig is... dat is echt iets voor een josti.
quote:De Josti band Nog zoiets! Ik hou van muziek, daar gaat het niet om. Laat daar geen misverstand over bestaan. Maar ik hou van mooie muziek, met gevoel gespeeld door musici, die hun instrument meester zijn. Bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik van. Muziek troost mij als ik het moeilijk heb. En ik had het moeilijk die dag. Ik loop door de stad, en ik zie een poster: Josti band. Ik wist niet wat het was, maar ik dacht band, muziek, daar was ik aan toe. Was toe om getroost te wordendoor mooie muziek. Ik ga daarheen, ik betaal verdomme geld voor een kaartje. Zit daar in die zaal dat tuig begint te spelen KUTMUZIEK!!!! Ongenspireerde bagger. Dat had niets met muziek te maken. Muziek maken doe je met je hart. En dat die je niet door met je tongetje uit je bek kwijlend op een xylofoon te staan hengsten!!
Je zal een componist zijn, gezwoegd hebben voor een mooie melodie. En dan gaan die mafketels want dat zijn ze. Die maken het kapot. En waarom, waarom?? Omdat ze lui zijn te lui om te repeteren, wat elke muzikant moet. Maar nee hoor, 'Ik ben een mongool! Alles wat ik doe is toch wel leuk!!!' Met zo'n instelling blijf je toch zwakzinnig, vind je het gek?? En zo gek zijn ze niet! Oohh nee! Want de hele dag is het zo van: mwe, mwe, mwe, mwe, mwe. En dan is die laatste verzorger weg, en dan tegen mekaar: Ik heb die gozer helemaal ondergekwijld!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |