OS X heeft ook gewoon een hosts-file. Uit m'n hoofd staat 'ie in /etc, maar ik zit nu niet achter een Mac dus kan het niet voor je checken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:49 schreef Slarioux het volgende:
Ej even een vraagje... Ik wil graag met de hand een IP adres aan een host koppelen... Hoe doe ik dat in OSX?
Ik krijg zo'n melding als-ie net niet kan verbinden (Ik woon op het randjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik baal van mijn Appletje
Ik snap niet wat er fout is....
Ja handig!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:46 schreef Geqxon het volgende:
Jonge jonge jonge, leg gewoon een kabeltje tussen je router en Macbook.
Ik heb het ook vaak op school. Het lijkt mij gewoon een verbindingstime-out, een fout dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:42 schreef Xilantof het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik baal van mijn Appletje
Ik snap niet wat er fout is....
Ja, draadjes aan je laptop, lekker mobielquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:46 schreef Geqxon het volgende:
Jonge jonge jonge, leg gewoon een kabeltje tussen je router en Macbook.
Het is dan ook maar tijdelijk hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, draadjes aan je laptop, lekker mobiel
Daar kan ik helaas niets over zeggenquote:
Appeltje+i inrammen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:15 schreef broer het volgende:
Is er misschien een mogelijkheid om in de Finder meer informatie te krijgen over een bestand? Ik vind het onder Windows bijvoorbeeld zo handig dat je de afmetingen al in de Verkenner kunt zien. Kan dat op de Mac ook? Ik heb nu alleen Naam, Soort, Grootte, Aanmaak en Bewerking.
Dat is niet eens zo'n gek idee. De vorige keer dat ik MacDrive probeerde, kreeg ik het niet aan de praat. Maar ik zal eens een nieuwe versie downloaden en kijken of het nu wel lukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Misschien gewoon HFS+ , en dan een partitie in FAT32 van 50 megabyte waar je het programma Macdrive op zet?
Het enige nadeel is dat ik zelf tot nu toe alleen nog maar de 2-weekse trial heb gevonden, met nergens de mogelijkheid een serial in te voeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n gek idee. De vorige keer dat ik MacDrive probeerde, kreeg ik het niet aan de praat. Maar ik zal eens een nieuwe versie downloaden en kijken of het nu wel lukt.
Misschien is alle nummers selecteren en dan het artwork er naartoe slepen een goed idee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
Hoe in hemelsnaam kun je ervoor zorgen dat iTunes 7 meteen alle nummers uit hetzelfde album dezelfde album artwork geeft? Als ik 1 nummer van een album selecteer, en er artwork naartoe sleep, is het niet aanwezig bij de volgende.
Help?
Hier zat ik ook aan te denken. Lijkt mij eigenlijk wel logischquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien is alle nummers selecteren en dan het artwork er naartoe slepen een goed idee.
Dat is niet helemaal wat 'ie bedoelt.quote:
A, de weergave van de bestanden aanpassen. Ik dacht dat hij bedoelde hoe je per afbeelding de afmetingen kon bekijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat 'ie bedoelt.
In de desbetreffende finderwindows option-j doen en dan kan je selecteren wat zichtbaar is in de finder.
Toch maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien is alle nummers selecteren en dan het artwork er naartoe slepen een goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |