Ken hem namelijk persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Laat ik de trend Sjakie01 jij verziekt altijd alles maar even doorzetten, en je hier vertellen dat er nog een 10e bewoner bij komt, en deze echt een achterbaks irritant kut ventje is. Ik ken hem namelijk.
En wie mij niet geloofd, zijn naam begint met de H.
Waar ken je hem van en hoe weet je dat-ie zo irritant is? Al zit z'n kop inderdaad niet mee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik wist al dat hij in het huis kwam:
[..]
Ken hem namelijk persoonlijk.
Is-ie al weer weg?quote:
Hij is intelligenter dan Nathanael, veel bredere algemene kennis, en spreekt veel beter engels bovendien.quote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
Wat een rare move.
Ik snap sowieso al niet waarom hij gecast is. Misschien wordt dat nog duidelijk de komende weken..
hij drinkt alleen iets teveel nu lijkt hetquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij is intelligenter dan Nathanael, veel bredere algemene kennis, en spreekt veel beter engels bovendien.
Hopenlijk blijkt hij relaxed te zijn.
Nathanael gaat hem HATEN
Waar leid je dat uit af dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij is intelligenter dan Nathanael
Laat ik nou geen hoge pet van Nel hebben...quote:
Hij maakt vast een kansquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:43 schreef Miraaa het volgende:
Ik heb het idee dat hij een beetje verliefd op Nena is of aan het worden is........![]()
Moet je maar goed naar de streams kijken, zijn ogen volgen haar overal.
quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben fan... Huub moet zonder meer blijven.
Klopt.quote:Op zondag 17 december 2006 12:20 schreef ruby het volgende:
Dat mag ook van mijn part. Maar vooralsnog zijn Huub en NL geen "maatjes", althans als ik teletekst mag geloven.
Ik ookquote:Op zondag 17 december 2006 12:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat Huub en NL samen een team gaan vormen en de aanval met Bart en Brian aan gaan.
Weet niet als de vraag voor mij was, maar toch een reactie.quote:
Wat typequote:Op zondag 17 december 2006 21:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Had het erg te doen met Huub
ook al is het zijn keus om tussen die arrogante ego-trippers te wonen
maar geloof nu toch echt wel dat Huub
zijn mannetje staat en met gelijke munt terug betaalt,
door ook flink irritant te doen, maar het blijft een feit dat het 2 of 3 tegen 1 is.
Daar lijkt het idd op. Er mag niet meer stevig gedronken worden en je mag niet meer schelden. Vandaag was een enorme grove fout en dat gaat de gouden kooi de kop kosten. Ik heb van allende de hele dag ook al niet meer gekeken naar de streams.quote:Op maandag 18 december 2006 00:03 schreef avonne het volgende:
Het wordt een klote programma
Welke fout?quote:Op maandag 18 december 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
Vandaag was een enorme grove fout en dat gaat de gouden kooi de kop kosten...
Dat ze de bewoners op hun taal aanspreken en dat ze nu straffen krijgen als ze grove taal gebruiken. En het is duidelijk dat de makers ook niet willen dat er zo veel wordt gedronken. Alle spontaniteit wordt dus uit het programma gaslagen opeens.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:21 schreef tong80 het volgende:
Het is een held hij is niet zielig. Hij is sterk.
En door dat gedaan te hebben heeft hij alles voor zichzelf verneukt, hoop dat hij er nog een beetje van heeft kunnen genietenquote:Op zondag 31 december 2006 02:20 schreef avonne het volgende:
cap gejat van Gert
[afbeelding]
wat kan ik zeggen?
maar hij doet het toch ook maar voor de camera's
Huub is zijn zeepje aan het oprapen.quote:Op zondag 31 december 2006 04:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de dames het kontje van Huub:
[afbeelding]
Wat mij betreft niet... en wat veel anderen betreft die het vannacht gezien hebben ook niet.quote:Op zondag 31 december 2006 02:34 schreef XiChico het volgende:
[..]
En door dat gedaan te hebben heeft hij alles voor zichzelf verneukt,
Mee wat de redactie denkt over de moeder van nl.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:36 schreef Black_king het volgende:
Loop naar die hoer van je moeder is helaas niet de juiste vertaling....
Ga terug naar je oorsprong, is imho een betere vertaling van "conjo di mama".
Brian geeft diezelfde vertaling ook aan. Maar het geeft m.i. wel een beetje weer hoe de redactie over Huub denkt....
Over die ruzie met NL? Die kan je hier downenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:34 schreef Ace1 het volgende:
Waar was dat stukje ook alweer te downloaden?
Ik moet nog kijken. Was het lachen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef satecl het volgende:
wordt vanavond lagge met Huub en Natani-failure
Hij wordt met de dag sympathieker, vooral door die psychoten om hem heen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Fathom het volgende:
Kereltje verdiend een paar rossen... Wat een maf figuur
Vond wat ik net zag niet echt sympathiek... Hij kan niet tegen ze op dus gaat ie maar boos doen... Dat treiteren hoort erbij maar tot een bepaald niveau.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt met de dag sympathieker, vooral door die psychoten om hem heen.
Waarom? Omdat die hij wat over iemand zijn moeder zei? Sorry hoor, maar wat voor een zielige gast ben je als je als 35 jarige ofzo gaat janken als iemand je moeder loopt af te zeiken. Was dan lekker thuis gebleven. Ik vind die nathanael sowieso een jankbak, en een kinderachtig mannetje. Zelf wel een beetje de grote stoere volwassen man uithangen, maar achter iedereen zijn rug om achterbakse grapjes flikken, en als hem zelf iets overkomt direct begint te huilen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Fathom het volgende:
Kereltje verdiend een paar rossen... Wat een maf figuur
Dit soort reacties krijg je van mensen die alleen de tv uitzingen volgen. Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Fathom het volgende:
Dit kan toch niet.... Hij moet er uit... Dit kan echt niet...
Als je het op internet volgde gaf je Huub gelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Fathom het volgende:
Dit kan toch niet.... Hij moet er uit... Dit kan echt niet...
Tja dat is wat ik te zien krijg:Dquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je van mensen die alleen de tv uitzingen volgen. Ik was er al bang voor
Ik volg alleen de tv uitzendingen, en vind het werkelijk te belachelijk voor woorden hoe iedereen binnen de gouden kooi reageert op 1 uitbarstingetje van Huub. Mag hij ook eens een keer na 24 dagen lang door iemand anders tergend gekwetst te zijn? Dat ze dat niet inzien zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je van mensen die alleen de tv uitzingen volgen. Ik was er al bang voor
bron: site van talpaquote:Paardenmeisje Lesley komt weer via de achterdeur binnen en gaat gelijk aan de slag in de stallen. Huub heeft het door en gaat op Lesley af. Trots vertelt hij over alle kaarten die hij gekregen heeft. “Zoveel kaarten, het was een hele actie. Je moet maar eens op Fok! kijken!”, vertelt Huub trots. “Nee, liever niet”, lacht Lesley. “Ach er zal ook wel wat over jou worden geschreven!”, antwoordt Huub. “Daarom juist!”, reageert Lesley. Misschien ook tijd voor een kaartenactie voor paardenmeisje Lesley?
Jij bent ook zo'n zielige wannabee buitenlander die begint te flippen en te janken als er wat word gezegd over je moeder?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef Almere het volgende:
Maruh als je over mijn moeder was begonnen had je toch echt in die vijver gelegen vriend.
Ik volg alleen de tv uitzendingen en Huub is mijn favoriete bewoner en ik heb een hekel aan 3xN en 2xBquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De reguliere uitzendingen geven een verkeerd beeld, je kan beter naar de livestreams kijken, dan zie je de echte Huub en Nenaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik volg alleen de tv uitzendingen en Huub is mijn favoriete bewoner en ik heb een hekel aan 3xN en 2xB![]()
Wat mis ik dan nog wat je op de streams wel hebt gezien?![]()
Nee joh je lacht er zeker vrolijk bij als iemand op de grond spuugt en daarbij duidelijk laat merken dat het voor je moeder bedoelt is. En als het ook nog eens kon, over haar heen zou urineren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n zielige wannabee buitenlander die begint te flippen en te janken als er wat word gezegd over je moeder?![]()
![]()
Dankzij de Fok! briefkaart actie deze weekquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben geen DGK volger, maar de laatste tijd kijk ik wel eens. Die Huub zorgt voor mooie TV. Maar kan iemand me uitleggen of hij nog kans maakt om te winnen? Want steun in het huis heeft hij niet, kan hij niet weggestemd worden of zo?
dat spugen was om de grens aan te gevenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee joh je lacht er zeker vrolijk bij als iemand op de grond spuugt en daarbij duidelijk laat merken dat het voor je moeder bedoelt is. En als het ook nog eens kon, over haar heen zou urineren.haha lollig.
![]()
![]()
Triest figuurtje is het, zou hem totaal verbouwd hebben als ik die persoon zou zijn waar hij zo tegen tekeer ging.![]()
Nope hij zei letterlijk ''ik spuug op je moeder, hier *flats* ''quote:Op maandag 15 januari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
[..]
dat spugen was om de grens aan te geven
"dit is de grens. Cross the focking line!"
NIETESquote:Op maandag 15 januari 2007 01:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope hij zei letterlijk ''ik spuug op je moeder, hier *flats* ''
Dat zou mij nou echt niets interesseren, ten eerste is 't 'n zwaktebod van iemand om over iemands moeder te beginnen (das gewoon 'n goed trefpunt), ik ben slim genoeg om dat te doorzien en me niet daardoor te laten verleiden 'n dergelijk laag niveau van 'iemand verbouwen' aan te nemen. Ten tweede zegt het he-le-maal niets, Huub ként nathanaels moeder niet dus het gaat Huub natuurlijk geen seconde om zijn moeder, het gaat hem om Nathanael kwetsen en 't is pas triest dat dat 'm lukt. Zeker voor 'n volwassen vent als Nathanael, hij laat zich erg kennen.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee joh je lacht er zeker vrolijk bij als iemand op de grond spuugt en daarbij duidelijk laat merken dat het voor je moeder bedoelt is. En als het ook nog eens kon, over haar heen zou urineren.haha lollig.
![]()
![]()
Triest figuurtje is het, zou hem totaal verbouwd hebben als ik die persoon zou zijn waar hij zo tegen tekeer ging.![]()
Onzin. Nathanael zelf haalde zijn moeder erbij. Huub zei: "Cogno di mama". Hij gebruikte het gewoon als krachtterm. Nathanael zelf zei daarop: "Heb je nog meer over mijn moeder".quote:Op maandag 15 januari 2007 11:16 schreef Taurus het volgende:
Dat zou mij nou echt niets interesseren, ten eerste is 't 'n zwaktebod van iemand om over iemands moeder te beginnen (das gewoon 'n goed trefpunt),
Niks onzin, wat kan mij de aanleiding nou schelen, ik vind 't 'n zwaktebod om uberhaupt te gaan schelden of gewelddadige kreten te roepen, maar om over iemands moeder te beginnen das gewoon triest, slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op. Neemt niet weg dat 't dus nog triester is dat Nathanael doet alsof 't echt 'n belediging richting z'n moeder is, dat zeg ik ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Onzin. Nathanael zelf haalde zijn moeder erbij. Huub zei: "Cogno di mama". Hij gebruikte het gewoon als krachtterm. Nathanael zelf zei daarop: "Heb je nog meer over mijn moeder".
Als Huub "Klootzak" had gezegd was Nathanael begonnen over de prostaatkanker van zijn oom.
"Heb je nog meer disrespect voor scrotums in het algemeen of het zakie van mijn allerliefste oom in het bijzonder".
Huichelaar en crybaby.
Het mooiste was dat Nat de situatie wou laten escaleren maar toen de agressie bij Huub was aangewakkerd hij als een klein kind begon te janken en trillen (ik sta helemaal te shaken): pure angst en lafheid. Geweldig om te zien.
quote:Op maandag 15 januari 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
N "Heb je nog meer over moeder?"
H "Heb ik nog meer over je moeder? Ik pis op je moeder. Laat maar zien, laat maar zien. Nu, hier. Fock jou. *SPUUG* Cross the focking line, buddy, cross the line, cross te line. En wat wou je doen dan"
(...)
N "Heb je geen respect voor me moeder?"
H "Kom maar het kost je 10 K, jongen"
Ik vind het wel jammer dat ie daarna weer zo voorzichting antwoordde in de groep...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef Burakius het volgende:
Ik vindt Huub tenminste de enige die er geen zakdoekjes om wind. De rest speelt een rol en Huub is tenminste zichzelf.
Is ook een filmpje vanquote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het leken wel een paar gastjes die 'mafia' speelden
Ik volg het niet, ik zie alleen soms de herhaling 's nachts maar als het er zo aan toe gaat ga ik toch maar eens vaker kijken![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:28 schreef Boxkeeper het volgende:
Huub, you the man! Super strakke actie.
Toen hij "Nee" zei sprong ik echt van de bank met een beweging alsof Nederland het eerste doelpunt tegen Duitsland had gescoord.Dit soort acties getuigen van kracht!
Hij had nog een stapje verder kunnen gaan door te zeggen: "Je kan mijn stem krijgen als jij maar zorgt dat ik mijn punten terug krijg".
Maar ok, dat is misschien gallen voor gevorderden![]()
Ik zeg: tijd voor een haat campagne!quote:Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Hmmm daar voel ik wel wat voor.....maar om voor dat mens geld uit te geven aan een kaartje en een postzegel ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:55 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Ik zeg: tijd voor een haat campagne!![]()
Gister was live, dus de uitzending zal (na nog een stuk of 10 Natasia uitzendingen) vrijdag of volgende week zijn, denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:45 schreef Burakius het volgende:
ja dat hij hoort dat hij nummer 1 is. Zeg maar de hele uitzending eigenlijk van gister
op TV, ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:01 schreef Burakius het volgende:
dus wij kijken eigenlijk naar dingen van een week gelee?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef w00h00 het volgende:
huub is een kk hond die smeer moet krijgen
Jij bent zeker een Braajen fan? Of ben je een Boer Bart boert modder liefhebber? Wil je je het maatje voelen van 666 Satanael? Of je kijkt graag naar onze rolmodel moeder? Hoe het ook zei, veel mensenkennis ligt niet in je antwoord beslotenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef w00h00 het volgende:
.................................oh...........................quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef w00h00 het volgende:
Het boeide hem zeker wel, dat was ook wel te merken, maar hij gunde zwnngmw het pleziertje niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Burakius het volgende:
hahah Huub boeide het echt niet dat ie niet kon pokeren hahaha... au au au
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |