quote:Op maandag 15 januari 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
N "Heb je nog meer over moeder?"
H "Heb ik nog meer over je moeder? Ik pis op je moeder. Laat maar zien, laat maar zien. Nu, hier. Fock jou. *SPUUG* Cross the focking line, buddy, cross the line, cross te line. En wat wou je doen dan"
(...)
N "Heb je geen respect voor me moeder?"
H "Kom maar het kost je 10 K, jongen"
Ik vind het wel jammer dat ie daarna weer zo voorzichting antwoordde in de groep...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:40 schreef Burakius het volgende:
Ik vindt Huub tenminste de enige die er geen zakdoekjes om wind. De rest speelt een rol en Huub is tenminste zichzelf.
Is ook een filmpje vanquote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Het leken wel een paar gastjes die 'mafia' speelden
Ik volg het niet, ik zie alleen soms de herhaling 's nachts maar als het er zo aan toe gaat ga ik toch maar eens vaker kijken![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:28 schreef Boxkeeper het volgende:
Huub, you the man! Super strakke actie.
Toen hij "Nee" zei sprong ik echt van de bank met een beweging alsof Nederland het eerste doelpunt tegen Duitsland had gescoord.Dit soort acties getuigen van kracht!
Hij had nog een stapje verder kunnen gaan door te zeggen: "Je kan mijn stem krijgen als jij maar zorgt dat ik mijn punten terug krijg".
Maar ok, dat is misschien gallen voor gevorderden![]()
Ik zeg: tijd voor een haat campagne!quote:Natasia is wat teleurgesteld dat ze nog geen post heeft gekregen. “Ik baal er echt van dat ik nog geen brieven heb ontvangen. Heb zelf ook heel veel kaartjes verstuurd maar schijnbaar vinden ze het niet nodig om iets terug te sturen”, klaagt de Diva. Misschien tijd voor een kaartenactie voor Natasia? Het adres voor de fans:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Hmmm daar voel ik wel wat voor.....maar om voor dat mens geld uit te geven aan een kaartje en een postzegel ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:55 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Ik zeg: tijd voor een haat campagne!![]()
Gister was live, dus de uitzending zal (na nog een stuk of 10 Natasia uitzendingen) vrijdag of volgende week zijn, denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:45 schreef Burakius het volgende:
ja dat hij hoort dat hij nummer 1 is. Zeg maar de hele uitzending eigenlijk van gister
op TV, ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:01 schreef Burakius het volgende:
dus wij kijken eigenlijk naar dingen van een week gelee?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef w00h00 het volgende:
huub is een kk hond die smeer moet krijgen
Jij bent zeker een Braajen fan? Of ben je een Boer Bart boert modder liefhebber? Wil je je het maatje voelen van 666 Satanael? Of je kijkt graag naar onze rolmodel moeder? Hoe het ook zei, veel mensenkennis ligt niet in je antwoord beslotenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef w00h00 het volgende:
.................................oh...........................quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef w00h00 het volgende:
Het boeide hem zeker wel, dat was ook wel te merken, maar hij gunde zwnngmw het pleziertje niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Burakius het volgende:
hahah Huub boeide het echt niet dat ie niet kon pokeren hahaha... au au au
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |