Ik moet nog kijken. Was het lachen ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:22 schreef satecl het volgende:
wordt vanavond lagge met Huub en Natani-failure
Hij wordt met de dag sympathieker, vooral door die psychoten om hem heen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Fathom het volgende:
Kereltje verdiend een paar rossen... Wat een maf figuur
Vond wat ik net zag niet echt sympathiek... Hij kan niet tegen ze op dus gaat ie maar boos doen... Dat treiteren hoort erbij maar tot een bepaald niveau.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt met de dag sympathieker, vooral door die psychoten om hem heen.
Waarom? Omdat die hij wat over iemand zijn moeder zei? Sorry hoor, maar wat voor een zielige gast ben je als je als 35 jarige ofzo gaat janken als iemand je moeder loopt af te zeiken. Was dan lekker thuis gebleven. Ik vind die nathanael sowieso een jankbak, en een kinderachtig mannetje. Zelf wel een beetje de grote stoere volwassen man uithangen, maar achter iedereen zijn rug om achterbakse grapjes flikken, en als hem zelf iets overkomt direct begint te huilen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Fathom het volgende:
Kereltje verdiend een paar rossen... Wat een maf figuur
Dit soort reacties krijg je van mensen die alleen de tv uitzingen volgen. Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Fathom het volgende:
Dit kan toch niet.... Hij moet er uit... Dit kan echt niet...
Als je het op internet volgde gaf je Huub gelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef Fathom het volgende:
Dit kan toch niet.... Hij moet er uit... Dit kan echt niet...
Tja dat is wat ik te zien krijg:Dquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je van mensen die alleen de tv uitzingen volgen. Ik was er al bang voor
Ik volg alleen de tv uitzendingen, en vind het werkelijk te belachelijk voor woorden hoe iedereen binnen de gouden kooi reageert op 1 uitbarstingetje van Huub. Mag hij ook eens een keer na 24 dagen lang door iemand anders tergend gekwetst te zijn? Dat ze dat niet inzien zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je van mensen die alleen de tv uitzingen volgen. Ik was er al bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |