Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:28 schreef PeZu het volgende:
ik gaat
als PS nog komt
(p.s ps ik zie je straks wel.....)
de rest![]()
nee goftedommequote:
En smaakt ie ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef Ticootje het volgende:
mn batterij is bijna op....
nog 1 dan heb je 1000 postsquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef Ticootje het volgende:
mn batterij is bijna op....
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef Ticootje het volgende:
Beetje raar. en tevens mijn 1000e post en ik ga slapen..doei![]()
![]()
![]()
oh ja en stiekum ben ik wel een beetje trots!!
10 dagen moet lukkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef Ticootje het volgende:
jeetje dat duurt wel weer even, vandaag mijn trotsheid!
Nog 75 dan zit je op de 1100 ja gewoon ff door postenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef oshiro het volgende:
Hey nieuwe NB en nog een 1000+ postert erbij
Doe ik goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog 75 dan zit je op de 1100 ja gewoon ff door posten![]()
![]()
Dat je mee mochtquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doe ik goedwant had nog maar 800 posts op de meet
Wie wat waar?quote:
Neuj hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:45 schreef oshiro het volgende:
Móet ik hier een kwartetje plaatsen of hoe zit het?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef oshiro het volgende:
Naja was zo een beetje random muziek aan het luisteren en toen kwam Stone Sour met Inside the Cynic langs, en dat klinkt echt vet zo na al die spacy rustige muziek
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef oshiro het volgende:
Ze gaan spijt krijgen van die PM's, dat weet ik nu al
Zeker, vooral aangezien m'n pc herrie maakt, dit is gewoon relaxed. Vandaar dat ik weiger te slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja mooie muziek snachts is altijd wel lekker
![]()
*kuch*kloon*kuch*quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat je niet anoniem kan versturen
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zeker, vooral aangezien m'n pc herrie maakt, dit is gewoon relaxed. Vandaar dat ik weiger te slapen
Kloon bah neej dat is zo schijterigquote:
Idd, jammer dat ik altijd zo brak ben als ik het niet doequote:Op maandag 2 oktober 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen is tijdverspilling
Echte FOK!kers worden gebannedquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kloon bah neej dat is zo schijterig![]()
quote:
*meldt*quote:
Je ging toch slapen ?quote:
pezu slaapt ook alquote:
Whehequote:
nee hij slaapt heel liefquote:
2 x hihi gebruiken binnen 5 minuten is heel vrouwlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hij slaapt heel lief![]()
hihi
maar ik ga hem zo toch wakker maken
Ik heb je er toen juist uit gegooitquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef oshiro het volgende:
Ik ben wel vaak in NB tegenwoordig trouwens, wordt tijd dat ik ook een plaatsje in de OP krijg
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 x hihi gebruiken binnen 5 minuten is heel vrouwlijk![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zitten een paar lurkers mee te loeren of ramt iedereen op de f5 knop totdat er iemand post?![]()
Vrouwlijk aanhangsel van PeZu ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
pezu slaapt ook al
dit is iemand anders
hihi![]()
Ghehequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb je er toen juist uit gegooit![]()
![]()
Paar weken geleden
![]()
Wellicht dat je binnenkort een plaatsje gaat krijgen ja![]()
quote:
Op PS natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ghehewacht op een Tubgirl of op PS ?
![]()
![]()
Ach ja, beetje ego mag wel tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je had toen 440 posts als ik het mij goed herinner
Vond ik toch echt te weinig om een plekje in de OP te verdienen
![]()
ja en wat ik hier lees.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwlijk aanhangsel van PeZu ?![]()
Nummertje trekkenquote:
Tuurlijkquote:
ja wat is daarmee, daar zie ik pezu ook mee te slettebakkenquote:
Foto's ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat ik hier lees.....![]()
zomaar met iedereen lellebellen![]()
Ik heb geen flauw idee hoeveel ik er hier hebquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TuurlijkEigenlijk hanteren we de 200 posts in NB als grens. Na 200 posts in NB komt je plaatje in de OP
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoeveel ik er hier heb
Wel redelijk wat inmiddels
ik zal geen foto posten omdat ik mijn tieten kwijt benquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Foto's ?Het is de gewoonte dat een nieuw iemand altijd even een foto van zichzelf post
![]()
Tietenfoto's bedoel jequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Foto's ?Het is de gewoonte dat een nieuw iemand altijd even een foto van zichzelf post
![]()
Je tieten wat doe jequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik zal geen foto posten omdat ik mijn tieten kwijt ben![]()
quote:
maar in principe ben ik niet nieuw althans dit account nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben je boos dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar in principe ben ik niet nieuw althans dit account niet
dus nee
en ik ben boos
Ik merkte hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:10 schreef oshiro het volgende:
Ik was even pleite
ja lijkt me logischquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom ben je boos dan ?![]()
Is toch sociaal intresse tonen enzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lijkt me logisch
zomaar lopen slettebakken met iedereen hier
ooh dan is het goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is toch sociaal intresse tonen enzo![]()
En doordat je intresse toont hoop je een msn adres te verkrijgen zodat je geile webcamsex kan hebbenquote:
en daar gaat jouw tol van draaien?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En doordat je intresse toont hoop je een msn adres te verkrijgen zodat je geile webcamsex kan hebben![]()
Daar is MSN toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En doordat je intresse toont hoop je een msn adres te verkrijgen zodat je geile webcamsex kan hebben![]()
Neujquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
Nog 53 posts na deze tot de 1100 trouwens
Kijk dat is een NB waardig fotootjequote:
Joh je meent hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:18 schreef PeZu het volgende:
omg hoax
du bist gpwnd wie unne noobn!!~@eins!!!~!@
Post er gewoon nog maar een paarquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:18 schreef PeZu het volgende:
omg hoax
du bist gpwnd wie unne noobn!!~@eins!!!~!@
Dat is altijd zo na 2 uur dan kan je zo doorquote:
Neuj ik wacht totdat jij meer postquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef PeZu het volgende:
en nu gaan jullie allemaal zeker naar die site toe
steleltje fapwappies
Nee, ik bekeek net het meet/onzin/baggertopicquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef PeZu het volgende:
en nu gaan jullie allemaal zeker naar die site toe
steleltje fapwappies
Hoe tel je dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whoehiej me 100ste post in NB vannacht![]()
Je kijkt voordat je begint met posten in NB je postcount en dan post je je helemaal lam en je trekt de posts die je buiten NB plaatst er af dan kom je op je posts in NB aantalquote:
nee ik ga slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik wacht totdat jij meer post![]()
Das dus echt teveel moeite hequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kijkt voordat je begint met posten in NB je postcount en dan post je je helemaal lam en je trekt de posts die je buiten NB plaatst er af dan kom je op je posts in NB aantal![]()
Oke ! Doei doeiquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ga slapen
PS komt namelijk niet meer
dus ga ik maar naar bed
In dat geval trustenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ga slapen
PS komt namelijk niet meer
dus ga ik maar naar bed
Ze is er ook tijden niet geweest hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
In dat geval trusten
Een NB zonder PS
Geeft nietquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:25 schreef oshiro het volgende:
En ik wil in de buurt van die 1100 posts komen
Ruig hoorquote:
+12 kwaliteitspostquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef cerreur het volgende:
Wist je? Bier.
Eujquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef cerreur het volgende:
Wist je? Bier.
Hello ma'am. I'm working to clean up the neighbourhood from parasites. Do you mind if i take a quick look around your house? I'm afraid you may have hippies.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hello ma'am. I'm working to clean up the neighbourhood from parasites. Do you mind if i take a quick look around your house? I'm afraid you may have hippies.
![]()
![]()
![]()
Was een fipoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:35 schreef oshiro het volgende:
Je 6000e post blaakte ook niet uit van originaliteit dan
quote:
Ach boeiend, slotjes zijn gratisquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Niet dat mijn topic lang open blijft ofzo maarjah
![]()
![]()
Ja maar je krijgt wel een bonnetjequote:
Oeh spaarkaartenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt wel een bonnetjeEn als je 10 gespaarde bonnetjes hebt is je kaartje vol en mag je een weekje op vakantie
![]()
Whehe, mag dat eigenlijk zomaar, die MSN-icoontjesquote:
quote:
Even wat inspiratie op doen bij dribbel_ hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!! slotjes waardige topics openen en dan zoveel mogelijk zovaak mogelijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Even wat inspiratie op doen bij dribbel_ hoor
En ook jij hebt een PM
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:54 schreef oshiro het volgende:
Meteen dat PM-gebeuren maar eens uitgeprobeerdWerkt nog best netjes, al zeg ik het zelf
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:56 schreef oshiro het volgende:
Alleen het woord 'buddy' heeft een ietwat 'bruine' ondertoon
PLEASE kijk die laatste effe, ik kom niet meer bijquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nahjah 03:00 uur het is tijd om naar bed te gaan![]()
mensen tot ziens en doe je wel het licht uit
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:02 schreef oshiro het volgende:
En zo nee: trusten
Heb ik die 1100 posts niet gehaald maar okay
23quote:
Hoi Cinchquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef Cinch het volgende:
Ik dacht ik kom ook ff binnenvallen maar ik ga gelijk naar bed
Ik schaam me een beetje dat ik jullie (2quote:
ik lik het er met alle leifde afquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
een heul goede avond![]()
hoe stel ik bij about:config / whoops in, dat ik 11.gif als standaard PI wil ?
zie mijn signaturequote:
En dan de hele tijd de verkeerde PI bij je post posten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
hoe stel ik bij about:config / whoops in, dat ik 11.gif als standaard PI wil ?
alsof ik daar op let, ik wil gewoon standaard 11.gifquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
En dan de hele tijd de verkeerde PI bij je post posten.![]()
IDD ! Muis is terugquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
ooooh SoLje muis is terug
nu houd ik pas echt van je
jah ze is!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:10 schreef PeZu het volgende:
ooh ja sol is..............................................
Hihi ik zag dat je kwamquote:
Helemaal niet !quote:
quote:
hoi remleidingquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
Wat een dooie boel hier.
En dat nog wel in mijn naamNB
PeZuquote:
ja ik kon wel in mijn eetje doorgaan posten hier maar dat staat zo raar zelfs in NBquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
Wat een dooie boel hier.
En dat nog wel in mijn naamNB
Je hebt het ervor over om voor mij een ban te krijgen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kon wel in mijn eetje doorgaan posten hier maar dat staat zo raar zelfs in NB
maar eigelijk had een NB met jouw naam dat wel verdiend![]()
Ach bier en tieten hebben we nou ook wel gehadquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
Wel lief dat er weer een NB met mijn naam in de TT is... volgende 100 NB's maar zonder mijn naam lijkt me
quote:
remlofquote:
kan je ban krijgen voor baggeren in NBquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt het ervor over om voor mij een ban te krijgen?
Doe maar niet... een ban is niet leuk als je zonder klonen post... of heb jij wel klonen?
Wel lief dat er weer een NB met mijn naam in de TT is... volgende 100 NB's maar zonder mijn naam lijkt me
Dat is toch BeF?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach bier en tieten hebben we nou ook wel gehad![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Je ziet ik luister braaf
[..]
remlof
Zelfs als blauwe ben je okay
Het is mij ooit geluktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan je ban krijgen voor baggeren in NB![]()
klonen? nee
teveel moeite
bef? ja lekkerquote:
* PrintScreen knorren doet van genoegenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Aait PS
![]()
ik had een kloon voor een 48 uur ban, geloof 3x meegpost... daarnaa weggedaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is mij ooit gelukt
Je bent dus uniek?![]()
Daar gaat het alleen maar over frietquote:
dan spin je toch gewoon als een sierlijke poes.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen knorren doet van genoegen
En nee... ik ben en lijk niet op een varken
hmm maaar tochquote:
Ik wilde voor mijn ban eigenlijk ook een kloon aanmaken maar vond toen dat ik daardoor wel vreselijk verslaafd zou lijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een kloon voor een 48 uur ban, geloof 3x meegpost... daarnaa weggedaan
vond het maar niks
![]()
ja wat dacht je dan!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
...
remlof
Zelfs als blauwe ben je okay
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wilde voor mijn ban eigenlijk ook een kloon aanmaken maar vond toen dat ik daardoor wel vreselijk verslaafd zou lijken
Ben dus onder het account van mijn zoon gaan posten en toen had die ook een ban
En bier hebben ze het daar ook overquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar gaat het alleen maar over friet![]()
Na 150 deeltjes raakt de creativiteit opIk heb zelfs een eigen NBnaamtopic gemaakt
!!
Ga niet zeggen dat je niet weet dat ik al stokoud benquote:
SF's bagger topic heette hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En bier hebben ze het daar ook over
Een eigen NBnaamtopic?
Ben je zo vol van jezelf?
Nou ja... dat ik nu moet gaan opletten enzo... notes misschienquote:
Ach iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SF's bagger topic heette het!!
![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je niet weet dat ik al stokoud ben
OMILF zelfs
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... dat ik nu moet gaan opletten enzo... notes misschien
notesquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... dat ik nu moet gaan opletten enzo... notes misschien
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel eens een foutje
Nu geen geil gedoe meer zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
hoe moet ik dat rnu weten?
ik ben eeen kutnewbie
en ken je allen van geileneuqsex in NB
Ik 3quote:
Nou zeg eens... hoeveel heb ik erquote:
Kunnen er nooit veel zijn... ik ben braaf enzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou zeg eens... hoeveel heb ik er
Iets met op een "oude" fiets moet je het leren en zulksquote:
Een menselijke fietsquote:
quote:
"Oude" fietsen rijden het lekkerstquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iets met op een "oude" fiets moet je het leren en zulks![]()
Harde kluifjes zijn niet te versmadenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik wou je net wat te kluiven aanbieden
![]()
teveel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou zeg eens... hoeveel heb ik er
it's all yours.....quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Harde kluifjes zijn niet te versmaden![]()
ach ja kan altijd ergerquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
"Oude" fietsen rijden het lekkerst![]()
Dus de eerste 48 uur ben ik weg van hier?quote:
vaak weten ze de weg ook welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zijn al goed ingereden
![]()
![]()
* PrintScreen het even opzij zet voor zometeenquote:
Wel hier en daar wat slijtage aan de bandenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zijn al goed ingereden
![]()
![]()
Blindelingsquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen het even opzij zet voor zometeen
Nog een stuk of wat erbijquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel hier en daar wat slijtage aan de banden
die samenwerking moeten we nu dan wel in bed voortzetten want ik begin te loensen van moeheidquote:
De stembanden fiets... de stembandenquote:
Loensenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
die samenwerking moeten we nu dan wel in bed voortzetten want ik begin te loensen van moeheid
kon ook wel zeggen dat ik zwoel probeer te kijken maar ja
ben liever eerlijjk
dus ga je mee LLL'en?
![]()
![]()
![]()
voor de rest![]()
quote:
Jij schiet ook niet opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:01 schreef oshiro het volgende:
NB, heilige verlossing voor mijn stroef verlopende postcount.
reinheid kent geen tijd, jong vuillakquote:
Je hebt nieteens naar me gezwaaid vanmiddagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:04 schreef oshiro het volgende:
Ff douchen.
Mwoh, ik ben ook wel eens na 12:00 in bad gegaan. Maar dat had als reden dat ik laat van me werk terug wasquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
reinheid kent geen tijd, jong vuillak
15 per dagquote:
ja toe zeg nouquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kut zeg word jij nu gespanked door Termie....grmbl![]()
is goed maar geef de tt dan ff door voordat ik hem af heb!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
En nog wat....mocht het weer gebeuren dat ik lapo heb....open jij dan weer een nieuwe PeZu?
Yepz... ik ga een SOL-verheerlijkende TT verzinnen aangezien jij hem maaktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed maar geef de tt dan ff door voordat ik hem af heb!
![]()
{ NB 153} waar pezu SoL vereerdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz... ik ga een SOL-verheerlijkende TT verzinnen aangezien jij hem maakt![]()
men nemen, 1 steel pan vervolgens....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Hoe verhoog ik mijn postcount, les 1...
stop hier in 1,5 ons verse kerstballen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
men nemen, 1 steel pan vervolgens....
voeg hier aan toe 10 deciliter grobbekuiikens...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
stop hier in 1,5 ons verse kerstballen...
breng het geheel langzaam aan de kook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
voeg hier aan toe 10 deciliter grobbekuiikens...
Multiposten les 1 bedoel je ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
Wel veel jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hoeveel TT heb ik al niet gemaakt met jouw naam er in
![]()
edit: lama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |