Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:28 schreef PeZu het volgende:
ik gaat
als PS nog komt
(p.s ps ik zie je straks wel.....)
de rest![]()
nee goftedommequote:
En smaakt ie ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef Ticootje het volgende:
mn batterij is bijna op....
nog 1 dan heb je 1000 postsquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:33 schreef Ticootje het volgende:
mn batterij is bijna op....
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:34 schreef Ticootje het volgende:
Beetje raar. en tevens mijn 1000e post en ik ga slapen..doei![]()
![]()
![]()
oh ja en stiekum ben ik wel een beetje trots!!
10 dagen moet lukkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef Ticootje het volgende:
jeetje dat duurt wel weer even, vandaag mijn trotsheid!
Nog 75 dan zit je op de 1100 ja gewoon ff door postenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:37 schreef oshiro het volgende:
Hey nieuwe NB en nog een 1000+ postert erbij
Doe ik goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog 75 dan zit je op de 1100 ja gewoon ff door posten![]()
![]()
Dat je mee mochtquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doe ik goedwant had nog maar 800 posts op de meet
Wie wat waar?quote:
Neuj hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:45 schreef oshiro het volgende:
Móet ik hier een kwartetje plaatsen of hoe zit het?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef oshiro het volgende:
Naja was zo een beetje random muziek aan het luisteren en toen kwam Stone Sour met Inside the Cynic langs, en dat klinkt echt vet zo na al die spacy rustige muziek
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:46 schreef oshiro het volgende:
Ze gaan spijt krijgen van die PM's, dat weet ik nu al
Zeker, vooral aangezien m'n pc herrie maakt, dit is gewoon relaxed. Vandaar dat ik weiger te slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja mooie muziek snachts is altijd wel lekker
![]()
*kuch*kloon*kuch*quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat je niet anoniem kan versturen
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zeker, vooral aangezien m'n pc herrie maakt, dit is gewoon relaxed. Vandaar dat ik weiger te slapen
Kloon bah neej dat is zo schijterigquote:
Idd, jammer dat ik altijd zo brak ben als ik het niet doequote:Op maandag 2 oktober 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen is tijdverspilling
Echte FOK!kers worden gebannedquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kloon bah neej dat is zo schijterig![]()
quote:
*meldt*quote:
Je ging toch slapen ?quote:
pezu slaapt ook alquote:
Whehequote:
nee hij slaapt heel liefquote:
2 x hihi gebruiken binnen 5 minuten is heel vrouwlijkquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hij slaapt heel lief![]()
hihi
maar ik ga hem zo toch wakker maken
Ik heb je er toen juist uit gegooitquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:56 schreef oshiro het volgende:
Ik ben wel vaak in NB tegenwoordig trouwens, wordt tijd dat ik ook een plaatsje in de OP krijg
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 x hihi gebruiken binnen 5 minuten is heel vrouwlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |