quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zitten een paar lurkers mee te loeren of ramt iedereen op de f5 knop totdat er iemand post?![]()
Vrouwlijk aanhangsel van PeZu ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
pezu slaapt ook al
dit is iemand anders
hihi![]()
Ghehequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb je er toen juist uit gegooit![]()
![]()
Paar weken geleden
![]()
Wellicht dat je binnenkort een plaatsje gaat krijgen ja![]()
quote:
Op PS natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ghehewacht op een Tubgirl of op PS ?
![]()
![]()
Ach ja, beetje ego mag wel tochquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je had toen 440 posts als ik het mij goed herinner
Vond ik toch echt te weinig om een plekje in de OP te verdienen
![]()
ja en wat ik hier lees.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vrouwlijk aanhangsel van PeZu ?![]()
Nummertje trekkenquote:
Tuurlijkquote:
ja wat is daarmee, daar zie ik pezu ook mee te slettebakkenquote:
Foto's ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en wat ik hier lees.....![]()
zomaar met iedereen lellebellen![]()
Ik heb geen flauw idee hoeveel ik er hier hebquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TuurlijkEigenlijk hanteren we de 200 posts in NB als grens. Na 200 posts in NB komt je plaatje in de OP
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoeveel ik er hier heb
Wel redelijk wat inmiddels
ik zal geen foto posten omdat ik mijn tieten kwijt benquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Foto's ?Het is de gewoonte dat een nieuw iemand altijd even een foto van zichzelf post
![]()
Tietenfoto's bedoel jequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Foto's ?Het is de gewoonte dat een nieuw iemand altijd even een foto van zichzelf post
![]()
Je tieten wat doe jequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik zal geen foto posten omdat ik mijn tieten kwijt ben![]()
quote:
maar in principe ben ik niet nieuw althans dit account nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Waarom ben je boos dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar in principe ben ik niet nieuw althans dit account niet
dus nee
en ik ben boos
Ik merkte hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:10 schreef oshiro het volgende:
Ik was even pleite
ja lijkt me logischquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom ben je boos dan ?![]()
Is toch sociaal intresse tonen enzoquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja lijkt me logisch
zomaar lopen slettebakken met iedereen hier
ooh dan is het goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is toch sociaal intresse tonen enzo![]()
En doordat je intresse toont hoop je een msn adres te verkrijgen zodat je geile webcamsex kan hebbenquote:
en daar gaat jouw tol van draaien?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En doordat je intresse toont hoop je een msn adres te verkrijgen zodat je geile webcamsex kan hebben![]()
Daar is MSN toch voor uitgevonden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En doordat je intresse toont hoop je een msn adres te verkrijgen zodat je geile webcamsex kan hebben![]()
Neujquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:15 schreef oshiro het volgende:
Nog 53 posts na deze tot de 1100 trouwens
Kijk dat is een NB waardig fotootjequote:
Joh je meent hetquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:18 schreef PeZu het volgende:
omg hoax
du bist gpwnd wie unne noobn!!~@eins!!!~!@
Post er gewoon nog maar een paarquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:18 schreef PeZu het volgende:
omg hoax
du bist gpwnd wie unne noobn!!~@eins!!!~!@
Dat is altijd zo na 2 uur dan kan je zo doorquote:
Neuj ik wacht totdat jij meer postquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef PeZu het volgende:
en nu gaan jullie allemaal zeker naar die site toe
steleltje fapwappies
Nee, ik bekeek net het meet/onzin/baggertopicquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef PeZu het volgende:
en nu gaan jullie allemaal zeker naar die site toe
steleltje fapwappies
Hoe tel je dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Whoehiej me 100ste post in NB vannacht![]()
Je kijkt voordat je begint met posten in NB je postcount en dan post je je helemaal lam en je trekt de posts die je buiten NB plaatst er af dan kom je op je posts in NB aantalquote:
nee ik ga slapenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neuj ik wacht totdat jij meer post![]()
Das dus echt teveel moeite hequote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kijkt voordat je begint met posten in NB je postcount en dan post je je helemaal lam en je trekt de posts die je buiten NB plaatst er af dan kom je op je posts in NB aantal![]()
Oke ! Doei doeiquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ga slapen
PS komt namelijk niet meer
dus ga ik maar naar bed
In dat geval trustenquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ga slapen
PS komt namelijk niet meer
dus ga ik maar naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |