Erg voorzichtig inderdaad, die gaan het nog wel uitspreken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik garandeer t je dat Egbert niets raars ofzo zegt.
Ik denk dat dat gedoe met Tijn hem ook erg heeft geraakt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef neferhone het volgende:
dit is zwaar overdeven
tuurlijk wel wat thijn voelt voelt rik ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
Nou t zit Rik behoorlijk diep, dat had ik niet verwacht.
ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
Nou t zit Rik behoorlijk diep, dat had ik niet verwacht.
Hij heet SEMIH.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Rik is een toffe gozer!
Van mij mag Jeroen eruit, te saai. Janine kan ik soms niet uitstaan maar soms is ze wel weer erg goed en leuk.
Semith vind ik wel ok.
Behoorlijk zeg, er moet echt een grote spanning gehangen hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de hele sfeer in het huis echt op je tenen lopen is geweest, getuige de tranen.
geef niet en dat bedoel ik niet negatief ,misschien breekt die muur die semih om zich heen heeft wat afquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
Semih moet ook weer janken.
Precies, bloes.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de hele sfeer in het huis echt op je tenen lopen is geweest, getuige de tranen.
Echt een toffe gast!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rik is wel echt eerlijk en oprecht over iedereen. Tof
Ik wilde iets heel scherps en gevats zeggen maar omdat je een mod bent doe ik dat maar niet.quote:
wel een beetje telaat, denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
Semih moet ook weer janken.
Er is hem verder ook niets te verwijten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ze blijven Jeroen maar dat begin met dat groepje verwijten.
alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rik is de bindende factor in BB6. Misschien wel de winnaar...
Sja, lekker makkelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Tsja wat zeg je voor aardigs tegen iemand die je (wel eens) hebt genomineerd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ja kap daarmee, Jeroen is mijn held.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
MIJN GOD!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heet SEMIH.
Jezus hoe vaak moet ik dat nog herhalen.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:39 schreef n1ek het volgende:
Jeroen: Mooie woorden toch
Sa: Nou dat van mij sloeg weer nergens op
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
Micheline jankt van blijdschap, de bevrijding is near!
Ik voorspel je een héle fijne tijd de komende weken.quote:
Och ben jij er ook weer.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
Het is gewoon Lieske met een slechte rode pruik![]()
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh Mies, je kan niks van Semih leren hoor
michquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik voorspel je een héle fijne tijd de komende weken.![]()
Hij en Tijn sowieso in de finale.
Micheline in tranen, ze durft toch te zeggen dat ze het soms moeilijk met hem vindt. Ik voel helemaal geen medelijden, slechte vrouw ben ik.![]()
Dat is gewoon een inkoppertje. Zo groot moet je dat niet maken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef wolferl het volgende:
Micheline zegt DE WAARHEID.
Je moet minder koppig zijn zegt ze.
Hehehequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef demins het volgende:
Micheline: Ik kan alles tegen je zeggen en lekker tegen je aan kruipen...
NEEM EEN KAT!!!![]()
voor haar eigen bestwil hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef breege het volgende:
ok micheline nu heb je genoeg gepraat, een slotje erop....
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef demins het volgende:
NEEM EEN KAT!!!![]()
Ja dat dacht ik ook direct!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef demins het volgende:
NEEM EEN KAT!!!![]()
Mag hopen dinsdag. Want morgen wil ik toch eerst uitgebreid het hoerenfeest van vrijdag zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Dit wordt een tranentrekkersuitzending morgen, mensen!
Ja wel, vrijdagavond- en nacht ging het nog sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
nog nooit zijn de COSjes zo snel volgelopen als vanavond!!!
we willen marcia weer zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef wolferl het volgende:
BB gooi nu maar het huis vol drank.
Wijn spreekt immers de waarheid.
Ik denk dat ze zodirect beter kaplaarsjes kunnen aantrekkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:dit gejank gaat ook niet meer ophouden he?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef cripplecrow het volgende:
ik ga geen bik brodder meer kijken, ik jank echt nooit! maar nu kreeg ik t ff waterig in de ogen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja wel, vrijdagavond- en nacht ging het nog sneller.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja wel, vrijdagavond- en nacht ging het nog sneller.
Met wijn stroomt het bloed sneller naar beneden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Tijn en Monique, breng nog even t geduld en fatsoen op om even te blijven zitten.
Dat dacht ik ook niet. Iedereen heeft het over de anderen en zij over zichzelfquote:
zou best kunnen.. al vind ik borderline ook nog best een optiequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef heksie69 het volgende:
aaahhh ik heb het... sjaan is manish depressief
Zou ze nu echt niet doorhebben dat het de bedoeling is iets over Jeroen en Semih te zeggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Grappig dat de speech van Janine over haarzelf gaat....
Figures...
Nee hoor, het is Janine Sister.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef arneaux het volgende:
Janine zit zichzelf te verdedigen?!! Wat the fuck. Je moet iets over de anderen zeggen kutwijf.
ok een manish depresieve bordeliner... die heb ik nog niet ontmoet maar is erg interessantquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou best kunnen.. al vind ik borderline ook nog best een optie
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef heksie69 het volgende:
[..]
ok een manish depresieve bordeliner... die heb ik nog niet ontmoet maar is erg interessant
ben je psychiater?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft borderline, daarover hoeven niet eens te discussieren.
Wel geheel quoten hè?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef tonja het volgende:
Een wijze les van een 20-jarige.... toch best wel weer een kutopmerking.
nadat janine er uit is ok ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
Apart dat Semih wel wwat zegt over Jeroen en SJaan...maar ze bek houdt over Tijn...exit lijkt me een gepaste straf
hij heeft begrepen dat hij het dan ook weer terug krijgtquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
Apart dat Semih wel wwat zegt over Jeroen en SJaan...maar ze bek houdt over Tijn...exit lijkt me een gepaste straf
zou niet gek opkijken als er een vleugje mps bij zat!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]ik bedoelde borderline ipv manisch depressief... maar de combinatie kan inderdaad ook erg interessant worden
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou best kunnen.. al vind ik borderline ook nog best een optie
Het was dan ook de bedoeling dat hij wat over de GENOMINEERDEN zei.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
Moet je dat zijn om de diagnose te kunnen stellen? Lees ditquote:
Ik vond er niet veel wijs aan. Een paar inkoppertjes die ze opsomde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wel geheel quoten hè?
Een wijze les van een 20-jarige... en ik neem het aan!
Touchequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het was dan ook de bedoeling dat hij wat over de GENOMINEERDEN zei.
dat hoef ik niet te lezen ik ken me dsm4, ben psycoloogquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet je dat zijn om de diagnose te kunnen stellen? Lees dit
even voordat je antwoord geeft.
mps?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als er een vleugje mps bij zat!![]()
En daarbij is ze dan ook nog psychotisch.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als er een vleugje mps bij zat!![]()
Hij bedoelde het goed, maar toch, waarom niet gezegd dat het een wijze les was, zonder de verwijzing naar de leeftijd..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wel geheel quoten hè?
Een wijze les van een 20-jarige... en ik neem het aan!
Ja moeillijk kiezen he tussen Saar en Rik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef Coraatje het volgende:
etienne heeft het moeilijk
met wat ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef Coraatje het volgende:
etienne heeft het moeilijk
Stel dan niet van die rare en blijkbaar onnodige vragen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef heksie69 het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te lezen ik ken me dsm4, ben psycoloog
Ja precies dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Allemaal een bruine arm, maar ik voorspel dat er in de slaapkamers iets anders aan de oppervlaktte komt. Zal ik helaas niet bij kunnen ziijn. kutwekkertje gaat alweer vroeg...![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja moeillijk kiezen he tussen Saar en Rik.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef CartWOman het volgende:
Er zijn dus toch meer bewoners die het gedrag van Semih storend vinden.
Ik ben benieuwd hoe hij hier de komende tijd mee omgaat.
Van die site:quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies dus.
We zullen pas weten hoe de zaken opgepakt zijn als de slaapkamergesprekken geweest zijn...
Leer dat dan eerst maar eens foutloos schrijven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef heksie69 het volgende:
[..]
Nou, ik heb het Tijn jank moment bijna upgeload op rapidshare, dat andere ding, waar Janine flipt is te groot! En krijg het niet gesplit...erger me kapot hier..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef arneaux het volgende:
Kinga, is alles gelukt?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Van die site:
Alleen een deskundige kan bepalen of iemand een persoonlijkheidsstoornis heeft.
en jij hebt...?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Leer dat dan eerst maar eens foutloos schrijven.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Van die site:
Alleen een deskundige kan bepalen of iemand een persoonlijkheidsstoornis heeft.
Ja? Ik wordt al bijna misselijk als ik ze zo allemaal zie schransen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:54 schreef marbe het volgende:
Check die taarten en shit. ZIt ik hier thuis met een rol maria bescuitjes.........
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef heksie69 het volgende:
[..]
dat eten ze vrijwel nooit dus gun ze een feestjequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:58 schreef wolferl het volgende:
ALs ik Micheline zo alleen zag zitten tussen al die lekkernijen, leek ze op bessie turf.
Maargoed, rik pakt verrasender wijs een Roze Koek.
Etienne gaat voor de Bokkepoot.
Sabrina gaat voor de kletskoppen.
Semih Baklava.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, ik heb het Tijn jank moment bijna upgeload op rapidshare, dat andere ding, waar Janine flipt is te groot! En krijg het niet gesplit...erger me kapot hier..
Dat is zó lekker, beeb. Al eens een aardbeitje in chocola gedoopt. of stukjes peer? Jammie!quote:
Rij die kar straks de prinsessenkamer maar in.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:58 schreef Coraatje het volgende:
pff als je die zusjes opsluit in een banketbakkerij .....![]()
Is gewoon Janine dr schuld. Excuse de muwa, Sjantéquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, ik heb het Tijn jank moment bijna upgeload op rapidshare, dat andere ding, waar Janine flipt is te groot! En krijg het niet gesplit...erger me kapot hier..
Boeit niet zo. Upload eerst maar, ik kijk wel wat ik kan doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:59 schreef Kinga het volgende:
Ik zie net dat het geluid en beeld ook nie synchroon lopen....zucht
jezus wat word hier gemiereneukt soms zeg,quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Leer dat dan eerst maar eens foutloos schrijven.![]()
Neee... das kei lekkerquote:
Je bent wel volhardend he? Zit het je zo diep? Stakker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:57 schreef Djep het volgende:
[..]
en jij hebt...?
jij doet de hele avond al raar![]()
banaan door de helft in silverfolie met chocolade OP de BBQquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is zó lekker, beeb. Al eens een aardbeitje in chocola gedoopt. of stukjes peer? Jammie!![]()
Ik wil oo-hook!![]()
Eggie is oudsteeeeeeeeequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef breege het volgende:
sssst er word gezongen...
Ik ben geen zoetekauw, zal er mee te maken hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is zó lekker, beeb. Al eens een aardbeitje in chocola gedoopt. of stukjes peer? Jammie!![]()
Ik wil oo-hook!![]()
Moet je het volume van Fok! wat lager zetten !quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef breege het volgende:
sssst er word gezongen...
http://rapidshare.de/file(...)06__wmr__2_.asf.htmlquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Boeit niet zo. Upload eerst maar, ik kijk wel wat ik kan doen.
Wat nou weekopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Yes, morgen is de lounge de hele dag gesloten---> Weekopdracht ??
![]()
Hou op met me, Bor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
banaan door de helft in silverfolie met chocolade OP de BBQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bovenmodalen rekenen wij daar keihard op af.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef heksie69 het volgende:
[..]
jezus wat word hier gemiereneukt soms zeg,typefouten zijn menselijk lijkt mij
downloadingquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)06__wmr__2_.asf.html
Je hoort mijn intonatie wéér verkeerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent wel volhardend he? Zit het je zo diep? Stakker.
Inderdaad. t Zou me ook niet verbazen als Semih en Tijn vanavond met elkaar praten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou op met me, Bor!![]()
Ze zijn opeens weer opgewekt, heeft toch wel de lucht geklaard.
Het wijst wel op een beginnende persoonlijkheidsstoornis!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef heksie69 het volgende:
[..]
om morgen weer verder te gaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou op met me, Bor!![]()
Ze zijn opeens weer opgewekt, heeft toch wel de lucht geklaard.
Wie weet laten ze hem nu werkelijk eens een week duren. Zou wel verrassend zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat nou weekopdrachtMaandag tot Donderdag is dat 1 week?
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bovenmodalen rekenen wij daar keihard op af.![]()
Ben echt benieuwd wat het voor een opdracht is!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen is de lounche de hele dag verboden
Voor die loodzware weekopdracht, die morgenavond start, neem ik aan.
thanxquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)06__wmr__2_.asf.html
Ik vind Egbert altijd lachen als een big..quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef breege het volgende:
jeetje die e10 word in dat roze truitje echt een big...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
[..]
Je hoort mijn intonatie wéér verkeerd.
En je doet gewoon raar, dat valt op. En dan ga jij nog s over gedragsproblematiek beginnen![]()
![]()
is goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Djep en Arneaux, willen jullie daar nu mee ophouden of anders elders gaan bekvechten?
Ik hoop stiekem op een fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef Djep het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat het voor een opdracht is!
familie ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind Egbert altijd lachen als een big..
Sorry juf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Djep en Arneaux, willen jullie daar nu mee ophouden of anders elders gaan bekvechten?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een fietsopdracht![]()
Maar dat zal wel niet
Heb je die link die ik gaf geprobeerd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
Ik moet wat hebben wat een asf ding kan splitten...
Nieuwe spelling is gemierenneukt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef heksie69 het volgende:
[..]
Ja, werkt nie..quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je die link die ik gaf geprobeerd?
Als er maar een keer geneukt wordtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nieuwe spelling is gemierenneukt...![]()
Dat mag Jeroen niet weten, daarom draagt E10 hem binnenstebuitenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Draagt Etienne de trui van Jeroen?
Vannacht werd er geneukt in het huis. Althans dat vermoeden bestond er. Semih en Micheline.quote:
Dees misschien.quote:
Weet je welquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Kan iemand mij even bijpraten over de speech van Monique?
Die heb ik vanwege Paul de Leeuw gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |