quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
Het is gewoon Lieske met een slechte rode pruik![]()
michquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik voorspel je een héle fijne tijd de komende weken.![]()
Hij en Tijn sowieso in de finale.
Micheline in tranen, ze durft toch te zeggen dat ze het soms moeilijk met hem vindt. Ik voel helemaal geen medelijden, slechte vrouw ben ik.![]()
Dat is gewoon een inkoppertje. Zo groot moet je dat niet maken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef wolferl het volgende:
Micheline zegt DE WAARHEID.
Je moet minder koppig zijn zegt ze.
Hehehequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef demins het volgende:
Micheline: Ik kan alles tegen je zeggen en lekker tegen je aan kruipen...
NEEM EEN KAT!!!![]()
voor haar eigen bestwil hoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef breege het volgende:
ok micheline nu heb je genoeg gepraat, een slotje erop....
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef demins het volgende:
NEEM EEN KAT!!!![]()
Ja dat dacht ik ook direct!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef demins het volgende:
NEEM EEN KAT!!!![]()
Mag hopen dinsdag. Want morgen wil ik toch eerst uitgebreid het hoerenfeest van vrijdag zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef ruby het volgende:
Dit wordt een tranentrekkersuitzending morgen, mensen!
Ja wel, vrijdagavond- en nacht ging het nog sneller.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
nog nooit zijn de COSjes zo snel volgelopen als vanavond!!!
we willen marcia weer zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef wolferl het volgende:
BB gooi nu maar het huis vol drank.
Wijn spreekt immers de waarheid.
Ik denk dat ze zodirect beter kaplaarsjes kunnen aantrekkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:dit gejank gaat ook niet meer ophouden he?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:44 schreef cripplecrow het volgende:
ik ga geen bik brodder meer kijken, ik jank echt nooit! maar nu kreeg ik t ff waterig in de ogen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja wel, vrijdagavond- en nacht ging het nog sneller.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja wel, vrijdagavond- en nacht ging het nog sneller.
Met wijn stroomt het bloed sneller naar beneden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Tijn en Monique, breng nog even t geduld en fatsoen op om even te blijven zitten.
Dat dacht ik ook niet. Iedereen heeft het over de anderen en zij over zichzelfquote:
zou best kunnen.. al vind ik borderline ook nog best een optiequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef heksie69 het volgende:
aaahhh ik heb het... sjaan is manish depressief
Zou ze nu echt niet doorhebben dat het de bedoeling is iets over Jeroen en Semih te zeggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
Grappig dat de speech van Janine over haarzelf gaat....
Figures...
Nee hoor, het is Janine Sister.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:47 schreef arneaux het volgende:
Janine zit zichzelf te verdedigen?!! Wat the fuck. Je moet iets over de anderen zeggen kutwijf.
ok een manish depresieve bordeliner... die heb ik nog niet ontmoet maar is erg interessantquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou best kunnen.. al vind ik borderline ook nog best een optie
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef heksie69 het volgende:
[..]
ok een manish depresieve bordeliner... die heb ik nog niet ontmoet maar is erg interessant
ben je psychiater?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
Janine heeft borderline, daarover hoeven niet eens te discussieren.
Wel geheel quoten hè?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:42 schreef tonja het volgende:
Een wijze les van een 20-jarige.... toch best wel weer een kutopmerking.
nadat janine er uit is ok ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
Apart dat Semih wel wwat zegt over Jeroen en SJaan...maar ze bek houdt over Tijn...exit lijkt me een gepaste straf
hij heeft begrepen dat hij het dan ook weer terug krijgtquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
Apart dat Semih wel wwat zegt over Jeroen en SJaan...maar ze bek houdt over Tijn...exit lijkt me een gepaste straf
zou niet gek opkijken als er een vleugje mps bij zat!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]ik bedoelde borderline ipv manisch depressief... maar de combinatie kan inderdaad ook erg interessant worden
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou best kunnen.. al vind ik borderline ook nog best een optie
Het was dan ook de bedoeling dat hij wat over de GENOMINEERDEN zei.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Fronsertje het volgende:
Moet je dat zijn om de diagnose te kunnen stellen? Lees ditquote:
Ik vond er niet veel wijs aan. Een paar inkoppertjes die ze opsomde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wel geheel quoten hè?
Een wijze les van een 20-jarige... en ik neem het aan!
Touchequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het was dan ook de bedoeling dat hij wat over de GENOMINEERDEN zei.
dat hoef ik niet te lezen ik ken me dsm4, ben psycoloogquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet je dat zijn om de diagnose te kunnen stellen? Lees dit
even voordat je antwoord geeft.
mps?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als er een vleugje mps bij zat!![]()
En daarbij is ze dan ook nog psychotisch.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet gek opkijken als er een vleugje mps bij zat!![]()
Hij bedoelde het goed, maar toch, waarom niet gezegd dat het een wijze les was, zonder de verwijzing naar de leeftijd..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Wel geheel quoten hè?
Een wijze les van een 20-jarige... en ik neem het aan!
Ja moeillijk kiezen he tussen Saar en Rik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:53 schreef Coraatje het volgende:
etienne heeft het moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |