Ik ben geen zoetekauw, zal er mee te maken hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat is zó lekker, beeb. Al eens een aardbeitje in chocola gedoopt. of stukjes peer? Jammie!![]()
Ik wil oo-hook!![]()
Moet je het volume van Fok! wat lager zetten !quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef breege het volgende:
sssst er word gezongen...
http://rapidshare.de/file(...)06__wmr__2_.asf.htmlquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Boeit niet zo. Upload eerst maar, ik kijk wel wat ik kan doen.
Wat nou weekopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Kaleddis het volgende:
Yes, morgen is de lounge de hele dag gesloten---> Weekopdracht ??
![]()
Hou op met me, Bor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
banaan door de helft in silverfolie met chocolade OP de BBQ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bovenmodalen rekenen wij daar keihard op af.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef heksie69 het volgende:
[..]
jezus wat word hier gemiereneukt soms zeg,typefouten zijn menselijk lijkt mij
downloadingquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)06__wmr__2_.asf.html
Je hoort mijn intonatie wéér verkeerd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bent wel volhardend he? Zit het je zo diep? Stakker.
Inderdaad. t Zou me ook niet verbazen als Semih en Tijn vanavond met elkaar praten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou op met me, Bor!![]()
Ze zijn opeens weer opgewekt, heeft toch wel de lucht geklaard.
Het wijst wel op een beginnende persoonlijkheidsstoornis!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef heksie69 het volgende:
[..]
om morgen weer verder te gaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hou op met me, Bor!![]()
Ze zijn opeens weer opgewekt, heeft toch wel de lucht geklaard.
Wie weet laten ze hem nu werkelijk eens een week duren. Zou wel verrassend zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat nou weekopdrachtMaandag tot Donderdag is dat 1 week?
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Bovenmodalen rekenen wij daar keihard op af.![]()
Ben echt benieuwd wat het voor een opdracht is!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen is de lounche de hele dag verboden
Voor die loodzware weekopdracht, die morgenavond start, neem ik aan.
thanxquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)06__wmr__2_.asf.html
Ik vind Egbert altijd lachen als een big..quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef breege het volgende:
jeetje die e10 word in dat roze truitje echt een big...
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:04 schreef Djep het volgende:
[..]
Je hoort mijn intonatie wéér verkeerd.
En je doet gewoon raar, dat valt op. En dan ga jij nog s over gedragsproblematiek beginnen![]()
![]()
is goedquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Djep en Arneaux, willen jullie daar nu mee ophouden of anders elders gaan bekvechten?
Ik hoop stiekem op een fietsopdrachtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef Djep het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat het voor een opdracht is!
familie ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind Egbert altijd lachen als een big..
Sorry juf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
Djep en Arneaux, willen jullie daar nu mee ophouden of anders elders gaan bekvechten?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een fietsopdracht![]()
Maar dat zal wel niet
Heb je die link die ik gaf geprobeerd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef Kinga het volgende:
Ik moet wat hebben wat een asf ding kan splitten...
Nieuwe spelling is gemierenneukt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:02 schreef heksie69 het volgende:
[..]
Ja, werkt nie..quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je die link die ik gaf geprobeerd?
Als er maar een keer geneukt wordtquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nieuwe spelling is gemierenneukt...![]()
Dat mag Jeroen niet weten, daarom draagt E10 hem binnenstebuitenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:05 schreef Myriam1978 het volgende:
Draagt Etienne de trui van Jeroen?
Vannacht werd er geneukt in het huis. Althans dat vermoeden bestond er. Semih en Micheline.quote:
Dees misschien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |