Erg voorzichtig inderdaad, die gaan het nog wel uitspreken.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik garandeer t je dat Egbert niets raars ofzo zegt.
Ik denk dat dat gedoe met Tijn hem ook erg heeft geraakt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef neferhone het volgende:
dit is zwaar overdeven
tuurlijk wel wat thijn voelt voelt rik ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
Nou t zit Rik behoorlijk diep, dat had ik niet verwacht.
ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef arneaux het volgende:
Nou t zit Rik behoorlijk diep, dat had ik niet verwacht.
Hij heet SEMIH.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Rik is een toffe gozer!
Van mij mag Jeroen eruit, te saai. Janine kan ik soms niet uitstaan maar soms is ze wel weer erg goed en leuk.
Semith vind ik wel ok.
Behoorlijk zeg, er moet echt een grote spanning gehangen hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de hele sfeer in het huis echt op je tenen lopen is geweest, getuige de tranen.
geef niet en dat bedoel ik niet negatief ,misschien breekt die muur die semih om zich heen heeft wat afquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
Semih moet ook weer janken.
Precies, bloes.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat de hele sfeer in het huis echt op je tenen lopen is geweest, getuige de tranen.
Echt een toffe gast!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rik is wel echt eerlijk en oprecht over iedereen. Tof
Ik wilde iets heel scherps en gevats zeggen maar omdat je een mod bent doe ik dat maar niet.quote:
wel een beetje telaat, denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef arneaux het volgende:
Semih moet ook weer janken.
Er is hem verder ook niets te verwijten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ze blijven Jeroen maar dat begin met dat groepje verwijten.
alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rik is de bindende factor in BB6. Misschien wel de winnaar...
Sja, lekker makkelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Tsja wat zeg je voor aardigs tegen iemand die je (wel eens) hebt genomineerd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ja kap daarmee, Jeroen is mijn held.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
MIJN GOD!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij heet SEMIH.
Jezus hoe vaak moet ik dat nog herhalen.![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:39 schreef n1ek het volgende:
Jeroen: Mooie woorden toch
Sa: Nou dat van mij sloeg weer nergens op
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
Micheline jankt van blijdschap, de bevrijding is near!
Ik voorspel je een héle fijne tijd de komende weken.quote:
Och ben jij er ook weer.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
Het is gewoon Lieske met een slechte rode pruik![]()
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh Mies, je kan niks van Semih leren hoor
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:41 schreef pullup het volgende:
Het is gewoon Lieske met een slechte rode pruik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |