Een PMS heb je er wel aan over gehouden: http://messages.fok.nl/quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:44 schreef Snakey het volgende:
RSI, staar, alcoholisme, slechte relatie, verwaarloosde huisdieren, PMS, werkachterstand, pleinvrees, en ondervoeding.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Een PMS heb je er wel aan over gehouden: http://messages.fok.nl/
O ja, en een trauma omdat niemand me PMS't.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Een PMS heb je er wel aan over gehouden: http://messages.fok.nl/
Gebruikers vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
O ja, en een trauma omdat niemand me PMS't.
en wat heb je daaraan overgehouden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:28 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben ooit een keer door een neger verkracht die constan "hendig sjiek" zeiden.
Rectale bloedingen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:30 schreef nanalune het volgende:
[..]
en wat heb je daaraan overgehouden?![]()
Checkquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
-Een internetverslaving
-Een vermogen blind te typen
-Verlies van mijn onschuld (dacht ik nog maar dat tubgirl een lief schattig meisje in een bad was)
-Een paar honderd meetfoto's
-Een verneukt dag-nacht ritme
-Doodsverwensingen
-Een TO ban
-Een fok pappa en mamma
-Een grotere en creatievere woordenschat (ebola/tyfus/insert willekeuige terminale ziekte)
En dan vergeet je nog de woorden:sjiek hendige slip,LOLLEROMFG.,die zijn pas echt des Foks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
-hele lijst
-Een grotere en creatievere woordenschat (ebola/tyfus/insert willekeuige terminale ziekte)
Maikuuul is géén fokbegripquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog de woorden:sjiek hendige slip,LOLLEROMFG.,die zijn pas echt des Foks.
En natuurlijk de echte Fok!begrippen:
Yvonne,Maikuuul,Kees met zijn zieke kachel,Alberto in zijn park,en de termen:
-iemand door een bushokje tyfen.
-een .rar. posten.
En ik vergeet er vast nog wel een paar.
Weet je wat het is?Fok is een psychiatrische inrichting.
![]()
![]()
U gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:09 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat het is?Fok is een psychiatrische inrichting.
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maikuuul is géén fokbegrip![]()
Bah. daar doe ik niet aan hoor.
quote:
Dan raad ik aan om uit te zien naar de volgende Fok! wedstrijd om ook in de prijzen te vallen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik wil graag ,of de wasmachine met teletekst,of de magnetron met microfoonaansluiting zodat ik kan meezingen met de kip die erin ligt.![]()
Lievquote:
Hebben we dan nu verkering ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Liev![]()
Zat al weg ermee, maar dit is wel heel liev![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 03:05 schreef Janetje het volgende:
-Een internetverslaving hier ookzo
-Een vermogen blind te typen ookzo
-Verlies van mijn onschuld (dacht ik nog maar dat tubgirl een lief schattig meisje in een bad was) ookzo![]()
-Een paar honderd meetfoto's meets![]()
![]()
-Een verneukt dag-nacht ritme valt redelijk mee hier, maar dat komt ws dat ik dat al voor FOK! had![]()
-Doodsverwensingen![]()
-Een TO ban![]()
-Een fok pappa en mamma alleen een fokkindje
-Een grotere en creatievere woordenschat (ebola/tyfus/insert willekeuige terminale ziekte) Heb ik niet zoveel last van gelukkig
+ leuke contacten op MSN erbij, ik kan nu zelf avatars maken, YouTube, vele afkortingen geleerd
quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:17 schreef jogy het volgende:
Een paranoïde insteek wat betreft bepaalde gebeurtenissen in de wereld, een zweefteefinsteek wat betreft de wat meer spirituele dingen in het leven en te veel posts, dat heb ik er aan over gehouden. Plus natuurlijk wat mensen waarmee het goed vertoeven is, dat ook.
Dat is al het negatieve... er moet toch ook iets positiefs zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:02 schreef Intrepidity het volgende:
Tubgirl, ijsmijs.zip, lemon party, goatse, en nog meer mental images
Ik slaap verdomme niet meer!!
Bij mij is het onderhand samengesmolten tot één beeld. Een minderjarige Goatse hemafrodiet die zichzelf onderschijt en ondertussen gepijpt wordt door een opa. En een paar wortels die door het beeld vliegen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:02 schreef Intrepidity het volgende:
Tubgirl, ijsmijs.zip, lemon party, goatse, en nog meer mental images
Ik slaap verdomme niet meer!!
Tijd voor een postmarathon in R&P vriendquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij mij is het onderhand samengesmolten tot één beeld. Een minderjarige Goatse hemafrodiet die zichzelf onderschijt en ondertussen gepijpt wordt door een opa. En een paar wortels die door het beeld vliegen.
He, je kent mijn buurvrouw?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij mij is het onderhand samengesmolten tot één beeld. Een minderjarige Goatse hemafrodiet die zichzelf onderschijt en ondertussen gepijpt wordt door een opa. En een paar wortels die door het beeld vliegen.
Hihi, stomme gothicquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Donkere kringen rond mijn ogen![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij mij is het onderhand samengesmolten tot één beeld. Een minderjarige Goatse hemafrodiet die zichzelf onderschijt en ondertussen gepijpt wordt door een opa. En een paar wortels die door het beeld vliegen. Nieteens door een bushokje?
Ik ken je buurding niet, heb je een foto van het?quote:
Téring, vind je dat nou niet een tikkeltje overdreven?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:13 schreef Jarno het volgende:
Een vrouw én kind.
Uitlokking. Banquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ken je buurding niet, heb je een foto van het?
Ik voel me vereerd!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef buzzer het volgende:
Best veul eigenlijk, te veul om op te noemen..
Een hoop leuke en goede herinneringen best wel
Matige grap..
De Waal...
De Rehab...
De moord op Fortuijn...
De 9./11 topics...
De moord op van Gogh...
Alberto..
Plunk...
Ludo...
en nog veel meer..
Wel erg als je dat alleen maar op Fok hebt vernomen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:43 schreef buzzer het volgende:
Best veul eigenlijk, te veul om op te noemen..
Een hoop leuke en goede herinneringen best wel
De moord op Fortuijn...
De 9./11 topics...
De moord op van Gogh...
en nog veel meer..
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Nosh het volgende:
de enige manier waarop ik een erectie kan krijgen is bij het zien van dwergen in het latex die ondergespuugd worden door een vrouw met 3 tepels.
quote:en een vriendin. Dus.
Kut.quote:
Patser.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:13 schreef Jarno het volgende:
Een vrouw én kind.
Denk het ook, Nosh.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:19 schreef jogy het volgende:
Volgens mij heb je er een ex aan over gehouden, Nosh.
Is dat; sinds 5 jaar geen leven, en sinds 5 jaar seksquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
Sinds 5 jaar geen leven, en seks.
Sinds 5 jaar geen leven, en 2,5 jaar seks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is dat; sinds 5 jaar geen leven, en sinds 5 jaar seks
of
sinds 5 jaar geen "leven en sex"
Indien optie 1, deel je geheimen!!1
Brave hendrikquote:Op maandag 2 oktober 2006 03:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Check
Check
Onschuld
Geen foto's
Check
Ik ben nog nooit gebanned
Wel broertjes en zusjes
Hendig sjieke check
ik heb zeker iets gemist maar wie is tubgirl?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef Jimbo het volgende:
Ebola en tyfus in mn groote teen
oja ook geloof ik door fok niet meer in de holocausten weet ik dat tubgirl echt bestaan heeft
Tja... Zeker een paar figuren die daar rondvliegen!quote:
*checkt profiel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:04 schreef Rorata het volgende:
[..]
ik heb zeker iets gemist maar wie is tubgirl?
En hier ookquote:
Wij gaan samen oud worden.. ik zeg het jequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, zijn jullie nou nog steeds samen? Zo komt SEMTEX nooit vrij natuurlijk.![]()
Dat sommige meisjes nooit, maar dan ook nooit, foto's mogen maken van hun toef. Dat was mijn hardste FOK!-les.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:05 schreef sararaats het volgende:
weet ik veel
ben er even tussenuit geweest
om maar 1 ding te noemen: m'n topic in STA
Die les zit diep in mijn psyche geworteld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Dat sommige meisjes nooit, maar dan ook nooit, foto's mogen maken van hun toef. Dat was mijn hardste FOK!-les.
zeg waar is de link van dat topicquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:30 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Dat sommige meisjes nooit, maar dan ook nooit, foto's mogen maken van hun toef. Dat was mijn hardste FOK!-les.
Soms word ik 's nachts huilend wakker en zie ik overal haar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Die les zit diep in mijn psyche geworteld.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:37 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Soms word ik 's nachts huilend wakker en zie ik overal haarbloed..
Kom je me keihard troosten, Joog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |