Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Speelt Harry niet mee ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, Foeke zei ook nog dat van Dijk zei dat zn rode kaart onterecht was, en dat hij per ongeluk op de voet van Sneijder ging staan. Letterlijk: 'ik vind het goedkoop om ons verlies op de scheidsrechter af te schuiven' en 'Ajax heeft maar 1 kans gehad in de eerste helft'
Laten we het hopen, want groningen speelt ronduit slecht!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Suárez maakt er zo wel ff 1tje.
Wat zit mijn haat jegens die club diep. Niet normaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, Foeke zei ook nog dat van Dijk zei dat zn rode kaart onterecht was, en dat hij per ongeluk op de voet van Sneijder ging staan. Letterlijk: 'ik vind het goedkoop om ons verlies op de scheidsrechter af te schuiven' en 'Ajax heeft maar 1 kans gehad in de eerste helft'
wanneer niet bij Feyenooitquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:49 schreef X-fi het volgende:
Ik kijk nu naar Feyenoord. Wat een paniekvoetbal
Ik twijfel nog, PSV wordt weer een schaakspel dus misschien toch maar naar de Kuip.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:49 schreef X-fi het volgende:
Ik kijk nu naar Feyenoord. Wat een paniekvoetbal
wheheh. Jammer dat die MSN-gast en ono_rulesquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Feyenoord-dodo die zojuist ajax even uit wilde lachen
Dat waren doodspelmomenten zei diequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef X-fi het volgende:
1 kans in de eerste helft?? Hoe krijgen ze dan er 2 ingeprikt?
Wordt PSV ook live uitgezonden op SopCast?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, PSV wordt weer een schaakspel dus misschien toch maar naar de Kuip.
Foekequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Moeje mij niet vragen, zei net ook al dat ik via Schele2 kijk...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wordt PSV ook live uitgezonden op SopCast?
Mijn excusesquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeje mij niet vragen, zei net ook al dat ik via Schele2 kijk...
Geniaal!!quote:
denk het helaas van nie... heb alleen van feyenoord gevonden.. tvants en ppmate hebben geen chinese zenders die psv uitzenden... uds helaas moeten we dit feyenoord kijkequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef alcohol het volgende:
Geen livestream van Heereveen - Psv ?
Nee helaas nog niet gevonden. Misschien youtube?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geniaal!!Heb jij een linkje waar je die filmpjes kan zien?
Polsen opengesneden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op die feyenoord forum reageert niemand
vond ik ook al opvallendquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op die feyenoord forum reageert niemand
quote:Door Kwabbernootje op zondag 1 oktober 2006 14:35
lucky Ajax
whehehe, heb je wat dan.. lkkr geld verspillen aan die kutploegquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hmm, misschien hebben ze daar wel trouwe supporters die altijd naar het stadion gaan?![]()
Ik ga zo even op zoek. Ik zal aan je denken in ieder geval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet gevonden. Misschien youtube?
Didulica, ineens redt ie prima.quote:'25 Commentaar ADO Den Haag Elia in de nastoot. Opnieuw Didulica die redt
'24 Commentaar ADO Den Haag Mols ontsnapt. Prima redding Didulica
Dus als fan MOET je er dan heen? Beetje raar hè... Voor Ajax is het wat moeilijke. Daar krijg ik geen kaartje meer voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hmm, misschien hebben ze daar wel trouwe supporters die altijd naar het stadion gaan?![]()
http://www.afhakers.nl/in(...)20and%20brown#afhurlquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ga zo even op zoek. Ik zal aan je denken in ieder geval.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
http://www.afhakers.nl/in(...)20and%20brown#afhurl
Het zou mij niks verbazen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:58 schreef SCH het volgende:
Wordt er geknokt in Utrecht?
* SCH doet luikjes voor de ramen
Lang geleden he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef X-fi het volgende:
Heerlijk om AJAX bovenaan zien te staanStaat erg nice.
ben benieuwd of we 010 na vanmiddag nog in het linkerrijtje gaan zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef X-fi het volgende:
Heerlijk om AJAX bovenaan zien te staanStaat erg nice.
Kheb liever dat Heerenveen van psv gaat winnen eigenlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ben benieuwd of we 010 na vanmiddag nog in het linkerrijtje gaan zien..
quote:
We hadden een pingel moeten hebben, maja Jolquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]ik dacht dat het over Groningen ging, maar nog steeds 0-1.
Ligt er hier ook uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:08 schreef ASroma het volgende:
ligt die stream er nu uit of wat?
Levtsjenkoquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef X-fi het volgende:
Wie maakte het doelpunt voor FC Grunn?
LAZIO gisteren gewonnen, AJAX, en nu dit. Alleen jouw club nog onderuit en het kan niet meer stuk!quote:
komt ie na 7 jaar ook achter.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef Merkie het volgende:
Verdomme, het is een complot tegen Feyenoord.
Das niet mooi, PSV moet winnenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef X-fi het volgende:
Wanneer een doelpunt bij Heerenveen? 0-0 is ook mooi
Haal sjek erbijquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:10 schreef Merkie het volgende:
Verdomme, het is een complot tegen Feyenoord.
het is het fey van 1992 niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
Ach ja, Feyenoord wint nog wel. 2-2 in de 60e minuut, 3-2 in de 78e minuut en 4-2 in de 88'e minuut. Laat in de blessuretijd 5-2.
Hee, was jij niet die schrijver van Assepoester, Sneeuwwitje en Hans & Grietje??quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef Merkie het volgende:
Ach ja, Feyenoord wint nog wel. 2-2 in de 60e minuut, 3-2 in de 78e minuut en 4-2 in de 88'e minuut. Laat in de blessuretijd 5-2.
Ik vind dat Heerenveen eens thuis van psv moet winnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef SCH het volgende:
Heerenveen nog 0-0 dat mag ook wel eens gezegd worden
Ach, oud nieuws.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:13 schreef alcohol het volgende:
haha feyenoord is dramatisch zeggen ze op radio 1
Nee, ik voorspel de toekomst op acurate wijzequote:Op zondag 1 oktober 2006 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hee, was jij niet die schrijver van Assepoester, Sneeuwwitje en Hans & Grietje??
gohquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:13 schreef alcohol het volgende:
haha feyenoord is dramatisch zeggen ze op radio 1
Geen grappen over Harryquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef 013-paul het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen wie moet er scoren dan? Charisteas?![]()
Die is geblesseerd sukkelquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef 013-paul het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen wie moet er scoren dan? Charisteas?![]()
Yupquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef Robocock het volgende:
Is Sopcast bij jullie ook dood?
ja hier ook doodquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef Robocock het volgende:
Is Sopcast bij jullie ook dood?
tegen empoli jahquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
LAZIO gisteren gewonnen, AJAX, en nu dit. Alleen jouw club nog onderuit en het kan niet meer stuk!.
Was een goeie idd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef -Wolf- het volgende:
'of er een winkel in Heerenveen open is waar ze doelpunten verkopen.'.
PSV staat achter, daar gaat het toch om?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
PSV weet weer een doelpuntrijke wedstrijd af te leveren!
hehe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
PSV weet weer een doelpuntrijke wedstrijd af te leveren!
onzin, het is 0-0quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
PSV staat achter, daar gaat het toch om?
Ik hoorde hier iemand roepen, dus vandaag dat gezichtje of dat zo was.quote:
Sorry, dan heeft iemand mij hier heel erg blij gemaakt voor nietsquote:
he potjandorie, ik had een euro ingezet op winst voor AJAX, Groningen en PSV.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
PSV staat achter, daar gaat het toch om?
Hoe komen ze er echt bijquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef denthemen het volgende:
futbol24 zegt ook 1-0 heerenveen, maar teletekst niet
eens.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
valse scores blijven vervelend. banwaardig.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef JoleX het volgende:
hup ADO!
Jij bent uitgeroepen tot grappenmaker van de dag, gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Was dus een "grapje" van die 1-0 dat er nog serieus iemand het ging geloven ook
'verdomme jongens, we zijn op dit moment te vergelijken met de PvdA die ingehaald worden door het CDA, en nu sta ik voor lul met mn groene stropdas'quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:25 schreef -Wolf- het volgende:
ik zou nu niet in de kleedkamer met Van Gaal willen zitten. Oei, oei, oei wat zal 'ie boos zijn..
wil jij een ban ventje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ventje?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
he potjandorie, ik had een euro ingezet op winst voor AJAX, Groningen en PSV..
.
tjah niety iedereen hier heeft tele2 en dus kan niet live kijke.. streams lopen meestal minuutje ofsow achter dus als iemand een stand roept neem ja aan dat het waar is.. grappenmaker...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Moeten ze makkelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef StarGazer het volgende:
Kom op Heerenveen, dit kunnen jullie winnen.
Zelf heeft ie ook geen Tele2...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah niety iedereen hier heeft tele2 en dus kan niet live kijke.. streams lopen meestal minuutje ofsow achter dus als iemand een stand roept neem ja aan dat het waar is.. grappenmaker...![]()
![]()
ooooh Montellaaa!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
1-0 roma. ach, het verbaast me niets. toch jammer..
mooie uitvoering idd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef -Wolf- het volgende:
wat een fantastisch gevoelig nummer op Radio 1. Mijn God, ik heb het licht gezien. Zoooo geweldig.
hoezo ben ik nou een "stumper" wtf dat ook mag zijn..quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelf heeft ie ook geen Tele2...
Stumper, dit topic is juist bedoeld om mekaar op de hoogte te houden
Dude ik had het niet tegen jou maar tegen die ventquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
hoezo ben ik nou een "stumper" wtf dat ook mag zijn..![]()
hij geeft fake stand door.. moet ie gewoon optiefen.. en jij eens rustig doen meneertje!![]()
En dat gaat over dat gejengel van MB en LS? Spoelen die mond!quote:
moet je mij ook niet quoten.. lulquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dude ik had het niet tegen jou maar tegen die vent
Het is dat je een FOkker bent, anders had je kopje onder gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gaat over dat gejengel van MB en LS? Spoelen die mond!
Moet wel lukken, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
hup nac,hup ado,hup heerenveen,volhouden nu!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:41 schreef Roeni3 het volgende:
Gaat lekker, alle concurrenten van Ajax doen het slecht.
Klunzen in de verdediging....quote:
Hoezo 'alle'? Er zijn er maar twee toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:41 schreef Roeni3 het volgende:
Gaat lekker, alle concurrenten van Ajax doen het slecht.
moet ik nog zien eerlijk gezegd..quote:
Ja verdomme. Domineer je zo, ga je het zo uit handen geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |