PSV staat achter, daar gaat het toch om?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
PSV weet weer een doelpuntrijke wedstrijd af te leveren!
hehe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
PSV weet weer een doelpuntrijke wedstrijd af te leveren!
onzin, het is 0-0quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
PSV staat achter, daar gaat het toch om?
Ik hoorde hier iemand roepen, dus vandaag dat gezichtje of dat zo was.quote:
Sorry, dan heeft iemand mij hier heel erg blij gemaakt voor nietsquote:
he potjandorie, ik had een euro ingezet op winst voor AJAX, Groningen en PSV.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:20 schreef X-fi het volgende:
[..]
PSV staat achter, daar gaat het toch om?
Hoe komen ze er echt bijquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef denthemen het volgende:
futbol24 zegt ook 1-0 heerenveen, maar teletekst niet
eens.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
valse scores blijven vervelend. banwaardig.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef JoleX het volgende:
hup ADO!
Jij bent uitgeroepen tot grappenmaker van de dag, gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Was dus een "grapje" van die 1-0 dat er nog serieus iemand het ging geloven ook
'verdomme jongens, we zijn op dit moment te vergelijken met de PvdA die ingehaald worden door het CDA, en nu sta ik voor lul met mn groene stropdas'quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:25 schreef -Wolf- het volgende:
ik zou nu niet in de kleedkamer met Van Gaal willen zitten. Oei, oei, oei wat zal 'ie boos zijn..
wil jij een ban ventje?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ventje?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
he potjandorie, ik had een euro ingezet op winst voor AJAX, Groningen en PSV..
.
tjah niety iedereen hier heeft tele2 en dus kan niet live kijke.. streams lopen meestal minuutje ofsow achter dus als iemand een stand roept neem ja aan dat het waar is.. grappenmaker...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Moeten ze makkelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef StarGazer het volgende:
Kom op Heerenveen, dit kunnen jullie winnen.
Zelf heeft ie ook geen Tele2...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah niety iedereen hier heeft tele2 en dus kan niet live kijke.. streams lopen meestal minuutje ofsow achter dus als iemand een stand roept neem ja aan dat het waar is.. grappenmaker...![]()
![]()
ooooh Montellaaa!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
1-0 roma. ach, het verbaast me niets. toch jammer..
mooie uitvoering idd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef -Wolf- het volgende:
wat een fantastisch gevoelig nummer op Radio 1. Mijn God, ik heb het licht gezien. Zoooo geweldig.
hoezo ben ik nou een "stumper" wtf dat ook mag zijn..quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zelf heeft ie ook geen Tele2...
Stumper, dit topic is juist bedoeld om mekaar op de hoogte te houden
Dude ik had het niet tegen jou maar tegen die ventquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
hoezo ben ik nou een "stumper" wtf dat ook mag zijn..![]()
hij geeft fake stand door.. moet ie gewoon optiefen.. en jij eens rustig doen meneertje!![]()
En dat gaat over dat gejengel van MB en LS? Spoelen die mond!quote:
moet je mij ook niet quoten.. lulquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dude ik had het niet tegen jou maar tegen die vent
Het is dat je een FOkker bent, anders had je kopje onder gegaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat gaat over dat gejengel van MB en LS? Spoelen die mond!
Moet wel lukken, toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
hup nac,hup ado,hup heerenveen,volhouden nu!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:41 schreef Roeni3 het volgende:
Gaat lekker, alle concurrenten van Ajax doen het slecht.
Klunzen in de verdediging....quote:
Hoezo 'alle'? Er zijn er maar twee toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:41 schreef Roeni3 het volgende:
Gaat lekker, alle concurrenten van Ajax doen het slecht.
moet ik nog zien eerlijk gezegd..quote:
Ja verdomme. Domineer je zo, ga je het zo uit handen geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |