Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Speelt Harry niet mee ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, Foeke zei ook nog dat van Dijk zei dat zn rode kaart onterecht was, en dat hij per ongeluk op de voet van Sneijder ging staan. Letterlijk: 'ik vind het goedkoop om ons verlies op de scheidsrechter af te schuiven' en 'Ajax heeft maar 1 kans gehad in de eerste helft'
Laten we het hopen, want groningen speelt ronduit slecht!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Suárez maakt er zo wel ff 1tje.
Wat zit mijn haat jegens die club diep. Niet normaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, Foeke zei ook nog dat van Dijk zei dat zn rode kaart onterecht was, en dat hij per ongeluk op de voet van Sneijder ging staan. Letterlijk: 'ik vind het goedkoop om ons verlies op de scheidsrechter af te schuiven' en 'Ajax heeft maar 1 kans gehad in de eerste helft'
wanneer niet bij Feyenooitquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:49 schreef X-fi het volgende:
Ik kijk nu naar Feyenoord. Wat een paniekvoetbal
Ik twijfel nog, PSV wordt weer een schaakspel dus misschien toch maar naar de Kuip.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:49 schreef X-fi het volgende:
Ik kijk nu naar Feyenoord. Wat een paniekvoetbal
wheheh. Jammer dat die MSN-gast en ono_rulesquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Feyenoord-dodo die zojuist ajax even uit wilde lachen
Dat waren doodspelmomenten zei diequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef X-fi het volgende:
1 kans in de eerste helft?? Hoe krijgen ze dan er 2 ingeprikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |