Wordt PSV ook live uitgezonden op SopCast?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, PSV wordt weer een schaakspel dus misschien toch maar naar de Kuip.
Foekequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ohja, Foeke zei ook nog dat van Dijk zei dat zn rode kaart onterecht was, en dat hij per ongeluk op de voet van Sneijder ging staan. Letterlijk: 'ik vind het goedkoop om ons verlies op de scheidsrechter af te schuiven' en 'Ajax heeft maar 1 kans gehad in de eerste helft'
Moeje mij niet vragen, zei net ook al dat ik via Schele2 kijk...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wordt PSV ook live uitgezonden op SopCast?
Mijn excusesquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Moeje mij niet vragen, zei net ook al dat ik via Schele2 kijk...
Geniaal!!quote:
denk het helaas van nie... heb alleen van feyenoord gevonden.. tvants en ppmate hebben geen chinese zenders die psv uitzenden... uds helaas moeten we dit feyenoord kijkequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef alcohol het volgende:
Geen livestream van Heereveen - Psv ?
Nee helaas nog niet gevonden. Misschien youtube?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
Geniaal!!Heb jij een linkje waar je die filmpjes kan zien?
Polsen opengesneden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op die feyenoord forum reageert niemand
vond ik ook al opvallendquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Op die feyenoord forum reageert niemand
quote:Door Kwabbernootje op zondag 1 oktober 2006 14:35
lucky Ajax
whehehe, heb je wat dan.. lkkr geld verspillen aan die kutploegquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hmm, misschien hebben ze daar wel trouwe supporters die altijd naar het stadion gaan?![]()
Ik ga zo even op zoek. Ik zal aan je denken in ieder geval.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet gevonden. Misschien youtube?
Didulica, ineens redt ie prima.quote:'25 Commentaar ADO Den Haag Elia in de nastoot. Opnieuw Didulica die redt
'24 Commentaar ADO Den Haag Mols ontsnapt. Prima redding Didulica
Dus als fan MOET je er dan heen? Beetje raar hè... Voor Ajax is het wat moeilijke. Daar krijg ik geen kaartje meer voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Hmm, misschien hebben ze daar wel trouwe supporters die altijd naar het stadion gaan?![]()
http://www.afhakers.nl/in(...)20and%20brown#afhurlquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik ga zo even op zoek. Ik zal aan je denken in ieder geval.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
http://www.afhakers.nl/in(...)20and%20brown#afhurl
Het zou mij niks verbazen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:58 schreef SCH het volgende:
Wordt er geknokt in Utrecht?
* SCH doet luikjes voor de ramen
Lang geleden he?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef X-fi het volgende:
Heerlijk om AJAX bovenaan zien te staanStaat erg nice.
ben benieuwd of we 010 na vanmiddag nog in het linkerrijtje gaan zien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef X-fi het volgende:
Heerlijk om AJAX bovenaan zien te staanStaat erg nice.
Kheb liever dat Heerenveen van psv gaat winnen eigenlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ben benieuwd of we 010 na vanmiddag nog in het linkerrijtje gaan zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |