Ik ben niet met je eens dat dit sex is want oa dáár gingen hun wóórden van vannacht over. Sem wil en kan nu geen sex hebben volgens hem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:03 schreef Prospera het volgende:
Sem heeft sex met Mich al 2 minuten lang, maar het lukt me niet om te cappen. Stream 3
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:07 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is er zo bijzonder aan regen?
Let me guess: dat deugt ook niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben niet met je eens dat dit sex is want oa dáár gingen hun wóórden van vannacht over. Sem wil en kan nu geen sex hebben volgens hem.
Woorden of niet, ik zie ze het doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben niet met je eens dat dit sex is want oa dáár gingen hun wóórden van vannacht over. Sem wil en kan nu geen sex hebben volgens hem.
O gelukkig!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:07 schreef Addi het volgende:
Rik gaat kijken of zijn schatje (E10) nog in bad zit.
dat ging over zijn penis/lul/piemel/penis/..enz...quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:14 schreef dreamscape68 het volgende:
haha.. wat het minst erg is.. hahaha
Dat is dan weer erg off topic. ( dat langs elkaar heen lullen dan hè! )quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:13 schreef dreamscape68 het volgende:
Jawel Coos, want we lullen allemaal langs elkaar heen
Je ziet enkel een kleine beweging van het dekbed en verstaat niets terwijl Sem steeds zijn kop laat zien en vraagt om een kusje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Woorden of niet, ik zie ze het doen.
Alles is on-topic. Maar ik nok ermee,meldt het even als E10 wèl bij Rik slaapt svp.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dan weer erg off topic. ( dat langs elkaar heen lullen dan hè! )![]()
Hij hopt op en neer op haar, veel kusjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:12 schreef Coos het volgende:
Kan ik nog inhaken?![]()
Brief me. (in vijf woorden)
Dat is Semih's manier om te zeggen dat iedereen naar bed moet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:20 schreef dreamscape68 het volgende:
Hoor ik nou de stofzuiger.. mafkezen
Dsat zou wel lekker zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:21 schreef dreamscape68 het volgende:
ik hoorde iemand in de slaapkamer zegger..."OW lkker".. er is iets aan de hand
Om te weten waar Rik en e10 gaan slapen.dat sem Mich onderdrukt en geen sex met haar wil dat weten we nu wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:23 schreef dreamscape68 het volgende:
ik wel, weet alleen niet hoe lang.. waar voor
Juist. Ik heb dan wel geen geluid maar zien hoe Rik E10 doorraagd is ook wel leuk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:26 schreef Addi het volgende:
[..]
Om te weten waar Rik en e10 gaan slapen.
U zijt wellekome.......quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:30 schreef dreamscape68 het volgende:
Hoor ik Marcia zingen met Eggie
was en blijft bij mij stream 3!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:34 schreef dreamscape68 het volgende:
ze zitten weer te fluisteren op stream 2 bij mij. slaapkamer van sem
ik stream nou van een of andere site die ik gegoogled had, want talpa liep niet echt strak.. dus volgens mij lopen deze streams niet van 1 tot 4 als ik het zo leesquote:
yup.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:24 schreef dl3b het volgende:
Walchelijk is het, die ellelange stream van baardmans en zijn kleutervriendin.
Zo denk ik er ook over....kun je niet recht meer denken en typen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:40 schreef dreamscape68 het volgende:
lol, volgens mij ben ik stoned
De scene is al langer aan de gang dan dat Prospera het voor het eerst melde. (in cos in sv) De regie liet de badscene Jeroen/Etienne er voor in de steek.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:40 schreef Addi het volgende:
Ik heb voldoende geluisterd naar sem en Mich,het gaat alleen maar weer over problemen en ik denk zéker niet dat die 2 sex hebben gehad.
Dag......dromer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:40 schreef dreamscape68 het volgende:
ga ook weer bnaar stream 1. als dat dan dezelfde al die van jullie is
ik zit op een vage site bnaar de stream te kijken.. en die komen niet overheen met de talpa site, vandaar.quote:
Weet ik,ik volgde het maar het heeft aleen maar weer met probs te maken,geen zin in met die 2,is niets nieuws!!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
De scene is al langer aan de gang dan dat Prospera het voor het eerst melde. (in cos in sv) De regie liet de badscene Jeroen/Etienne er voor in de steek.
Daarvoor moet je in het zelfreflectietopic zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:40 schreef dreamscape68 het volgende:
lol, volgens mij ben ik stoned
A.u.b. on topic gaan posten nu!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:44 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
ik zit op een vage site bnaar de stream te kijken.. en die komen niet overheen met de talpa site, vandaar.
nie boos worden
sssssstt.. je hebt gelijk.....quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in het zelfreflectietopic zijn.![]()
Ik ben niet boos,stel enkel voor om overdag te gaan dromen ipv ons bezig te houden met onzin nu,dáár hebben we BB al voor!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:44 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
ik zit op een vage site bnaar de stream te kijken.. en die komen niet overheen met de talpa site, vandaar.
nie boos worden
Als je bedoelt dat het eigenlijk weinig opzienbarend is dat een paartje sex heeft, agreed, maar wat er te horen was was geen `goed gesprek`. Niet dat ook dit echt boeit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:45 schreef Addi het volgende:
[..]
Weet ik,ik volgde het maar het heeft aleen maar weer met probs te maken,geen zin in met die 2,is niets nieuws!!!!!
Wat was er volgens jou dan te horen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:48 schreef Ifa het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat het eigenlijk weinig opzienbarend is dat een paartje sex heeft, agreed, maar wat er te horen was was geen `goed gesprek`. Niet dat ook dit echt boeit.
Laatste waarschuwing!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:49 schreef dreamscape68 het volgende:
okay Addi, heb een suikerzakje naast me en wacht ........
Day, ik vind dit alweer een tijdje totaal off topic gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:49 schreef dreamscape68 het volgende:
okay Addi, heb een suikerzakje naast me en wacht ........
Another Dayquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:52 schreef Addi het volgende:
Doe ik iets verkeerds of was dat tegen een ander Day?
Had het niet tegen jou.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:52 schreef Addi het volgende:
Doe ik iets verkeerds of was dat tegen een ander Day?
Zware ademhaling, kusgeluiden. Dekens bewogen maar zeer matig, dus Clinton zou zeggen: I did not have sex with that woman, miss micheline.quote:
Gaf al antwoord op vorige pagina, maar nogmaals: had het niet tegen jou!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:54 schreef Addi het volgende:
Was die waarschuwing tegen mij?
Is dit een geheime code om LS op te roepen??quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:55 schreef Prospera het volgende:
LS ze slapen niet, dat klinkt heel anders.
Dat was dus wat ik ook hoorde. En dat Mich verdrietig was dat Semih a.s. maandag het huis zou kunnen verlaten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:54 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zware ademhaling, kusgeluiden. Dekens bewogen maar zeer matig, dus Clinton zou zeggen: I did not have sex with that woman, miss micheline.
Wat ze echt onder de dekens aan het doen waren? Geen idee.
nee hoor ik slaap liever op de bank.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit een geheime code om LS op te roepen??![]()
Raar trouwens dat niemand reageerde op het begin van de lol bij de zussen en broers. Toen het ging over Rik en Etienne. Sabrina wilde iets niet zeggen, en ook Rik vond dat `het´ vertellen eigenlijk niet kan. Het was iets Etienne vol enthousiasme tegen Sabrina gezegd zou hebben. Iets in de trant van, het duurde wel 5 minuten. De suggestie hing in de lucht dat rik handwerk verricht zou hebben mij Etienne.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:58 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik ook hoorde. En dat Mich verdrietig was dat Semih a.s. maandag het huis zou kunnen verlaten.
Hoorde geen ruzie, wel een discussie wie er in het kuiltje zou liggen. Micheline heeft gewonnen.![]()
Dan heeft Semih wel een hele lange penis.... Als hij van deze afstand erbij kan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:55 schreef Prospera het volgende:
LS ze slapen niet, dat klinkt heel anders.
Was ff SV aan het doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit een geheime code om LS op te roepen??![]()
Er werd heel veel gefriemeld in dat bed. Maar wie nou bij wie bezig was, zal wel altijd een mysterie blijven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 06:06 schreef Ifa het volgende:
[..]
Raar trouwens dat niemand reageerde op het begin van de lol bij de zussen en broers. Toen het ging over Rik en Etienne. Sabrina wilde iets niet zeggen, en ook Rik vond dat `het´ vertellen eigenlijk niet kan. Het was iets Etienne vol enthousiasme tegen Sabrina gezegd zou hebben. Iets in de trant van, het duurde wel 5 minuten. De suggestie hing in de lucht dat rik handwerk verricht zou hebben mij Etienne.
Hey, óf je zet die streams aan, gaat die echt volgen en erover posten óf je gaat maar lekker weg.quote:Op zondag 1 oktober 2006 06:12 schreef dreamscape68 het volgende:
haha, tegen wie zei Rik dat ze/hij naast .. hu? wie moest gaan luiggen
zal wel onderdeel van `harder dan ooit` zijn, jaloezie opwekken. (ben er vandaoorquote:Op zondag 1 oktober 2006 06:14 schreef Day het volgende:
Er wordt heel veel gezeikt over dat andere bewoners zo verwend worden door BB, maar Tijn loopt nu dagen met een muts op in huis en daar wordt niks van gezegd. Dacht dat dat absoluut verboden was?
Was dat het verhaal? Ik kon het net helemaal volgen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 06:26 schreef Day het volgende:
Sabina vertelt net aan Monique dat E10 en Marcia echt hebben gezoend. Het gebeurde onder het dekbed en eigenlijk is het niet de bedoeling dat iedereen het te weten komt. Volgens Sab weet Marcia ook niet dat zij en Rik het weten.
Denk eerder dat E10 z'n hoofd er niet bij hadquote:Op zondag 1 oktober 2006 06:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen heeft gewonnen en volgens mij niet omdat E10 hem liet winnen. Jeroen is volgens mij niet zo dom zoals ik eruit zie...
Ik vind het meer schandknaapjes!quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:34 schreef Yugor het volgende:
[..]
Denk eerder dat E10 z'n hoofd er niet bij had![]()
Het zijn trouwens echt twee koorknaapjes nu
maandagquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef Inca het volgende:
Wanneer komt die ZWARE WEEKOPDRACHT nou dan?
Kon je dat niet zien danquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline leek ff wakker te zijn, maar het kan ook een "slapende" omdraaiende beweging waarbij ze haar lichaam zo`n 45 procent in horizontale richting bewoog geweest kunnen zijn.
Tussen slapen en wakker zijn, zit nu eenmaal een grijs schemergebied.quote:
Helemaal mee eensch!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tussen slapen en wakker zijn, zit nu eenmaal een grijs schemergebied.
Micheline zat ergens in dat gebied.
En hopelijk vanaf maandagavond zonder Semih.
Hou op, ik was net genezen van deze actie van Egbert.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:22 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen, daar gaan we![]()
Big Brother, bedankt, Big Brother bedankt, Big Brother Big Brother Big Brother bedankt![]()
![]()
![]()
Big Brother, bedankt, Big Brother bedankt, Big Brother Big Brother Big Brother bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van de week kregen ze een feestje ofzo, en Egbert ging echt overdreven zingen en klappen BIK BRODDER BEDANKT.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:28 schreef Verida het volgende:
bedankt waarvoor?
Nee, hij is niet opgesteld!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:45 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kan het gemist hebben maar doet Semih niet mee aan de ramadan![]()
Zijn schurft beestjes mogen ff vrij zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:10 schreef neferhone het volgende:
goede middagkan rik geen broek aan doen?
ah ha vaandaarquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:12 schreef Inca het volgende:
[..]
Zijn schurft beestjes mogen ff vrij zijn
En reken er maar op dat hij ver gaat komenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:17 schreef Kinga het volgende:
Ja hoor...
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:18 schreef Bartoli het volgende:
Sjaan heeft mss last van schurft op een vervelende plek
ze heeft gisteren vol trots gemeld dat zij wel ongesteld is gewordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:57 schreef Kaleddis het volgende:
[afbeelding]
Wat loopt Sjaan nou te doen?
Stapt uit bed en zit gelijk met een washandje aan d'r poes![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft gisteren vol trots gemeld dat zij wel ongesteld is geworden
Jaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Zou toch ook wel eens leuk zijn als ze ipv met de haan door de telefoon gewekt worden.
Lijkt me leuke paniek opleveren![]()
ja absoluut; goed idee; wie zou de telefoon dan opnemen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Zou toch ook wel eens leuk zijn als ze ipv met de haan door de telefoon gewekt worden.
Lijkt me leuke paniek opleveren![]()
waarom, iemand een sanctie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef tonja het volgende:
De tuin blijft dicht
Aangezien E10 en Jeroen tegenwoordig in het raam liggen, maken die grote kans. Als ze tenminste snel genoeg zijn voor een aanstormende Eg.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja absoluut; goed idee; wie zou de telefoon dan opnemen?
????????????????quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef tonja het volgende:
De tuin blijft dicht
Reparaties die uitgevoerd moeten worden.quote:
Tijn, Rik, Egbert, Marcia, Semih, Micheline, Monique, Marlies, Jeroen, Sabrina, Etienne, Janine.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant! Wie is je minst favo?![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn, Rik, Egbert, Marcia, Semih, Micheline, Monique, Marlies, Jeroen, Sabrina, Etienne, Janine.
In willekeurige volgorde.
ok, heeft dat op het scherm gestaan dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Reparaties die uitgevoerd moeten worden.
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ok, heeft dat op het scherm gestaan dan?
Etiënne las t hardop.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ok, heeft dat op het scherm gestaan dan?
*oink* *oink* *oink*quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Dat lachje van Egbert is écht heeeel irritant zeg.
Niet alleen het lachjequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Dat lachje van Egbert is écht heeeel irritant zeg.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn, Rik, Egbert, Marcia, Semih, Micheline, Monique, Marlies, Jeroen, Sabrina, Etienne, Janine.
In willekeurige volgorde.
Dat is het voordeel jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:48 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zit maandag in ieder geval goed!
![]()
War ken dat nou aan leggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:48 schreef Verida het volgende:
niet gehoord, maar was dan ook niet in de buurt van de streams en later had ik ineens 4zwarte streams (nog steeds eigenlijk)
Maar die heeft geen mooie borstjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel ja![]()
Op dit moment vind ik Jeroen het minst storend, dus die mag wel blijven. Maar dat wisselt per dag.
Alweer een Jeroenfan, jeuh!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel ja![]()
Op dit moment vind ik Jeroen het minst storend, dus die mag wel blijven. Maar dat wisselt per dag.
Dat heeft ook alleen Micheline (puur natuur), maar die mag er morgen ook wel uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar die heeft geen mooie borstjes![]()
Eigenlijk duurt het tot eind december voor hij écht goed zit!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:51 schreef Verida het volgende:
niet alleen maandag, maar elke volgende exit
Na Sjaan graagquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Bartoli het volgende:
idd egbert is irritant die ouwe moet naar huis
100 dagen is eind november al, dus ik vraag het me af.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk duurt het tot eind december voor hij écht goed zit!![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:01 schreef tonja het volgende:
Monique met een heel eng verhaal over een naald in d'r tepel. Semih heeft het over een soa onderzoek met een wattenstaafje.
Lekker gesprek zeg.
Bij Semih gingen ze met een wattenstaafje poeren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Volgens mij moet je voor een SOAtest gewoon een pot plas inleveren en wat bloed af laten nemen.
Van mij hadden ze een rostige spijker mogen proberenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij Semih gingen ze met een wattenstaafje poeren.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zit r heel erg te bekijken af entoe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef Bartoli het volgende:
jezus mich zit al de hele tijd aan Sa of kijkt naar der, soms van gedachten veranderd
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef tonja het volgende:
[..]
nee dat is saai. liever iets snels; zo als bungy jumpenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
Weet bijna zeker dat die volgende weekopdracht iets fysieks is... hoop op fietsen ofzo![]()
Gebasseerd op?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
Weet bijna zeker dat die volgende weekopdracht iets fysieks is... hoop op fietsen ofzo![]()
En wanneer hebben ze de opdracht gehaald danquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:09 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee dat is saai. liever iets snels; zo als bungy jumpen
Ik verwacht iets waarbij ze weinig slaap zullen hebben. BB liet ze niet voor niets heel lang uitslapen vandaag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
BIKKEL!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van mij hadden ze een rostige spijker mogen proberen![]()
als ze allemaal springenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wanneer hebben ze de opdracht gehaald dan
Degene die het dichtst bij de grond komt krijgt een kadootje, en dan mogen ze zelf inschatten hoe lang het elastiek moet zijn. Maar ze moeten allemaal onder de meter zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wanneer hebben ze de opdracht gehaald dan
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Degene die het dichtst bij de grond komt, en dan mogen ze zelf inschatten hoe lang het elastiek moet zijn. Maar ze moeten onder de meter zitten.![]()
Je bent heel halstarrig hierin! Sta je me toe dat ik het één keer verbeter?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent heel halstarrig hierin! Sta je me toe dat ik het één keer verbeter?
gebaseerd
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent heel halstarrig hierin! Sta je me toe dat ik het één keer verbeter?
gebaseerd
Dat was een typefoutquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook een keertje dan : halsstarrig
spagaat: beterquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Tijn doet de meiden even de beste houding voor tijdens seks 'op zn hondjes'
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt op z'n hondjes knap lastig.
Dat is nog geen enkele keer gebeurd volgens mij. Het was meestal pas woensdag of dinsdagquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:29 schreef arneaux het volgende:
Maargoed, krijgen ze vandaag een weekoppdracht? Die krijgen ze normaal toch in de liveuitzending?
Idd ja. Ik ben ook ERG niewsgierig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je er voor mij een tekening bij maken?![]()
Hoe je iemand op z'n hondjes neukt die in spagaat zit? Nee, daar kan ik me weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
Er vanuit gaande dat jullie wel eens geneukt hebben lijkt me een plaatje een beetje overbodig. Je kan je r toch wel iets bij voorstellen..
Wat vertelde ze dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:42 schreef tonja het volgende:
Sabrina leeft wel op grote voet zeg.
Nee! Op alle veronderstellingen. Maar misschien komt het er binnenkort wel van en dan is het toch prettig als je een instructietekening bij je hebt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
Er vanuit gaande dat jullie wel eens geneukt hebben lijkt me een plaatje een beetje overbodig. Je kan je r toch wel iets bij voorstellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |