Ik ben niet met je eens dat dit sex is want oa dáár gingen hun wóórden van vannacht over. Sem wil en kan nu geen sex hebben volgens hem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:03 schreef Prospera het volgende:
Sem heeft sex met Mich al 2 minuten lang, maar het lukt me niet om te cappen. Stream 3
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:07 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf is er zo bijzonder aan regen?
Let me guess: dat deugt ook niet?quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben niet met je eens dat dit sex is want oa dáár gingen hun wóórden van vannacht over. Sem wil en kan nu geen sex hebben volgens hem.
Woorden of niet, ik zie ze het doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Ik ben niet met je eens dat dit sex is want oa dáár gingen hun wóórden van vannacht over. Sem wil en kan nu geen sex hebben volgens hem.
O gelukkig!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:07 schreef Addi het volgende:
Rik gaat kijken of zijn schatje (E10) nog in bad zit.
dat ging over zijn penis/lul/piemel/penis/..enz...quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:14 schreef dreamscape68 het volgende:
haha.. wat het minst erg is.. hahaha
Dat is dan weer erg off topic. ( dat langs elkaar heen lullen dan hè! )quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:13 schreef dreamscape68 het volgende:
Jawel Coos, want we lullen allemaal langs elkaar heen
Je ziet enkel een kleine beweging van het dekbed en verstaat niets terwijl Sem steeds zijn kop laat zien en vraagt om een kusje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Woorden of niet, ik zie ze het doen.
Alles is on-topic. Maar ik nok ermee,meldt het even als E10 wèl bij Rik slaapt svp.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dan weer erg off topic. ( dat langs elkaar heen lullen dan hè! )![]()
Hij hopt op en neer op haar, veel kusjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 05:12 schreef Coos het volgende:
Kan ik nog inhaken?![]()
Brief me. (in vijf woorden)
Dat is Semih's manier om te zeggen dat iedereen naar bed moet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:20 schreef dreamscape68 het volgende:
Hoor ik nou de stofzuiger.. mafkezen
Dsat zou wel lekker zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:21 schreef dreamscape68 het volgende:
ik hoorde iemand in de slaapkamer zegger..."OW lkker".. er is iets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |