Dat heeft ook alleen Micheline (puur natuur), maar die mag er morgen ook wel uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar die heeft geen mooie borstjes![]()
Eigenlijk duurt het tot eind december voor hij écht goed zit!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:51 schreef Verida het volgende:
niet alleen maandag, maar elke volgende exit
Na Sjaan graagquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Bartoli het volgende:
idd egbert is irritant die ouwe moet naar huis
100 dagen is eind november al, dus ik vraag het me af.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef demins het volgende:
[..]
Eigenlijk duurt het tot eind december voor hij écht goed zit!![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:01 schreef tonja het volgende:
Monique met een heel eng verhaal over een naald in d'r tepel. Semih heeft het over een soa onderzoek met een wattenstaafje.
Lekker gesprek zeg.
Bij Semih gingen ze met een wattenstaafje poeren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Volgens mij moet je voor een SOAtest gewoon een pot plas inleveren en wat bloed af laten nemen.
Van mij hadden ze een rostige spijker mogen proberenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij Semih gingen ze met een wattenstaafje poeren.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zit r heel erg te bekijken af entoe.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef Bartoli het volgende:
jezus mich zit al de hele tijd aan Sa of kijkt naar der, soms van gedachten veranderd
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:04 schreef tonja het volgende:
[..]
nee dat is saai. liever iets snels; zo als bungy jumpenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
Weet bijna zeker dat die volgende weekopdracht iets fysieks is... hoop op fietsen ofzo![]()
Gebasseerd op?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
Weet bijna zeker dat die volgende weekopdracht iets fysieks is... hoop op fietsen ofzo![]()
En wanneer hebben ze de opdracht gehaald danquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:09 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee dat is saai. liever iets snels; zo als bungy jumpen
Ik verwacht iets waarbij ze weinig slaap zullen hebben. BB liet ze niet voor niets heel lang uitslapen vandaag.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef Kinga het volgende:
BIKKEL!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Van mij hadden ze een rostige spijker mogen proberen![]()
als ze allemaal springenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wanneer hebben ze de opdracht gehaald dan
Degene die het dichtst bij de grond komt krijgt een kadootje, en dan mogen ze zelf inschatten hoe lang het elastiek moet zijn. Maar ze moeten allemaal onder de meter zitten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wanneer hebben ze de opdracht gehaald dan
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Degene die het dichtst bij de grond komt, en dan mogen ze zelf inschatten hoe lang het elastiek moet zijn. Maar ze moeten onder de meter zitten.![]()
Je bent heel halstarrig hierin! Sta je me toe dat ik het één keer verbeter?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent heel halstarrig hierin! Sta je me toe dat ik het één keer verbeter?
gebaseerd
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent heel halstarrig hierin! Sta je me toe dat ik het één keer verbeter?
gebaseerd
Dat was een typefoutquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook een keertje dan : halsstarrig
spagaat: beterquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Tijn doet de meiden even de beste houding voor tijdens seks 'op zn hondjes'
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt op z'n hondjes knap lastig.
Dat is nog geen enkele keer gebeurd volgens mij. Het was meestal pas woensdag of dinsdagquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:29 schreef arneaux het volgende:
Maargoed, krijgen ze vandaag een weekoppdracht? Die krijgen ze normaal toch in de liveuitzending?
Idd ja. Ik ben ook ERG niewsgierig.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Kun je er voor mij een tekening bij maken?![]()
Hoe je iemand op z'n hondjes neukt die in spagaat zit? Nee, daar kan ik me weinig bij voorstellen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
Er vanuit gaande dat jullie wel eens geneukt hebben lijkt me een plaatje een beetje overbodig. Je kan je r toch wel iets bij voorstellen..
Wat vertelde ze dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:42 schreef tonja het volgende:
Sabrina leeft wel op grote voet zeg.
Nee! Op alle veronderstellingen. Maar misschien komt het er binnenkort wel van en dan is het toch prettig als je een instructietekening bij je hebt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
Er vanuit gaande dat jullie wel eens geneukt hebben lijkt me een plaatje een beetje overbodig. Je kan je r toch wel iets bij voorstellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |