ze heeft gisteren vol trots gemeld dat zij wel ongesteld is gewordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:57 schreef Kaleddis het volgende:
[afbeelding]
Wat loopt Sjaan nou te doen?
Stapt uit bed en zit gelijk met een washandje aan d'r poes![]()
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft gisteren vol trots gemeld dat zij wel ongesteld is geworden
Jaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Zou toch ook wel eens leuk zijn als ze ipv met de haan door de telefoon gewekt worden.
Lijkt me leuke paniek opleveren![]()
ja absoluut; goed idee; wie zou de telefoon dan opnemen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:35 schreef Kaleddis het volgende:
Zou toch ook wel eens leuk zijn als ze ipv met de haan door de telefoon gewekt worden.
Lijkt me leuke paniek opleveren![]()
waarom, iemand een sanctie?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef tonja het volgende:
De tuin blijft dicht
Aangezien E10 en Jeroen tegenwoordig in het raam liggen, maken die grote kans. Als ze tenminste snel genoeg zijn voor een aanstormende Eg.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:38 schreef neferhone het volgende:
[..]
ja absoluut; goed idee; wie zou de telefoon dan opnemen?
????????????????quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:39 schreef tonja het volgende:
De tuin blijft dicht
Reparaties die uitgevoerd moeten worden.quote:
Tijn, Rik, Egbert, Marcia, Semih, Micheline, Monique, Marlies, Jeroen, Sabrina, Etienne, Janine.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Bekijk het eens van de andere kant! Wie is je minst favo?![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn, Rik, Egbert, Marcia, Semih, Micheline, Monique, Marlies, Jeroen, Sabrina, Etienne, Janine.
In willekeurige volgorde.
ok, heeft dat op het scherm gestaan dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Reparaties die uitgevoerd moeten worden.
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ok, heeft dat op het scherm gestaan dan?
Etiënne las t hardop.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ok, heeft dat op het scherm gestaan dan?
*oink* *oink* *oink*quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Dat lachje van Egbert is écht heeeel irritant zeg.
Niet alleen het lachjequote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
Dat lachje van Egbert is écht heeeel irritant zeg.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tijn, Rik, Egbert, Marcia, Semih, Micheline, Monique, Marlies, Jeroen, Sabrina, Etienne, Janine.
In willekeurige volgorde.
Dat is het voordeel jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:48 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zit maandag in ieder geval goed!
![]()
War ken dat nou aan leggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:48 schreef Verida het volgende:
niet gehoord, maar was dan ook niet in de buurt van de streams en later had ik ineens 4zwarte streams (nog steeds eigenlijk)
Maar die heeft geen mooie borstjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel ja![]()
Op dit moment vind ik Jeroen het minst storend, dus die mag wel blijven. Maar dat wisselt per dag.
Alweer een Jeroenfan, jeuh!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het voordeel ja![]()
Op dit moment vind ik Jeroen het minst storend, dus die mag wel blijven. Maar dat wisselt per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |