Moet je eens kijken hoeveel kosten je bespaart om niet op vakantie te hoevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben idd nooit echt bleek, maar of ik er nou trots op ben.
Een heel klein beetje dan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als jij ziek bent, zie je wel bleek toch?
Mijn hemel! En dat was nog voor uh... nou ja... je weetquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:30 schreef the_witch het volgende:
Hier is nog een foto van PDL
[afbeelding]
Haar ogen is een beetje groot van al het zoeken
Ja, maar volgende keer zal het wel iets makkelijker gaan denk ik. Ik heb het verder prima naar m'n zin gehadquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh dus dat was het![]()
geeft toch niets![]()
wel beetje leuk gehad dan ??
Nee vertel!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn hemel! En dat was nog voor uh... nou ja... je weet.
Sodeju, heb jij wat van die blokjes uit het urinoir opgesnoven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn hemel! En dat was nog voor uh... nou ja... je weet.
je had gewoon deo op moeten doen manquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Sodeju, heb jij wat van die blokjes uit het urinoir opgesnoven?
Volgens mij was ze alleen op het damestoilet te vindenquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Sodeju, heb jij wat van die blokjes uit het urinoir opgesnoven?
Jij vond dat TrenTs stonk?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had gewoon deo op moeten doen man.
Eh... ik mis de link even.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had gewoon deo op moeten doen man.
Maar... er heeft niemand permanent bij de herenwc gestaan... dusss....quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:58 schreef longinus het volgende:
[..]
Volgens mij was ze alleen op het damestoilet te vinden
Hier moest ik echt heeeeel vies om lachen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Het liet hem onberoerd.![]()
Ik zie nu voor me hoe je erom lacht.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:04 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hier moest ik echt heeeeel vies om lachen.![]()
* moemoe ook Ajax liefhebber isquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Arme Biogarde : Utrecht-Ajax 2-3.. Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax!!!!!!!!!!!!
.
.
Ben ik nu gek of was het daarstraks nog 0-2?quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Arme Biogarde : Utrecht-Ajax 2-3.. Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax!!!!!!!!!!!!
.
.
Iddquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ben ik nu gek of was het daarstraks nog 0-2?
Jij was er nietquote:
Zo zag het er niet uit!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jij was er niet
en ik werd gedwongen
Ja, voel je schuldig.quote:
Alweerquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:30 schreef purplerose het volgende:
*bong stuffed*
Ik ben verslaafd, jeweettogquote:
Hehe,quote:
Uh-huh. Dat heb je gezegd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef Nosh het volgende:
Ja hoi, goedemiddag. Had ik al gezegd dat het gaaf was? Want dat was het. Gaaf, dus.
Neen. voetbal kan me aan m'n reet roesten.quote:
Nog erger dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen. voetbal kan me aan m'n reet roesten.
Ach, ik mis er vrij weinig aanquote:
Gothics ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Janetje het volgende:
Voetbal is bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |