PurpleRose heeft de beste knuffeltetten van heel Fok!quote:
Zou je denken ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat kan toch nie die had een andere kleur strepen heur![]()
Neh, die heb ik alquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:32 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
PurpleRose heeft de beste knuffeltetten van heel Fok!
Ik gaf me smoel maar een douw hoor!quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
: *quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ahh dus dat was hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:04 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
oogcontact maken is moeilijk vind ik bij iemand die je niet kent. En ik wil niet gelijk dat ze denkt, oh, dat is de zoveelste die wat van me moet.
En tja, als ik dan naar haar keek, keek ze naar mij en daar werd ikvan
, dus keek ik snel de andere kant op...
Aah! Iemand van stand die mijn tetten de juiste waardering weet te gevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:32 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
PurpleRose heeft de beste knuffeltetten van heel Fok!
Dat drankje heeft nog heel lang onaangeroerd opde tafel gestaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aah! Iemand van stand die mijn tetten de juiste waardering weet te geven
Waarvoor mijn dank Opa!!
en ook voor dat drankje!
Het stond braaf op mij te wachten tot ik mijn dorstige lippen uitnodigend aan het glas kon zetten om de goddelijke vodka/cola combinatie langs mijn smaakpappillen te laten glijdenquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:37 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat drankje heeft nog heel lang onaangeroerd opde tafel gestaan.
Truste Basjequote:
Ja bok dan op!quote:
[turk mode] ik niet weet maar wel vindt gezellig[/turk mode]quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:55 schreef remlof het volgende:
[..]
truste dingie
hoe kan ik nou geen foto van jouw tieten hebben?
Bessen & tequilaquote:
Nu welquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Nope!
Yvonne is verdomde lui.
Mail bounced, stuur me even je goede adres?quote:
Mogguhquote:
Jammer vigier.. het was echt leukquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:07 schreef vigier het volgende:
[..]
Had een date enzo he. Heb wel veel wijn gedronken, dus ik was er toch een heel klein beetje bij
was dat als antikater medicijn bedoeld?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedemorgen.
Waarom komt een kater altijd 2 dagen later bij mij?
Misschien toch maar die anderhalve fles Rosé moeten laten staan gisteravond.![]()
Ach dat komen we morgen wel weer even volbaggeren in de studioquote:
nou weet ik niet eens wie jij wasquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:03 schreef NanKing het volgende:
tvp
Werk eens aan je pokerface.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah niets gemist zie ik.
Speeltip 13quote:
Ik sta gelukkig niet op foto's, zo ver als ik heb kunnen zienquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig niet op foto's, zo ver als ik heb kunnen zien.
Mooi houden zo, enzoot.
Nee, het is juist jammer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi houden zo, enzoot.
Jij staat in mijn geheugen gegrifdquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi houden zo, enzoot.
Ik ben idd nooit echt bleek, maar of ik er nou trots op benquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
En nog mooi egaal bruin ook.
Daar kunnen die zonnebanklijers nog een puntje aan zuigen.
Als jij ziek bent, zie je wel bleek toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben idd nooit echt bleek, maar of ik er nou trots op ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |