Zal die 3-2 ook wel fout zijn...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was utreg- ajaks.
Het is heel simpel: de ploeg die als eerste genoemd wordt, is de thuis spelende ploeg.
Niet bijdehand bedoeld hoor, ik ging er vanuit dat demins dat echt niet wist.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En we hebben weer een bijdehandje ertussen
Als je iemand ertussen hebt is heel wat anders als dat je bv zegt dat we er weer een bijdehandje tussen hebben, dus ik weet niet wie jij ertussen hebt, al heb ik wel een vermoeden (Pinbill ?)quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En we hebben weer een bijdehandje ertussen
quote:
quote:
Ja! Met één doepunt zal ik veiligheidshalve maar zeggen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Zat ik er gister niet ver naast met mijn 2-4
![]()
PS, Feyenoord staat achter![]()
En ze staan weer gelijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ja! Met één doepunt zal veiligheidshalve maar zeggen!![]()
![]()
![]()
Ik begreep het wel hoor en zal er ook niets over zeggenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:09 schreef demins het volgende:
Doelpunt natuurlijk! Of ze kaarten om punten van de Doe Markt...![]()
En dat dankzij utreg.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien staat Ajax straks wel alleen bovenaan![]()
![]()
Want bij winst had Utrecht bovenaan gestaanquote:
Bommie bedankt, Bommie bedankt, Bommie, Bommie, Bommie bedankt!quote:
Eén wijntje bij het eten is goed, maar niet één fles Demins.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie bedankt, Bommie bedankt, Bommie, Bommie, Bommie bedankt!
[Egbertmodus]
Daar is hij altijd erg halsstarrig inquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Eén wijntje bij het eten is goed, maar niet één fles Demins.
Gebasseerd op dokteresrecept ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar is hij altijd erg halsstarrig in![]()
Als je eenmaal aan een fles Demins begonnen bent is er geen houden meer aan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Eén wijntje bij het eten is goed, maar niet één fles Demins.
Ik wist het wel en wist de uitslag ook alquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet bijdehand bedoeld hoor, ik ging er vanuit dat demins dat echt niet wist.
Of wist jij het ook niet?
Zou me niets verbazen. Vind ik wel iets voor jou: in je username heel stoer een verwijzing naar een Engelse club zetten, maar er verder de ballen verstand van hebben.![]()
Ik heb het bij de buuf op tele2 gezien. Was wel aardige wedstrijd. Scheidsrechter was niet altijd consequent, maar had (ook volgens Foeke Booy) geen invloed op het resultaat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het zal wel ergens worden uitgezonden maar ik kan het niet meer zien![]()
Ik haal de info van nostekst pag.818.
Ik ben een teletekst-supporter![]()
Ik had liever een gelijk spel gezien. En dan had Groningen nu wel moeten winnen (ruststand 1-1) tegen Vitesse.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want bij winst had Utrecht bovenaan gestaan![]()
Zocht je deze soms?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:04 schreef demins het volgende:
Zeker niemand dat schattige puppy van me gezien![]()
En ik had er nog wel zo'n veelbelovend recept voor gevonden, voor als mijn vegetarische liefje komt eten!![]()
k*t 1-2quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had liever een gelijk spel gezien. En dan had Groningen nu wel moeten winnen (ruststand 1-1) tegen Vitesse.
Hij is er ongetwijfeld heengeweest, maar heeft zijn mannen dus niet hard genoeg genoeg aangemoedigd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:18 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie bedankt, Bommie bedankt, Bommie, Bommie, Bommie bedankt!
[Egbertmodus]
Iemand moet me voor zijn geweest!quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zocht je deze soms?
[afbeelding]
Nog net op tijd voor het avondeten hè. Aardappeltjes erbij zeker? Voor straks alvast eet smakelijk!![]()
tip: zeg je liefje dat het sojabrokken zijn, krijg je geen gezeur.![]()
Ik heb haar even apart gezet. Beschadigde etenswaren zijn niet erg smakelijk.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb haar even apart gezet. Beschadigde etenswaren zijn niet erg smakelijk.![]()
Je kunt haar hier ophalen: kuthondje
Heb je nou al mijn plaatjes geblokkeerd![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach, laat maar... Ik heb nog wel wat kat in vriezer.![]()
Slaap lekker Egbert versabommie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
Jappie gefeliciteerd!![]()
En nu ga ik ff na bed om de roes utr te slapen![]()
kutalcolol
Vorig seizoen was Groningen sterk in het 2e deel van de competitie, dus als ze al zo beginnen.....quote:
Is dat dezelfde als waar je het vorig jaar over had en je zou begeleiden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de streams is werkelijk geen f*ck te beleven. Blij toe, dat ik nog een socoiaal leven heb.
Zoon van de buuf komt zo thuis. Die komt 26 oktober op TV bij "Ik vertrek".
Heeft de zomer erop zitten, dus ff verhalen aanhoren. En natuurlijk warm draaien voor BB. Zij het dat ik dat vandaag beter niet kan doen, dus morgen maar tijdens de live-uitzending.
Ja, die eerst naar Spanje zou gaan, maar Kreta verkoos boven Spanje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als waar je het vorig jaar over had en je zou begeleiden?
Wel hier de heren welkom heten, maar niet elders de VOL-ers?!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:33 schreef SuperMOM het volgende:
Mogen we al praten met Bommie?![]()
Waar is Jappie?![]()
![]()
Ben nog aan het bijlezen daarquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel hier de heren welkom heten, maar niet elders de VOL-ers?!![]()
![]()
Goedenavond Fokkers.
Dat had ik meegekregen. Was niet echt te missen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ennuh.... het gaat over voetbal: Utreg - Ajax
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
Jappie gefeliciteerd!![]()
En nu ga ik ff na bed om de roes utr te slapen![]()
kutalcolol
Wat ik hierboven zeiquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:33 schreef SuperMOM het volgende:
Mogen we al praten met Bommie?![]()
Waar is Jappie?![]()
![]()
huh vertel pc had toch n ban?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
Ik vind er geen bal aan zonder die eend![]()
Eendje...kom nou teruhuggg.........ik weet dat ik gisteren veel en veel te ver ben gegaan.......deze wrede grappenmakerij had jij niet verdiend....het spijt me zohooo
![]()
Vriendjes ? [afbeelding]
Yep....maar nu is eendje zo gegriefd door ons/mijn gevoelloze gedrag van gisterenavond dat hij hier nooit meer komt posten....quote:
Ik geloof er vooralsnog geen flikker van...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....maar nu is eendje zo gegriefd door ons/mijn gevoelloze gedrag van gisterenavond dat hij hier nooit meer komt posten....![]()
![]()
![]()
Jij denkt dat die mail niet echt is ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik geloof er vooralsnog geen flikker van...
Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mail niet echt is ?![]()
in de FB..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Inodder het volgende:
verdomme wat heb ik allemaal gemist welke mail?
of bemoei ik me nou met andermans zaken
Vond ik ook al. Zal wel voetbal op tv zijn of zo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef puntoortje het volgende:
wat is het rustig hier?
ik ben uit verveling zelfs een beetje op VOL aan het rondneuzenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef puntoortje het volgende:
wat is het rustig hier?
ooo..dan snap ik het...ik heb de tv niet aanstaan lekker rustigquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik ben uit verveling zelfs een beetje op VOL aan het rondneuzen![]()
edit: ik snap het al! de kick off van DGK is bezig!
ja jij was weer eens lang afwezig hequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef puntoortje het volgende:
wat is het rustig hier?
k snap geen bal van je mail trouwensquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo..dan snap ik het...ik heb de tv niet aanstaan lekker rustig![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zag het ja.... ik heb het gewoon altijd zo druk...dat waren mijn vrije dagen...weet je nog puntoortje achterop bij Inodder...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
k snap geen bal van je mail trouwens![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over VOL!
![]()
ow stond er niet bij toch dat je die dagen vrij had had net zo goed de dagen kunnen zijn dat je geen vrij had.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zag het ja.... ik heb het gewoon altijd zo druk...dat waren mijn vrije dagen...weet je nog puntoortje achterop bij Inodder...
ja daar heb je gelijk in...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow stond er niet bij toch dat je die dagen vrij had had net zo goed de dagen kunnen zijn dat je geen vrij had.
ben je Eendje nog tegengekomen ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je past je aan aan het VOL-niveau?quote:
Nee dat denk ik niet.....eendje heeft duidelijk aangegeven in zijn brief dat ie alle users die hem in de maling hebben genomen veracht......lijkt me niet dat hij me dan vriendelijk gedag terug zegt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt hem al gevonden te hebben geloof ik?![]()
it's Alivequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Lekker gegeten, gedouched en de dag van me afgespoeld![]()
Talitha:![]()
![]()
![]()
Tja, dan kunnen jij en krabit het iig wel vergeten!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.....eendje heeft duidelijk aangegeven in zijn brief dat ie alle users die hem in de maling hebben genomen veracht......lijkt me niet dat hij me dan vriendelijk gedag terug zegt.
flikker op, tis morguh! Jij hebt heel geen eigen mening, jeroen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
it's Alive![]()
t is avond trouwens ook al kom je net uit bed
Ik beken schuld....ik heb mij vreselijk misdragen idd.......als er iets in de wereld is waar ik nu behoefte aan heb is het eendjes vergiffenis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen jij en krabit het iig wel vergeten!![]()
en er is geen onweer en de zon schijnt begrepen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker op, tis morguh! Jij hebt heel geen eigen mening, jeroen!![]()
Joh flikker toch op met die sentimenten. We zittem hier allemaal voor het spel, en ik zou eend nog voor een broodje kroket een ban aansmerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik beken schuld....ik heb mij vreselijk misdragen idd.......als er iets in de wereld is waar ik nu behoefte aan heb is het eendjes vergiffenis.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |