quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:26 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach, laat maar... Ik heb nog wel wat kat in vriezer.![]()
Slaap lekker Egbert versabommie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
Jappie gefeliciteerd!![]()
En nu ga ik ff na bed om de roes utr te slapen![]()
kutalcolol
Vorig seizoen was Groningen sterk in het 2e deel van de competitie, dus als ze al zo beginnen.....quote:
Is dat dezelfde als waar je het vorig jaar over had en je zou begeleiden?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op de streams is werkelijk geen f*ck te beleven. Blij toe, dat ik nog een socoiaal leven heb.
Zoon van de buuf komt zo thuis. Die komt 26 oktober op TV bij "Ik vertrek".
Heeft de zomer erop zitten, dus ff verhalen aanhoren. En natuurlijk warm draaien voor BB. Zij het dat ik dat vandaag beter niet kan doen, dus morgen maar tijdens de live-uitzending.
Ja, die eerst naar Spanje zou gaan, maar Kreta verkoos boven Spanje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als waar je het vorig jaar over had en je zou begeleiden?
Wel hier de heren welkom heten, maar niet elders de VOL-ers?!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:33 schreef SuperMOM het volgende:
Mogen we al praten met Bommie?![]()
Waar is Jappie?![]()
![]()
Ben nog aan het bijlezen daarquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel hier de heren welkom heten, maar niet elders de VOL-ers?!![]()
![]()
Goedenavond Fokkers.
Dat had ik meegekregen. Was niet echt te missen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ennuh.... het gaat over voetbal: Utreg - Ajax
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
Jappie gefeliciteerd!![]()
En nu ga ik ff na bed om de roes utr te slapen![]()
kutalcolol
Wat ik hierboven zeiquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:33 schreef SuperMOM het volgende:
Mogen we al praten met Bommie?![]()
Waar is Jappie?![]()
![]()
huh vertel pc had toch n ban?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
Ik vind er geen bal aan zonder die eend![]()
Eendje...kom nou teruhuggg.........ik weet dat ik gisteren veel en veel te ver ben gegaan.......deze wrede grappenmakerij had jij niet verdiend....het spijt me zohooo
![]()
Vriendjes ? [afbeelding]
Yep....maar nu is eendje zo gegriefd door ons/mijn gevoelloze gedrag van gisterenavond dat hij hier nooit meer komt posten....quote:
Ik geloof er vooralsnog geen flikker van...quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....maar nu is eendje zo gegriefd door ons/mijn gevoelloze gedrag van gisterenavond dat hij hier nooit meer komt posten....![]()
![]()
![]()
Jij denkt dat die mail niet echt is ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik geloof er vooralsnog geen flikker van...
Klopt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mail niet echt is ?![]()
in de FB..quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef Inodder het volgende:
verdomme wat heb ik allemaal gemist welke mail?
of bemoei ik me nou met andermans zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |