gefeliciteerd met je verjaardag ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:05 schreef Nostalgist het volgende:
Goeiemorgen !!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag ...![]()
( nu maar hopen dat ik de goeie feliciteer )
zo jij bent in een goeie stemming !!!quote:
's morgens, nieuw huisdiertje vriend ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goeiemorgen.![]()
Ook voor Puntoortje en jarige Nostalgist.
Was om Demins te plagen, maar blijkbaar vond ie het zo´n irritant kuthondje dat hij niet meer met me wil spreken.quote:
Dat vind ik zielig. En die Demins heeft al zoveel vrouwelijke aanhang, wordt lekker gedoucht door puntoortje, en buiten in het zonnetje gezet, naar de kapper gebracht. En dan nog is het niet genoeg voor hem. Bah, Semih look-a-like.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was om Demins te plagen, maar blijkbaar vond ie het zo´n irritant kuthondje dat hij niet meer met me wil spreken.![]()
![]()
Jaloers?quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig. En die Demins heeft al zoveel vrouwelijke aanhang, wordt lekker gedoucht door puntoortje, en buiten in het zonnetje gezet, naar de kapper gebracht. En dan nog is het niet genoeg voor hem. Bah, Semih look-a-like.
ik wil jou ook wel ff onder de douche zetten hoor!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig. En die Demins heeft al zoveel vrouwelijke aanhang, wordt lekker gedoucht door puntoortje, en buiten in het zonnetje gezet, naar de kapper gebracht. En dan nog is het niet genoeg voor hem. Bah, Semih look-a-like.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien eens je kop uit de reet van ....lamaar![]()
![]()
Ik kan niet zo tegen die vrouwonvriendelijke insteek van hem, maar vooruit, aan jou wil ik het wel bekennen: JAquote:
Gaan we daarna naar de kermis, of is die al weer vertrokken ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel ff onder de douche zetten hoor!!!![]()
de kermis is alweer vertrokken, ze konden al die zuiplappen niet meer aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gaan we daarna naar de kermis, of is die al weer vertrokken ?
Nog in dat spinding gezeten ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de kermis is alweer vertrokken, ze konden al die zuiplappen niet meer aan![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo tegen die vrouwonvriendelijke insteek van hem, maar vooruit, aan jou wil ik het wel bekennen: JA![]()
ik ben nergens ingeweest... ( gaat bij mij niet zo goed samen drank en die draaidingen..weet eigenlijk niet eens wat er allemaal stondquote:
Waar ga jij naar toequote:Op zondag 1 oktober 2006 10:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben fan van zowel vrouwonvriendelijke Demins als van jaloerse PH52.
![]()
![]()
Maar de komende uren zijn jullie van mij verlost. Ik ben even weg
quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben nergens ingeweest... ( gaat bij mij niet zo goed samen drank en die draaidingen..weet eigenlijk niet eens wat er allemaal stond)
super gezellig is het ieder jaar weer, een hele happening in het dorp ..drankkraam is er niet, maar met de ongeveer 10 kroegen is er voldoende drank!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dus dan komt na een jaar die kermis eindelijk een keer, zie je alleen de drankkraam ? Ook niet leuk
Wel gezellig ?
Ben er weg van, de zuster komt me zo douchen![]()
Was dat een kermis in N-H?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
super gezellig is het ieder jaar weer, een hele happening in het dorp ..drankkraam is er niet, maar met de ongeveer 10 kroegen is er voldoende drank!!!![]()
nee Z-H...vorig weekendquote:
ja mamquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:29 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ja, ga je nou nog slapen of hoe zit t![]()
mogge!quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee Z-H...vorig weekendgoeiemorgen trouwens
goeiemorgequote:
Ik lijk helemáááál niet op Semih!quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jaloers? Op Moi? Dan moet je wel erg ver heen zijn!quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:03 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo tegen die vrouwonvriendelijke insteek van hem, maar vooruit, aan jou wil ik het wel bekennen: JA![]()
Laat Bommie je maar niet zienquote:
Ja zeg! Kijk nou maar even in het verkeerde topic!quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:49 schreef KRIBBET het volgende:
Doet Semih eigenlijk mee met de ramadan of is daar niets over bekend![]()
Bommie is verblind door zijn tranen, je loopt weinig risico!quote:
Ik heb het gezien maar ga in het "verkeerde" topic daar niet verder op inquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ja zeg! Kijk nou maar even in het verkeerde topic!![]()
Het zal wel ergens worden uitgezonden maar ik kan het niet meer zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:56 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie is verblind door zijn tranen, je loopt weinig risico!![]()
Op welke zender is de wedstrijd? Of moeten we gekluisterd aan de radio?
bommie....bommie...uhm....ik ken geen bommie..hiihquote:
Ook een puntnéusje dus.quote:
waar een wil is, is een weg ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:40 schreef Manu82 het volgende:
Wil niet vervelend zijn, maar radio 1 is niet meer wat het geweest is
Het was utreg- ajaks.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
Ajax - Utreg 3-2 (eindstand)
Bommie, eat your heart out!![]()
En we hebben weer een bijdehandje ertussenquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was utreg- ajaks.
De notatie-regel is heel simpel: de ploeg die als eerste genoemd wordt, is de thuis spelende ploeg.
Gewoon iemand die WEL weet hoe het werktquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En we hebben weer een bijdehandje ertussen
Vanavond toch maar even kijken, vooral de laatste 10 minuten schijnen erg leuk te zijnquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:45 schreef demins het volgende:
Ajax - Utreg 3-2 (eindstand)
Bommie, eat your heart out!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |