He kennen wij elkaar niet uit het WO Rechtentopicquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar dit soort situaties lopen altijd zo bij mij afiedereen houdt oberal vrienden aan over behalve ik ( middelbare schooltijd, nooit vrienden gehad) UITweek geen vrienden aan overgehouden, de meesten kennen elkaar wel na die uitweek en dan zie ik een paar uit dat groepje en wil ik ze begroeten maar ze kennen me niet eens, met het gevolg dat ik me na zo;n week ontzettend kut en down voel en dat gevoel heb ik nu ook en dan mijd ik dat gevoel liever.
Maar goed genoeg geklaag enzo
Ik mag hier niet posten maar eh...quote:[b]Op zaterdag 30 september 2006 22:28 schreef Mement Mori het volgende /b]
[..]
mja maar iedereen heeft het gezellig met elkaar en dan heb ik echt iets van die zitten echt niet op mij te wachten, mja en dat is misschien dan wle niet zo, maar ben in het verleden zo vaak afgewezen etc dat ik zoiets heb van mja laat maar als ze in me geinteresseerd zijn komen ze wel naar mij toe, alleen dat gebeurt dus ook niet
Kom je naar de volgende meet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
maar maar maar maar maar maar maar maar maar maar maar maar maar maar maar is sebasser 18?!!!!!
wil je dat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom je naar de volgende meet?
jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
He kennen wij elkaar niet uit het WO Rechtentopic![]()
Dat gaat niet werken, .html tussen imgtagsquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:06 schreef fraubitch het volgende:
lila en ik
http://meet.guitarist.nl/dsc01158.html
lila IWOWZ en ik
http://meet.guitarist.nl/dsc01160.html
Dribbel, paulttjuhh lila herald
http://meet.guitarist.nl/dsc01174.html
Quara mijn knuffelnewbie en mementomori
http://meet.guitarist.nl/dsc01186.html
snowdog en quara'
http://meet.guitarist.nl/dsc01187.html
re en missbliss
http://meet.guitarist.nl/dsc01188.html
Dansen!
http://meet.guitarist.nl/dsc01192.html
AAArrrgghh!!!
http://meet.guitarist.nl/dsc01205.html
MM en ik
http://meet.guitarist.nl/dsc01211.html
remlof ik pc oshiro en dribje
http://meet.guitarist.nl/dsc01238.html
ik heb nixx onder mijn duim
http://meet.guitarist.nl/dsc01252.html
de overblijvers
http://meet.guitarist.nl/dsc01286.html
Moet je even in firefox met de rechtermuisknop op het plaatje klikken en dan afbeeldings locatie kopiërenquote:
op die van FB sta ik wel regelmatig en foto;'s waarvan ik niet eens wist dat ze gemaakt werdenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:11 schreef Janetje het volgende:
Ik sta nog op verrassend weinig foto's.. waar ik héél blij mee ben.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:11 schreef fraubitch het volgende:
Hier gooit dribbel een newbie door het bushokje 14.gif
[afbeelding]
Er was genoeg te zienquote:
je bent er 1 vergetenquote:
DoubleDildoquote:
hooooofd schouderssss knieee eeeeen beeeeen knieeeee eeeen beeeenquote:
meiden ik doe het nog één keer voor: klappen in de handjes, blij blij blij, op het boze bolletje...quote:
die was vanmiddag wel even in de multi op msnquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
Chowi nog steeds niet boven water?
En waarom heb ik jou niet gezien?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef Sebasser het volgende:
Renesite, vanwaar al die vragen?
Vind je me leuk of zo
jullie waren met je haar bezigquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:19 schreef moemoe het volgende:
http://meet.guitarist.nl/dsc01145.jpg
Wat doe ik hier?
Heb je mij niet gezien ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
En waarom heb ik jou niet gezien?
ook schattig en zulksquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Sebasser, ik vind je lief.
Zwart haar, zwarte kleren, geirriteerde uitstraling door het geflits overal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je mij niet gezien ?
Apart
Ik heb toch iedereen wel gezien.
Hoe zag je er uit ?
Tante Yvonnequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
*koetschiekroel*
Lekkere wangetjes heb jij
Ik liep veelal rond met mijn jas nog aan, ik was verkouden of zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zwart haar, zwarte kleren, geirriteerde uitstraling door het geflits overal.
Ik zie i.d.d. nog steets sterretjesquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zwart haar, zwarte kleren, geirriteerde uitstraling door het geflits overal.
Ok.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hou eens op met dat depressieve gedoe
ja, als jij niet wil pratenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:26 schreef Sebasser het volgende:
Renesite, vanwaar al die vragen?
Vind je me leuk of zo
Ik heb de helft van de meet buiten gezeten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zie i.d.d. nog steets sterretjes![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik liep veelal rond met mijn jas nog aan, ik was verkouden of zo.
Had het nogal koud.
Zwarte jas, soort van donkerblauw shirt der onder of zo.
Zwarte broek, en donkerblond haar of zo.
Ja, op 3 of 4 of zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:32 schreef Janetje het volgende:
[..]Nee, ik heb je echt niet gezien..
Sta je op een foto?
Over Chowi gesproken:quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
Chowi nog steeds niet boven water?
Ik ook, Ik ook, Ik ook!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het, ik weet het!
Die ene, die der bier op staat te drinken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over Chowi gesproken:
[afbeelding].
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die ene, die der bier op staat te drinken.
Is dat janetje ?
Behalve als ik vraag hoe oud je wel niet bentquote:
Ik ben net zo oud als Yvonne.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Behalve als ik vraag hoe oud je wel niet bentik zie het niet hooor
Nee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die ene, die der bier op staat te drinken.
Is dat janetje ?
Wie is dat lieve krullenbolletje?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Over Chowi gesproken:
[afbeelding].
Hm, ik zit nu een minuut of 10 naar die foto te kijken eh.quote:
goedzoquote:
mcdavid toch ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie is dat lieve krullenbolletje?
Ach, Y hoe oud ben je ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus, jij bent lang zo niet bejaard
Net zo oud als jijquote:
Wat een cutie,quote:
En hij post in BeFquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
"Jij bent misschien, nee, janetje heh?"quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
ik moest het eerst aan 6 man vragenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Jij bent misschien, nee, janetje heh?"!
Niet verdrinken he!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb de bron van de jeugdigheid ontdekt!
Ik vind hete en uiterst puicke foto.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik zit nu een minuut of 10 naar die foto te kijken eh.
En ik vraag me af hoe chowi nou kijkt..
Geil? Stoned? Dronken kan niet rond die tijd.
huh?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:41 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, Dat dansje yvonne, wat jij en nanking deden.
Hoeveel hadden jullie toen op
Je hebt het ook twee keer aan mij gevraagdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik moest het eerst aan 6 man vragen
Dus in totaal heb je het 18 keer gevraagd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik moest het eerst aan 6 man vragen
Anders dan je verwachtte ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij was anders dan ik verwachtte en ik was geschokt door je komst.
Waarom verbaasd dat me niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt het ook twee keer aan mij gevraagd![]()
gevat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus in totaal heb je het 18 keer gevraagd?
Je was best stilletjes en ik wist niet hoe oud je was, gewoon anders ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Anders dan je verwachtte ?
Vertel
Valt me meequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt het ook twee keer aan mij gevraagd![]()
Oh, Blurquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beh, rond ehm, 9 uur of zo ?
Toen deden jullie kort een dansje, of zoiets
Verledentjd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je was best stilletjes en ik wist niet hoe oud je was, gewoon anders ofzo.
Ach, ik hoorde iemand vragen.. Wie is Janetje?quote:
Ik was niet echt wakker of zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je was best stilletjes en ik wist niet hoe oud je was, gewoon anders ofzo.
Whehehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde iemand vragen.. Wie is Janetje?
"Die gothic"![]()
Dat ben ik ook weleens naast vaag ja.quote:
dat zei ik ook tegen iedereenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
"Die gothic"
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Die gothic"![]()
Ik had even geedit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
zeventien
[..]
Dus ik ben oudererder!
Ik liep overal en nergensquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was niet echt wakker of zo.
Ik ben pas goed wakker rond een uur of 23
Ik heb trouwens best veel zitten praten hoor
Alleen jij was er niet zo vaak of zo.
Nanking had krassen op der polsen van der kat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
Naja.. ik heb iig niemand weggejaagd..
Wel vervelend dat ik een keer of 10 m'n polsen moest laten zien op littekens!!!
Whehehehehehe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nanking had krassen op der polsen van der kat.
Praat je daar maar eens uit als je er half gothic uitziet
Je ziet er echt heel jong uit, en dat samen met je toch wat hoge stem lijkt het of je nog heel jong bent.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Aan mij vroeg zo'n gast van stairway toen ik naar binnen wilde nadat ik ff buiten had gestaan om ID. Ik ben verdomme 18 ja! Ik zie er misschien wat jonger uit maar om nou te denken dat ik geen 16 ben..
McDavid isquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
Je hebt altijd je pony's nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Ohw en ik dacht dat het vandaag was![]()
dus...![]()
![]()
Dus jij hebt uren op Utrecht centraal gestaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
dus...![]()
![]()
Ik heb het nog wel bij je gespammedquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
dus...![]()
![]()
+2 herkenbaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
Naja.. ik heb iig niemand weggejaagd..
Wel vervelend dat ik een keer of 10 m'n polsen moest laten zien op littekens!!!
dat was gelukkig niet nodigquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt uren op Utrecht centraal gestaan?![]()
stommertquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
dus...![]()
![]()
quote:
ik sta ook debiel op foto;squote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef oshiro het volgende:
Deel II ook compleet gemist en zo
*foto's haat*
*voortaan gel gebruikt*
lachen! Uploaden!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehhe, ik heb trouwens een opname gemaakt van toen dingie(purplerose) der geld van de turk terugwou
Heb je jouw topic niet gezien?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef oshiro het volgende:
Deel II ook compleet gemist en zo
*foto's haat*
*voortaan gel gebruikt*
Idd, fotogeniquiteit (is dat een woord?) is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik sta ook debiel op foto;smaar schijt joh en niks mis met je haar
had ik in elk geval een excuus om je nog eens aan te rakenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:Ja, jij was er eentje van.
Stommerd.![]()
Doeiiiquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:58 schreef fraubitch het volgende:
ik ga dribbel inelkaar slaan mensen
doeiiiii
Ik wist eerst ook niet of Snowdogg een Fokker was, op af gestapt om het te vragen. Het is het leukst als je iedereen erbij betrekt natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
Om ff terug te komen op dat gesprek in Deel 2
Ik zag samen met Amigoow snowdogg alleen staan, wij waren de eerste die op hem afstapte om ff een praatje te maken. Ook een biertje gegeven. Niet iedereen heeft het inzich om zich tussen andere ff te mengen. Was wel zo sociaal van ons. Ook meegeweest naar de Mac enzo.
Ja heb hem gezien, tevens ook een reactie neergemiktquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je jouw topic niet gezien?![]()
En nu van je haar afblijven, braaf.
Hoe bedoel je ik sta debiel op een foto.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik sta ook debiel op foto;smaar schijt joh en niks mis met je haar
Er waren een paar mensen, die liepen af en toe tussen ons door.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet of Snowdogg een Fokker was, op af gestapt om het te vragen. Het is het leukst als je iedereen erbij betrekt natuurlijk.
ik had zelfs twee niet Fok!kers erbij betrokkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef moemoe het volgende:
Ik wist eerst ook niet of Snowdogg een Fokker was, op af gestapt om het te vragen. Het is het leukst als je iedereen erbij betrekt natuurlijk.
Gelukkig dat er nog mensen zijn die weten wat ik allemaal heb uitgespooktquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is dat m'n telefoon het niet doet, anders had ik daar foto's van xbox en remlof gemaakt. Ik had verdomme een camera mee moeten nemen, 2 fok!ers helemaal lam slapend op een stationsbankje.
Oja, de politie/security kwam nog tegen xbox zeggen dat hij wakker moest blijven en of hij de rommel zelf nog op ging ruimen.! Ik kon remlof op tijd wakker maken en ff zeggen dat hij z'n ogen even open moest houden.
.
ik had er last vanquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:59 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Bwehehe, je ging al slapen of zo ?
anders doe je ze toch niet al uit ?
More pics pleasequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja heb hem gezien, tevens ook een reactie neergemikt
Foto in dat topique is met gel trouwens
Ik ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een aantal keer gehad dat ik op mensen afstapte die geen Fokker! waren![]()
.
dat was dus echt net 1 minuut voordat je ging kotsen hequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat er nog mensen zijn die weten wat ik allemaal heb uitgespookt
Shit, wat een kop trek ik hier zeg![]()
[afbeelding]
Hoe keken ze op bij het woord fokkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een aantal keer gehad dat ik op mensen afstapte die geen Fokker! waren![]()
.
stel je voor, komt een hindoe op je af die vraagt "fok jij ook??"quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
.
Zeik niet, was met mij en nog wat mensjes meegekomen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Renesite het volgende:
Ja fuck, het is gewoon kei duur naar utrecht te komen, en toch wat gemist
Er zat een vent met een Neukia shirt aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ookAan een heb ik zelfs nog uitgelegd wat Fok! was
En die snapte er geen klote van
Ze vroegen zelfs wat er dan zo bijzonder is aan Fok!, eh jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoals op het station.. met een groepje willekeurige nerderig uitziende personen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe keken ze op bij het woord fokker
Eigelijk moeten we op Fokmeets een codewoord nemen, behalve als je graag voor lul staat als je aan mensen dat gaat vragen
Hoerenneukia is gestopt toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef longinus het volgende:
[..]
Er zat een vent met een Neukia shirt aan![]()
Zie moemoe-topicquote:
''quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe keken ze op bij het woord fokker
Eigelijk moeten we op Fokmeets een codewoord nemen, behalve als je graag voor lul staat als je aan mensen dat gaat vragen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Renesite het volgende:
Sebasser op zaterdag ofzo () aan de kassa bij de appie
"Hey, ga jij ook naar de baggermiet?"
"Neuh, denk het niet, druk"
"Oh, ik denk het ook niet hoor"
"Hehe"
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat was dus echt net 1 minuut voordat je ging kotsen he
Jawel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
'''' zoiets
.
Ach joh, ik zie ze toch nooit meer.
Kun je nagaanquote:
Om half 8 lag je nog op het stationquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kan ik er nu om lachen maar vanmorgen toen ik wakker werd om half 8 op het station had ik echt een ongelofelijk klotegevoel erover, en dus niet alleen mijn koppijn
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Herald het volgende:
[..]
stel je voor, komt een hindoe op je af die vraagt "fok jij ook??" [afbeelding]
Hó!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
Dresscode ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Kun je nagaan![]()
Volgende keer een dresscode voor fokkers![]()
Joah, maar echtquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, niemand wist trouwens dat ik kwam.
Was wel grappig hoe mensen dan opeens verbaasd kijken als ik er dan toch ben
checkquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
Dresscode ?
Iedereen moet zijn avatar zichtbaar hebben of zo?
nee, ze moeten hun avatar nadoenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dresscode ?
Iedereen moet zijn avatar zichtbaar hebben of zo?
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om half 8 lag je nog op het station!! ?
Sorry, ik kan mijn vinger niet via mijn neus uit mijn oor laten stekenquote:
Een weekendretour is ¤ 15,80,-- vrijdag vanaf 19.00 uur en dan zondag terug of eerder natuurlijk als je wil.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah, maar echt35 euro (oke, kan duurder voor jou) is wel veeheel
En als je echt zo laat was bij 't station was het nog duurder voor mij geweest
Jij kan een komkommer in je broek stoppen..quote:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een weekendretour is ¤ 15,80,-- vrijdag vanaf 19.00 uur en dan zondag terug of eerder natuurlijk als je wil.
Of woonde jij nou in Groningen?
maar dan mis je toch de spanning, zovan "wie is nou dat lekkere wijf.. oh ben jij nou Janetje".quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
Nickname op het shirt.
*kijkt naar polsquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
maar dan mis je toch de spanning, zovan "wie is nou dat lekkere wijf.. oh ben jij nou Janetje".
Plus je moest wel contact maken met Snowdogg om te vragen wie hij was. En daarna nog eens omdat ie het zo zachtjes zei.
Dat laatste dus echt nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja binnen 2 uur kan je in Utrecht zijn, dan haal je de volgende keer de nacht door ofzo.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
maar dan mis je toch de spanning, zovan "wie is nou dat lekkere wijf.. oh ben jij nou Janetje".
Plus je moest wel contact maken met Snowdogg om te vragen wie hij was. En daarna nog eens omdat ie het zo zachtjes zei.
Fokkers die zich 3 keer voorstellen, naamsverwarring zodat ze mij voor nollius aanzagenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen in het vervolg. 55 lamme fokkers op het stationquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja binnen 2 uur kan je in Utrecht zijn, dan haal je de volgende keer de nacht door ofzo.
Ja ok, een voor allen enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen in het vervolg. 55 lamme fokkers op het station![]()
We vervuilen heel Utrecht CS!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen in het vervolg. 55 lamme fokkers op het station![]()
55 lamme fokkers die paintballen op het stationquote:
Ik wilde hem nog wakker maken toen mijn trein kwam maar ik dacht ik laat hem lekker slapen want straks moet hij nog een uur wachten en dan maak ik hem al wakker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om half 8 lag je nog op het station!! ?
Hoe laat ben je weggegaan dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog wakker maken toen mijn trein kwam maar ik dacht ik laat hem lekker slapen want straks moet hij nog een uur wachten en dan maak ik hem al wakker.
aan wie zou dat gelegen hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
aaaw!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog wakker maken toen mijn trein kwam maar ik dacht ik laat hem lekker slapen want straks moet hij nog een uur wachten en dan maak ik hem al wakker.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was nog in de Stairway hoorquote:
toen had je ook al aaardig wat biertjes opquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was nog in de Stairway hoor![]()
weet ik dat, ik was door de meet heen geslapenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was nog in de Stairway hoor![]()
Tja, maar toen kon ik nog wel normaal pratenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen had je ook al aaardig wat biertjes op
Hoi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
D'r zitten vrij debiele foto's bij!
Hoi
6.19 kwam m'n trein. 5 minuten ervoor ging ik naar het perron.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe laat ben je weggegaan dan?
okquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
6.19 kwam m'n trein. 5 minuten ervoor ging ik naar het perron.
Wat. Wakker werd hij toch wel en ik wist niet welke trein hij moest hebben.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Janetje het volgende:
Oh, en de volgende keer moet ik toch die laatste bus naar Alblasserdam maar nemen..Ben nog zo brak als de tering..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat. Wakker werd hij toch wel en ik wist niet welke trein hij moest hebben.
Precies, mijn eerste trein ging pas om 6:55.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat. Wakker werd hij toch wel en ik wist niet welke trein hij moest hebben.
haaay kjoetiequote:
Nee joh.. lang geleden.quote:
Toch wel.quote:
Je bent nog goed naar de klote merk ikquote:
Ik zie alle FOK!lettertjes dubbel..quote:
Hmhm..quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent nog goed naar de klote merk ik
Toch teveel geslapenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmhm..
En ik heb nogsteeds geen idee waarom.
IPH'tje dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent iets te lang om mee te knuffelen.
Hoi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoi, laat je tieten zien dan!quote:
quote:
je vergeet:quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
*shirt omhoog trekt*
*pornomuziekje opzet*
oe
Mooi, dan mag jij volgende keer bij mij in bedquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
*shirt omhoog trekt*
*pornomuziekje opzet*
oe
Zit niet in de lebtobquote:
O boyquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij volgende keer bij mij in bed
PDL mijquote:
Jij ging paintballen, optiefen, of ik ram een verfkanon in je reet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je gaat niet sterfen nee.
Wel sterven.
Altijd meegaandquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ging paintballen, optiefen, of ik ram een verfkanon in je reet.
Kusjes
René
Paintballen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ging paintballen, optiefen, of ik ram een verfkanon in je reet.
Kusjes
René
links of rechts?quote:
die verfbal blijft staanquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Paintballen?
Rond dit uur ?
Ben je gek of zo
Zeker, en dan nog mee gaan met zo'n rarequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:33 schreef Janetje het volgende:
Iedereen op die meet was raar.
Dat was raar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, en dan nog mee gaan met zo'n rare
Jij bent raarquote:
Bent raar jaquote:
Iedereen is raar.quote:
Wat gewonnen ?quote:
Ja!quote:
Nee tis een niet kras gothic!quote:
Nog een keer krassen.quote:
Eensch is, mezelf incluisquote:
Dus mag je baggerenquote:
hoe later op de avond hoe schoner het volkquote:
stridquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
het is na middernacht hoort niveau stijgt
Zondag bagger magquote:
Was het maar zo'n pret.quote:
Lijkt me raar, XBM's kots was opeens weg naarmate het later werd ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:39 schreef longinus het volgende:
[..]
hoe later op de avond hoe schoner het volk
Het is zondag, mijn hoofd heeft rustquote:
Ah wees alternatief! Blijfquote:
Stridquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo slapen morgen vandaag werken
Nee joh, daar hebben ze met z'n allen naar gekeken.quote:
haal ff bier wil je.quote:
Die andere. Die zonder hoofdletter.quote:
Ik ga maar eens ontbijten. Begin honger te krijgen. Laatste stukje eten was m;n avondeten van inmiddels eergisteren al.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
het is na middernacht hoort niveau stijgt
Dat doe je maar bij je moeder, lopen krengquote:
Die is weg zeg ik net.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die andere. Die zonder hoofdletter.
Of was die er niet?
Verdomme, ik kon je al niet onderscheiden van al die andere onderkruipselsquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in groningen nog bier lopen zuipen
Hm ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verdomme, ik kon je al niet onderscheiden van al die andere onderkruipsels
Komt er als klontjes uitquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:43 schreef moemoe het volgende:
Blauwe bagger.
Ja!quote:
Doe eens lief joh.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat doe je maar bij je moeder, lopen kreng
Sorry, las ff verkeerd. Tevens hoi.quote:
Maar hij heeft wel gelijkquote:
Ik help wel even mee om die blauwe invasie te brekenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:43 schreef moemoe het volgende:
Blauwe bagger.
Héé je hebt je kleurtje uitgezet, is dat een nieuwe optie?quote:
Ho!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat doe je maar bij je moeder, lopen kreng
Dat doe je maar in het nieuwe topicquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho!
Ik ben een opstandige puber!
Ik weiger.
Nee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat doe je maar in het nieuwe topic
Idd, waar is dat slotjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |