dat was dus echt net 1 minuut voordat je ging kotsen hequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat er nog mensen zijn die weten wat ik allemaal heb uitgespookt
Shit, wat een kop trek ik hier zeg![]()
[afbeelding]
Hoe keken ze op bij het woord fokkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een aantal keer gehad dat ik op mensen afstapte die geen Fokker! waren![]()
.
stel je voor, komt een hindoe op je af die vraagt "fok jij ook??"quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een aantal keer gehad dat ik op mensen afstapte die geen Fokker! waren![]()
.
Zeik niet, was met mij en nog wat mensjes meegekomen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Renesite het volgende:
Ja fuck, het is gewoon kei duur naar utrecht te komen, en toch wat gemist
Er zat een vent met een Neukia shirt aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ookAan een heb ik zelfs nog uitgelegd wat Fok! was
En die snapte er geen klote van
Ze vroegen zelfs wat er dan zo bijzonder is aan Fok!, eh jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoals op het station.. met een groepje willekeurige nerderig uitziende personen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe keken ze op bij het woord fokker
Eigelijk moeten we op Fokmeets een codewoord nemen, behalve als je graag voor lul staat als je aan mensen dat gaat vragen
Hoerenneukia is gestopt toch ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef longinus het volgende:
[..]
Er zat een vent met een Neukia shirt aan![]()
Zie moemoe-topicquote:
''quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe keken ze op bij het woord fokker
Eigelijk moeten we op Fokmeets een codewoord nemen, behalve als je graag voor lul staat als je aan mensen dat gaat vragen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Renesite het volgende:
Sebasser op zaterdag ofzo () aan de kassa bij de appie
"Hey, ga jij ook naar de baggermiet?"
"Neuh, denk het niet, druk"
"Oh, ik denk het ook niet hoor"
"Hehe"
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat was dus echt net 1 minuut voordat je ging kotsen he
Jawel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
'''' zoiets
.
Ach joh, ik zie ze toch nooit meer.
Kun je nagaanquote:
Om half 8 lag je nog op het stationquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kan ik er nu om lachen maar vanmorgen toen ik wakker werd om half 8 op het station had ik echt een ongelofelijk klotegevoel erover, en dus niet alleen mijn koppijn
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Herald het volgende:
[..]
stel je voor, komt een hindoe op je af die vraagt "fok jij ook??" [afbeelding]
Hó!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
Dresscode ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Kun je nagaan![]()
Volgende keer een dresscode voor fokkers![]()
Joah, maar echtquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, niemand wist trouwens dat ik kwam.
Was wel grappig hoe mensen dan opeens verbaasd kijken als ik er dan toch ben
checkquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
Dresscode ?
Iedereen moet zijn avatar zichtbaar hebben of zo?
nee, ze moeten hun avatar nadoenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dresscode ?
Iedereen moet zijn avatar zichtbaar hebben of zo?
jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om half 8 lag je nog op het station!! ?
Sorry, ik kan mijn vinger niet via mijn neus uit mijn oor laten stekenquote:
Een weekendretour is ¤ 15,80,-- vrijdag vanaf 19.00 uur en dan zondag terug of eerder natuurlijk als je wil.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joah, maar echt35 euro (oke, kan duurder voor jou) is wel veeheel
En als je echt zo laat was bij 't station was het nog duurder voor mij geweest
Jij kan een komkommer in je broek stoppen..quote:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een weekendretour is ¤ 15,80,-- vrijdag vanaf 19.00 uur en dan zondag terug of eerder natuurlijk als je wil.
Of woonde jij nou in Groningen?
maar dan mis je toch de spanning, zovan "wie is nou dat lekkere wijf.. oh ben jij nou Janetje".quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
Nickname op het shirt.
*kijkt naar polsquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
maar dan mis je toch de spanning, zovan "wie is nou dat lekkere wijf.. oh ben jij nou Janetje".
Plus je moest wel contact maken met Snowdogg om te vragen wie hij was. En daarna nog eens omdat ie het zo zachtjes zei.
Dat laatste dus echt nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja binnen 2 uur kan je in Utrecht zijn, dan haal je de volgende keer de nacht door ofzo.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
maar dan mis je toch de spanning, zovan "wie is nou dat lekkere wijf.. oh ben jij nou Janetje".
Plus je moest wel contact maken met Snowdogg om te vragen wie hij was. En daarna nog eens omdat ie het zo zachtjes zei.
Fokkers die zich 3 keer voorstellen, naamsverwarring zodat ze mij voor nollius aanzagenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:12 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen in het vervolg. 55 lamme fokkers op het stationquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja binnen 2 uur kan je in Utrecht zijn, dan haal je de volgende keer de nacht door ofzo.
Ja ok, een voor allen enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen in het vervolg. 55 lamme fokkers op het station![]()
We vervuilen heel Utrecht CS!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou iedereen eigenlijk moeten doen in het vervolg. 55 lamme fokkers op het station![]()
55 lamme fokkers die paintballen op het stationquote:
Ik wilde hem nog wakker maken toen mijn trein kwam maar ik dacht ik laat hem lekker slapen want straks moet hij nog een uur wachten en dan maak ik hem al wakker.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om half 8 lag je nog op het station!! ?
Hoe laat ben je weggegaan dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog wakker maken toen mijn trein kwam maar ik dacht ik laat hem lekker slapen want straks moet hij nog een uur wachten en dan maak ik hem al wakker.
aan wie zou dat gelegen hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
aaaw!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde hem nog wakker maken toen mijn trein kwam maar ik dacht ik laat hem lekker slapen want straks moet hij nog een uur wachten en dan maak ik hem al wakker.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was nog in de Stairway hoorquote:
toen had je ook al aaardig wat biertjes opquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was nog in de Stairway hoor![]()
weet ik dat, ik was door de meet heen geslapenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was nog in de Stairway hoor![]()
Tja, maar toen kon ik nog wel normaal pratenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen had je ook al aaardig wat biertjes op
Hoi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
D'r zitten vrij debiele foto's bij!
Hoi
6.19 kwam m'n trein. 5 minuten ervoor ging ik naar het perron.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe laat ben je weggegaan dan?
okquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
6.19 kwam m'n trein. 5 minuten ervoor ging ik naar het perron.
Wat. Wakker werd hij toch wel en ik wist niet welke trein hij moest hebben.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Janetje het volgende:
Oh, en de volgende keer moet ik toch die laatste bus naar Alblasserdam maar nemen..Ben nog zo brak als de tering..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat. Wakker werd hij toch wel en ik wist niet welke trein hij moest hebben.
Precies, mijn eerste trein ging pas om 6:55.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat. Wakker werd hij toch wel en ik wist niet welke trein hij moest hebben.
haaay kjoetiequote:
Nee joh.. lang geleden.quote:
Toch wel.quote:
Je bent nog goed naar de klote merk ikquote:
Ik zie alle FOK!lettertjes dubbel..quote:
Hmhm..quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je bent nog goed naar de klote merk ik
Toch teveel geslapenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmhm..
En ik heb nogsteeds geen idee waarom.
IPH'tje dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent iets te lang om mee te knuffelen.
Hoi.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoi, laat je tieten zien dan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |