En hij post in BeFquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
"Jij bent misschien, nee, janetje heh?"quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
ik moest het eerst aan 6 man vragenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Jij bent misschien, nee, janetje heh?"!
Niet verdrinken he!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb de bron van de jeugdigheid ontdekt!
Ik vind hete en uiterst puicke foto.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ik zit nu een minuut of 10 naar die foto te kijken eh.
En ik vraag me af hoe chowi nou kijkt..
Geil? Stoned? Dronken kan niet rond die tijd.
huh?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:41 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, Dat dansje yvonne, wat jij en nanking deden.
Hoeveel hadden jullie toen op
Je hebt het ook twee keer aan mij gevraagdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik moest het eerst aan 6 man vragen
Dus in totaal heb je het 18 keer gevraagd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik moest het eerst aan 6 man vragen
Anders dan je verwachtte ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij was anders dan ik verwachtte en ik was geschokt door je komst.
Waarom verbaasd dat me niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt het ook twee keer aan mij gevraagd![]()
gevat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus in totaal heb je het 18 keer gevraagd?
Je was best stilletjes en ik wist niet hoe oud je was, gewoon anders ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Anders dan je verwachtte ?
Vertel
Valt me meequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt het ook twee keer aan mij gevraagd![]()
Oh, Blurquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beh, rond ehm, 9 uur of zo ?
Toen deden jullie kort een dansje, of zoiets
Verledentjd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je was best stilletjes en ik wist niet hoe oud je was, gewoon anders ofzo.
Ach, ik hoorde iemand vragen.. Wie is Janetje?quote:
Ik was niet echt wakker of zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je was best stilletjes en ik wist niet hoe oud je was, gewoon anders ofzo.
Whehehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, ik hoorde iemand vragen.. Wie is Janetje?
"Die gothic"![]()
Dat ben ik ook weleens naast vaag ja.quote:
dat zei ik ook tegen iedereenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
"Die gothic"
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Die gothic"![]()
Ik had even geedit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
zeventien
[..]
Dus ik ben oudererder!
Ik liep overal en nergensquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik was niet echt wakker of zo.
Ik ben pas goed wakker rond een uur of 23
Ik heb trouwens best veel zitten praten hoor
Alleen jij was er niet zo vaak of zo.
Nanking had krassen op der polsen van der kat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
Naja.. ik heb iig niemand weggejaagd..
Wel vervelend dat ik een keer of 10 m'n polsen moest laten zien op littekens!!!
Whehehehehehe.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nanking had krassen op der polsen van der kat.
Praat je daar maar eens uit als je er half gothic uitziet
Je ziet er echt heel jong uit, en dat samen met je toch wat hoge stem lijkt het of je nog heel jong bent.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Aan mij vroeg zo'n gast van stairway toen ik naar binnen wilde nadat ik ff buiten had gestaan om ID. Ik ben verdomme 18 ja! Ik zie er misschien wat jonger uit maar om nou te denken dat ik geen 16 ben..
McDavid isquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een cutie,
Litso heeft concurrentie
Je hebt altijd je pony's nog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Ohw en ik dacht dat het vandaag was![]()
dus...![]()
![]()
Dus jij hebt uren op Utrecht centraal gestaan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
dus...![]()
![]()
Ik heb het nog wel bij je gespammedquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
dus...![]()
![]()
+2 herkenbaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
Naja.. ik heb iig niemand weggejaagd..
Wel vervelend dat ik een keer of 10 m'n polsen moest laten zien op littekens!!!
dat was gelukkig niet nodigquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt uren op Utrecht centraal gestaan?![]()
stommertquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:53 schreef Pony-Lover het volgende:
dus...![]()
![]()
quote:
ik sta ook debiel op foto;squote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef oshiro het volgende:
Deel II ook compleet gemist en zo
*foto's haat*
*voortaan gel gebruikt*
lachen! Uploaden!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:54 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehhe, ik heb trouwens een opname gemaakt van toen dingie(purplerose) der geld van de turk terugwou
Heb je jouw topic niet gezien?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef oshiro het volgende:
Deel II ook compleet gemist en zo
*foto's haat*
*voortaan gel gebruikt*
Idd, fotogeniquiteit (is dat een woord?) is niet voor iedereen weggelegdquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik sta ook debiel op foto;smaar schijt joh en niks mis met je haar
had ik in elk geval een excuus om je nog eens aan te rakenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:Ja, jij was er eentje van.
Stommerd.![]()
Doeiiiquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:58 schreef fraubitch het volgende:
ik ga dribbel inelkaar slaan mensen
doeiiiii
Ik wist eerst ook niet of Snowdogg een Fokker was, op af gestapt om het te vragen. Het is het leukst als je iedereen erbij betrekt natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
Om ff terug te komen op dat gesprek in Deel 2
Ik zag samen met Amigoow snowdogg alleen staan, wij waren de eerste die op hem afstapte om ff een praatje te maken. Ook een biertje gegeven. Niet iedereen heeft het inzich om zich tussen andere ff te mengen. Was wel zo sociaal van ons. Ook meegeweest naar de Mac enzo.
Ja heb hem gezien, tevens ook een reactie neergemiktquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je jouw topic niet gezien?![]()
En nu van je haar afblijven, braaf.
Hoe bedoel je ik sta debiel op een foto.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik sta ook debiel op foto;smaar schijt joh en niks mis met je haar
Er waren een paar mensen, die liepen af en toe tussen ons door.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet of Snowdogg een Fokker was, op af gestapt om het te vragen. Het is het leukst als je iedereen erbij betrekt natuurlijk.
ik had zelfs twee niet Fok!kers erbij betrokkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef moemoe het volgende:
Ik wist eerst ook niet of Snowdogg een Fokker was, op af gestapt om het te vragen. Het is het leukst als je iedereen erbij betrekt natuurlijk.
Gelukkig dat er nog mensen zijn die weten wat ik allemaal heb uitgespooktquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is dat m'n telefoon het niet doet, anders had ik daar foto's van xbox en remlof gemaakt. Ik had verdomme een camera mee moeten nemen, 2 fok!ers helemaal lam slapend op een stationsbankje.
Oja, de politie/security kwam nog tegen xbox zeggen dat hij wakker moest blijven en of hij de rommel zelf nog op ging ruimen.! Ik kon remlof op tijd wakker maken en ff zeggen dat hij z'n ogen even open moest houden.
.
ik had er last vanquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:59 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Bwehehe, je ging al slapen of zo ?
anders doe je ze toch niet al uit ?
More pics pleasequote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja heb hem gezien, tevens ook een reactie neergemikt
Foto in dat topique is met gel trouwens
Ik ookquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een aantal keer gehad dat ik op mensen afstapte die geen Fokker! waren![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |