quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:44 schreef gablentz het volgende:
Noem 4 eilanden waar Malta uit bestaat.
En toen kwam ik er niks....omdat pc uitviel en toen maar besloot iets anders te gaan doen, sorry about thatquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:56 schreef erkel het volgende:
Iemand er problemen mee als ik een vraag stel?
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:12 schreef erkel het volgende:
[..]
En toen kwam ik er niks....omdat pc uitviel en toen maar besloot iets anders te gaan doen, sorry about that![]()
Snel en goed geantwoordquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:23 schreef dndiek het volgende:
Zuid-Afrika?
nope niet gezien, wel pas ergens gelezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:24 schreef erkel het volgende:
[..]
Snel en goed geantwoord![]()
dndiek +1
Gister was samenvatting van afgelopen seizoen op tv, heb je waarschijnlijk gezien?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:37 schreef dndiek het volgende:
VS behoort niet eens tot deze groep landen
Afkorting klopt
quote:
Waarom stond hier eerst SA? en daarna opeens het goede antwoordquote:
Saudi Arabie was al gegeven las ik en je zei ligt dichter bij de vs dan irak en dat ligt recht boven SA dus was ook al niet zo logischquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom stond hier eerst SA? en daarna opeens het goede antwoord
daar ben ik te jong voorquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
Van Mierlo, Van Aartsen, De Hoop Scheffer, Bot
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef DSanka het volgende:
Gerrit Zalm?
Nee pas sinds Balkende II is hij der weer, volgens mij een LPF'er tijden Iquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef DSanka het volgende:
Dat is de enige dan van de laatse 6 dat hij het niet is geweest
Ik denk zelfs dat hij het ook wordt in het vierde kabinet Balkenendequote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef DSanka het volgende:
Dat is de enige dan van de laatse 6 dat hij het niet is geweest
Tijdens 1 was het ook een vvd-erquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee pas sinds Balkende II is hij der weer, volgens mij een LPF'er tijden I
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Wijn? (weet niet veel van politiek tijdens balkenende1)
Doff +1quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:26 schreef Doff het volgende:
Hoogervorst toch egwoon?
Die zit nog het best in de richting.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:34 schreef DSanka het volgende:
Charlie Parker?
Deel van naam is goedquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:39 schreef U het volgende:
Nat King Cole?
Uh ja. Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:42 schreef U het volgende:
dan kan ik alleen nog Coltrane bedenken, maar das dan zonder die e
Dus?quote:
yes!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Arlington?
Tha_Erik +1quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Within Temptation?
Neen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:10 schreef DSanka het volgende:
Vermeer?
Het heet inderdaad Narcissus. Nu alleen nog de schilder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:18 schreef U het volgende:
't Zal wel iets van Narcissus heten, maar van wie weet ik zo 123 niet
Neen. Wel het goede land. (Italiaans dus)quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef DSanka het volgende:
Da Vinci?
Ik neem aan dat je de welbekende Michelangelo Buonarroti bedoelt? Want die is het niet, hoewel de voornaam van de schilder die ik zoek wel michelangelo is, maar deze vrijwel altijd met zijn achternaam benoemd wordt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Michaelangelo
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef DSanka het volgende:
Donatello? (Nu hebben we alle turtles gehad)
Wat je al niet kan leren van semi-gewelddadige tekenfilmsquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef DSanka het volgende:
Donatello? (Nu hebben we alle turtles gehad)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:47 schreef DSanka het volgende:
Bernini?
Dat is voor spiekersquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
De bestandsnaam zegt rembrandt maar ik heb zo'n vermoeder dat dat ook niet goed is![]()
U heeft goed gedacht.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:53 schreef U het volgende:
hmm, dan denk ik Caravaggio
Welk spookje is dit?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:57 schreef U het volgende:
Uit welke 3 vrouwen mocht Paris kiezen toen hij de gouden appel moest weggeven?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar denken aan Paris Hilton die een award moest uitreiken.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar denken aan Paris Hilton die een award moest uitreiken.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:57 schreef U het volgende:
Uit welke 3 vrouwen mocht Paris kiezen toen hij de gouden appel moest weggeven?
Griekse mythologie zat niet in mijn vakkenpaketquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:04 schreef U het volgende:
hintje: de vrouwen zijn allen griekse godinnen
Daar houd het helaas op bij mijquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef U het volgende:
aphrodite is ook goed, en die kreeg uiteindelijk de appel.
Zoeken we nog 1
Inderdaad. Lawless (Lucy, weliswaar, maar ik reken het toch goedquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:20 schreef DSanka het volgende:
Lawles?
Gister was er nog iets over op discovery maar k zou het niet meer wetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef DSanka het volgende:
Wie is de bedenker van Star Trek?
Krèk!quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:58 schreef dartfanaat het volgende:
Michael Crichton
Tha_Erik +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Boudewijn Buch.
Jeejquote:
Het stond hier op de achtergrond aanquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Heeft Tha_erik heeft zeker ook lotto weekend miljonair gezien![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:20 schreef dartfanaat het volgende:
Maarten Luther
Je bent net te laatquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:21 schreef DSanka het volgende:
luther?
Ja, ik was even afgeleid. Excuus. Ben er zo Even wat bedenkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent net te laat![]()
Kom je zo met een vraag dart?![]()
Dsanka +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:42 schreef DSanka het volgende:
Isa Hoes, Danielle Overgaag en Daphne Dekkers
Jeejquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:55 schreef DSanka het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:01 schreef dartfanaat het volgende:
Was in de war, met een andere.
JP I was 33 dagen Paus
Hmm, dacht dat het 6 was. maar dan ben ik me nu dus helemaal aan het vergissen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dartfanaat+1
De kortste was trouwens paus Urbanus VII met maar 12 dagen
Niet JP IIquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Johannes Paulus de 2de?
Het kan ook zijn dat wiki het fout heeft hoor dart
Ik vrees dat mijn kennis van de pausen dan ophoudquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niet JP II
Zou kunnen, maar ja. maakt verder niet veel uit.
Jammer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn kennis van de pausen dan ophoud
NoSigar +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:10 schreef NoSigar het volgende:
Johannes de XXIII ?
Gregoriusquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:13 schreef NoSigar het volgende:
Welke paus voerde de huidige kalender in?
Jeejquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:15 schreef NoSigar het volgende:
Je zit dus te liegen over je pauskennis, pauzenkenner!
Yurithemaster +1
Neuh, te moeilijk is deze niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Ik wist het ook alleen maar door die korte tussen docu's van discovery en het feit dat de kalender de gregoriaanse kalender heet helpt ook een beetje![]()
Welke Paus kwam uit nederland
Of is deze iets te moeilijk![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:22 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Neuh, te moeilijk is deze niet.
Adrianus VI
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dartfanaat+1
Hij was tevens laatste niet-Italiaanse tot 1978
Radtzingerquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:25 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Even een makkelijke, tenminste dat denk ik
Wat is de echte naam van de huidige Paus?
Weliswaar zonder d,quote:
Jeejquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:27 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Weliswaar zonder d,
Yurithemaster +1
Welterusten allemaal en tot morgen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef NoSigar het volgende:
Petrus, en volgens wie wel/niet?
Martin Brozius?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:41 schreef NoSigar het volgende:
OK, vandaar.
Noem één architect van de St. Pieter in Rome?
Wunderbar!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:00 schreef Neleos het volgende:
Michelangelo?
Damn right!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:04 schreef Homdeck het volgende:
rafael
michelangelo
donatello
leonardo
splinter
Zeg, ik begon al aan mezelf te twijfelen, dus wiki, maar mijn antwoord was goed en eerder hoorquote:
Is dat een andere naam voor Michelangelo bedoel je?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:46 schreef Feldhofer het volgende:
giacomo della Porta
een architect van de st. pieter werd gevraagd, er waren er meerdere....quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat een andere naam voor Michelangelo bedoel je?
Ohja, nah, als het klopt zal NC je wel een punt toedelen denk ik.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:09 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
een architect van de st. pieter werd gevraagd, er waren er meerdere....
Die doos, die Nothing else matters van Metallica vernaggelde?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:10 schreef Neleos het volgende:
Ohja. Dat ding met Lucie Silvas.
Op zich weet ik dat wel, moment...
Ja, die gleuf jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Die doos, die Nothing else matters van Metallica vernaggelde?
Origineel is ook niet echt goed, dacht ik. Maar kan er even niet opkomen. Ook niet veel zin om er al te hard over na te denken, ik wacht wel op een hint.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:14 schreef Mark het volgende:
Ik wil het niet eens weten, denk ik. Kan nu al bedenken dat het origineel beter is
mwah ik vind het origineel zeker niet slecht. een andere hit van de band is Isn't it time.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Origineel is ook niet echt goed, dacht ik. Maar kan er even niet opkomen. Ook niet veel zin om er al te hard over na te denken, ik wacht wel op een hint.![]()
doeka +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:17 schreef doeka het volgende:
Originaal is van de Baby's
Ja die was ook goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:05 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Zeg, ik begon al aan mezelf te twijfelen, dus wiki, maar mijn antwoord was goed en eerder hoor![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:20 schreef Homdeck het volgende:
john waite ofzo. zelffde als van bad english
Ik ken het ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:36 schreef doeka het volgende:
Ik had het altijd met SOS van the Police
A year has past since I broke my nose -hoorde ik.
A Year has past since I wrote my note- moest het zijn.
Het hele repertoire van Frank Boeijen is eigenlijk 1 grote mondegreenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken het ook.
Maar er wil mij nu geen 1 voorbeeld te binnen schieten![]()
Er bestaat een site met alleen maar van dit soort dingen, Best lachen om eens te lezen, maar ik weet niet meer welkequote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het hele repertoire van Frank Boeijen is eigenlijk 1 grote mondegreen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:40 schreef Neleos het volgende:
groen
Het was iets met een Jimi Hendrix nummer.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er bestaat een site met alleen maar van dit soort dingen, Best lachen om eens te lezen, maar ik weet niet meer welke![]()
Niet zo boos kijkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er bestaat een site met alleen maar van dit soort dingen, Best lachen om eens te lezen, maar ik weet niet meer welke![]()
Excuse me. while I kiss this guyquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:43 schreef doeka het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken
http://www.kissthisguy.com/
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:19 schreef Feldhofer het volgende:
Mollie Malone toch?
Daar was ik al bang voorquote:
Dat weet ik ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:36 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor
Schrap de vorige vraag dan maar,
Het wereldberoemde jongens-koor uit wenen heet..?(de duitse benaming graag!)
Popmuziek, voetbal, filmsquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:41 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ow![]()
Waar wil je een vraag over dan?
De naam doet geen lampjes branden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:44 schreef Feldhofer het volgende:
Trouwens ik wed dat als ik zeg Wiener Sängerknaben je ze wel kent, was zelfs een radioreclame over van monsterboard.
Ja, komt vooral omdat mijn Ma kunstenares is, ik heb echt teveel museums van binnen gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:41 schreef Neleos het volgende:
Jij bent behoorlijk klassiek opgeleid, he?
Bedoel je Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:45 schreef Feldhofer het volgende:
pop, Hmm de glamrockband met de scharen hadden pas een hit, de band en nummer graag?
Neleos +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bedoel je Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing?
Haha, dat is eigenlijk ook een klassieke muziek vraagquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe heet de band van Huub van der Lubbe?
De Dijk is goed uiteraard.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:03 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Haha, dat is eigenlijk ook een klassieke muziek vraag
De dijk natuurlijk, mag het licht uit?
wie wil Konoha village slopen, en was een lid van de sannin?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
De Dijk is goed uiteraard.
Maar da's geen klassieke muziek hoor. Feldhofer + 1
Doe nu maar een Naruto vraag![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:10 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
wie wil de sound village slopen, en was een lid van de sannin?
Ja, maar hoe heet ie ook alweer, die gozer, met die lange tongquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:16 schreef Feldhofer het volgende:
hmm, ik maakte ook een foutje, ik bedoelde Konoha village
Gaara is van village of the sand
Juist, orochi......quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar hoe heet ie ook alweer, die gozer, met die lange tong
Orochimar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |