Gister was er toch helemaal geen concurrentie? Ik heb alleen NOVA gekeken, maar dat zit niet in de tijd van Spijkerman. Maar het kwam ook niet in me op om naar Spijkerman te kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht, als je ziet wat de concurrentie is. Het is ook totaal niet vernieuwend, de grappen zijn suf, de fragmenten zie je overal ("Als je een tip hebt, tip ze dan alleen aan ons!"), Jack lacht zelf het hardst van allemaal.
Volgend seizoen is er geen Koppensnellers meer hoor.
quote:Koppensnellers!!! Een blik op het nieuws, scherpe satire, ijzersterke imitatoren en hilarische fragmenten
Lotte is eerder het slachtoffers van kijkcijferkanons TTQ en Boulevard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Spijkerman weet niet eens de kijkers van Postcodeloterij vast te houden. Zelfs drama Lotte scoort bijna meer dan Spijkerman.
TTQquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lotte is eerder het slachtoffers van kijkcijferkanons TTQ en Boulevard.
That's The Question op Nederland 2. Samen met Boulevard goed voor het trekken van gemiddeld 35-40% van het tv-kijkend publiek.quote:
twee keer uitzenden lijkt me toch wel voldoende, maar je kan het gewoon op talpa.tv bekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:22 schreef maril het volgende:
wordt het nog een keer herhaald? ik heb het gister niet gezien en vanavond.
publiek zit er ook lekker ongeintresseerd bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef Type-R het volgende:
het is weer slecht
fucking toneelstukjes, nooit grappig
Tis een soort De Wereld Draait Door geworden, maar dan zonder humor. Het eigenlijk totaal niet als humor bedoelde DWDD is 100 keer grappiger dan Koppensnellers (ook omdat het spontaan is en niet gemaakt).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |