Gister was er toch helemaal geen concurrentie? Ik heb alleen NOVA gekeken, maar dat zit niet in de tijd van Spijkerman. Maar het kwam ook niet in me op om naar Spijkerman te kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht, als je ziet wat de concurrentie is. Het is ook totaal niet vernieuwend, de grappen zijn suf, de fragmenten zie je overal ("Als je een tip hebt, tip ze dan alleen aan ons!"), Jack lacht zelf het hardst van allemaal.
Volgend seizoen is er geen Koppensnellers meer hoor.
quote:Koppensnellers!!! Een blik op het nieuws, scherpe satire, ijzersterke imitatoren en hilarische fragmenten
Lotte is eerder het slachtoffers van kijkcijferkanons TTQ en Boulevard.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Spijkerman weet niet eens de kijkers van Postcodeloterij vast te houden. Zelfs drama Lotte scoort bijna meer dan Spijkerman.
TTQquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lotte is eerder het slachtoffers van kijkcijferkanons TTQ en Boulevard.
That's The Question op Nederland 2. Samen met Boulevard goed voor het trekken van gemiddeld 35-40% van het tv-kijkend publiek.quote:
twee keer uitzenden lijkt me toch wel voldoende, maar je kan het gewoon op talpa.tv bekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:22 schreef maril het volgende:
wordt het nog een keer herhaald? ik heb het gister niet gezien en vanavond.
publiek zit er ook lekker ongeintresseerd bijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef Type-R het volgende:
het is weer slecht
fucking toneelstukjes, nooit grappig
Tis een soort De Wereld Draait Door geworden, maar dan zonder humor. Het eigenlijk totaal niet als humor bedoelde DWDD is 100 keer grappiger dan Koppensnellers (ook omdat het spontaan is en niet gemaakt).quote:
Die kerel was goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kerel met die imitaties deed Marc Marie Huijbrechts wel erg goed na
Woon je in België? Daar gebeurt het altijd twee jaar later.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:00 schreef bloodymary het volgende:
Het begint nu echt genant te worden......
Ik heb gister 2 minuten gekeken omdat er geen hond op tv was op dat moment (meer om Spijkerman zelf uit te lachen eigenlijk), maar dat lachje van hem is echt superoverdreven. Terwijl hij alle grappen al bij de generale repetitie 1 of 2 keer gehoord heeftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stukje Cabaret wat ik zag was ook oudbollig en sufBen benieuwd hoelang dit nog door mag ploeteren. Onvoorstelbaar dat het zo erg achteruit is gegaan in alles.
En dan die vreselijke overdreven lach van Spijkerman
Die ene vrouw is echt humorloos. Echt zo'n wijf die constant zeikt en dan moet het grappig moet zijn ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:01 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het panel geweldig. Jack heeft zijn buren en twee lollige neefjes gevraagd, maar van humor hebben ze nooit gehoord. Het publiek is ook niet gek en moet nauwelijks lachen, omdat dit best wel genant is compenseert Jack dit weer door overdreven hard te gaan lachen om de scherpe opmerkingen van zijn buurvrouw.
Zou Spijkerman het niet zelf doorhebben? Zou hij z'n programma niet zelf een keer terugzien? Verbaaswekkend dat de gevierde programmamaker zelf opeens zo blind als een mol geworden is. Het lijkt me zo sterk dat hij z'n eigen programma uberhaupt een voldoende geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:00 schreef bloodymary het volgende:
Het begint nu echt genant te worden......
Je bent TV verslaafdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:38 schreef pberends het volgende:
Ik heb gister 2 minuten gekeken omdat er geen hond op tv was op dat moment
Humorloos zijn is toch de definitie van vrouw-zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:41 schreef pberends het volgende:
Die ene vrouw is echt humorloos. Echt zo'n wijf die constant zeikt en dan moet het grappig moet zijn ofzo
Ik heb 'm daarna ook uitgezet, ik moest bijkomen van Spijkerman's geweldige show.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:44 schreef Lod het volgende:
[..]
Je bent TV verslaafd. Je kunt zo'n ding ook afzetten, de mijne is al een week niet meer aangeweest.
Ik ben trouwens benieuwd of we dit topic vol gaan krijgen met onze klachten over Jack en zijn Koppensnellers
[..]
Humorloos zijn is toch de definitie van vrouw-zijn?
Dat soort dingen vind ik te ver gaan. Ik hoop nog steeds dat Jack een leuk programma gaat maken , maar koppensnellers is dat niet meer (kopspijkers zeker wel), zeker omdat ik het triest vind dat hijn degene die het hards lacht, en vooral gemaakt, hij heeft weinig zelfvertrouwen want hij is een goed programmamaker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Thelonious het volgende:
Jammer dat Froger verkeerd sloeg anders had Jack eindelijk die homp klei op z'n hoofd gekregen.
Het is geen blok beton, gewoon een stuk klei. Jack is dol op andere mensen uitlachen en belspelmeisjes dom noemen. Dus als ie dan zelf een flater begaat is dat extra leuk. Hij zou inderdaad weinig zelfvertrouwen kunnen hebben, maakt altijd een nerveuze indruk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:14 schreef maril het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik te ver gaan.
Vind je het gek dat we hier alleen maar koppensnellers aan het afkraken zijn, kijk eens naar de titel van dit topic? Het gaat hier over koppensnellers en niet over de honderden programma's die nog slechter zijn. Geheid dat daar andere topics voor zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:55 schreef Remzz het volgende:
Massale afgekraak hier, natuurlijk het is niet meer wat het was maar kijk dan niet, bovendien zijn er misschien wel 100 programma's die veel slechter zijn en daar hoor je niemand over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |