Ze begint er zelf overquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ze begint er toch zelf over? Semih en Mich kwamen alleen kijken hoe het ging.
Zeker, beste moment van deze gehele BB denk ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:55 schreef Kinga het volgende:
JEZUS< wat een avond!
En ze leest ook al de Opzij, herrinner ik me nu ineensquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien dat Floris daar geen problemen mee heeft. Dab is dat de reden dus.
Kutjochie met een kutopmerking.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Zeg eh... zie ik er gofferdomme uit als een marokkaan ofzo?"
Wel een beetje jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Etienne: "Zeg eh... zie ik er gofferdomme uit als een marokkaan ofzo?"
Als ze eerst maar probeert Saar te likken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:56 schreef Kinga het volgende:
gaat marcia nog een breezertje erin gooien? die gaat ook kotsen straks wedden
Genoeg bewijzen voor pot-zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ze leest ook al de Opzij, herrinner ik me nu ineens
Ik heb Semih niet horen beginnen over de ruzie, in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze begint er zelf overZe zit alleen maar te huilen en te kotsen.
Voor jou zou het niet een probleem zijn, maar die man van haar laat haar alle hoeken van de kamer zien als hij dit ziet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef Gert het volgende:
Ik heb het zelf ook allemaal gevolgd. En er is niet echt iets gebeurd. Ik zie ook nergens "de" foto. Ja, een zoentje op de mond. Maar dat is niet over de schreef, lijkt me.
Bedoel je nou dat Rob geweldadig is??quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Voor jou zou het niet een probleem zijn, maar die man van haar laat haar alle hoeken van de kamer zien als hij dit ziet.
Het was niet voor niets dat Sabrina totaal in paniek raakte en ook het huis wilde verlaten als zij terug naar 'huis' zou gaan.
hahahahaquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zoekt iets in de slaapkamer... een wit, zoemend ding ofzo
Allemaal vooronderstellingquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Voor jou zou het niet een probleem zijn, maar die man van haar laat haar alle hoeken van de kamer zien als hij dit ziet.
Het was niet voor niets dat Sabrina totaal in paniek raakte en ook het huis wilde verlaten als zij terug naar 'huis' zou gaan.
Misschien wel een heel klein beetje BI ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Genoeg bewijzen voor pot-zijn![]()
Ze is niet de enige.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
Marcia heeft even steun nodig![]()
[afbeelding]
Blijf hopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wel een heel klein beetje BI ...
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:59 schreef MsInfidelity het volgende:
Bedoel je nou dat Rob geweldadig is??
Het zijn 2 van haar dierbaren, en ze wil gewoon graag dat die het fijn hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:00 schreef Gert het volgende:
Marcia is bij de verkeerde mensen nu.
Euh..en hoe weet je dat zo zeker??quote:
kotsende monique, die gevingerd is door tijn in bad...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:01 schreef arneaux het volgende:
Net terug van een feest. Niets gemist dus?
Je hebt de beste BB Night gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:01 schreef arneaux het volgende:
Mijn antwoord was vele malen duidelijker dus heb ik dat maar niet gepost.quote:
Je mag ook nooit van een uiterlijk van iemand uitgaan.quote:
Daar vergis je je in, althans volgens vele hier. Ik denk dat je gewoon gelijk hebt. Sterker nog ik denk dat het IQ van Sabrina en Monique net boven de 80 komt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:01 schreef Kinga het volgende:
Heeft Mo nou echt een IQ onder de 80, of lijkt dat maar zo?
Die wat mij betreft niet kloppen omdat ik dus denk en zo goed als zeker weet dat ze een open huwelijk hebben. Zo gedraagt Monique zich helemaal en ze heeft al verhalen over seksuele relaties met vrouwens verteld. En die waren vast niet voor haar 15e.quote:
No shit?? Cool.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
kotsende monique, die gevingerd is door tijn in bad...
Nietsquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:01 schreef arneaux het volgende:
Ja echt geweldig... die heb echt moeite met pratenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:00 schreef MsInfidelity het volgende:
Whaha..kacheltjelam
och kom ik ook weer eens kijken, zie je steeds dezelfdequote:Op zaterdag 30 september 2006 03:02 schreef Morwen het volgende:
Maja de Bij zit lekker dubbel te praten en Semih zit weer eens te zeiken. Ouwe zeiklul![]()
Het zijn Semih en Micheline die de sfeer weer naar beneden halenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef Kinga het volgende:
Wat een gezwets van Marcia..
Je kunt niet zo stellig beweren dat haar man haar mept. Dat heeft ze zelf niet verteld.quote:
Gaat die lamzak ook nog eens een beetje generaliseren ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef Gert het volgende:
Semih: "Op een gegeven moment is voor mij de avond gewoon klaar. Ik bedoel: het was rondom het zwembad op een gegeven moment kletsnat. Het leek wel of we tussen een stel engelse hooligans of pillenslikkers zaten."
Zeiksnor..quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef Gert het volgende:
Semih: "Op een gegeven moment is voor mij de avond gewoon klaar. Ik bedoel: het was rondom het zwembad op een gegeven moment kletsnat. Het leek wel of we tussen een stel engelse hooligans of pillenslikkers zaten."
Snap ik, maar het is op zich wel sneu dat ze nu gezeur aan moet horen over plasjes water naast het zwembad. Van Semih, niet al te overtuigens bijgestaan door Micheline.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zijn 2 van haar dierbaren, en ze wil gewoon graag dat die het fijn hebben
Dat weten wij niet eens... Volgens mij gewoon standaard emo gedoe als je zat bent..quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
No shit?? Cool.. Waarom is ze nu aan t jankballen?
Ok. Dat van die vrouwen las ik vanavond voor 't eerst.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die wat mij betreft niet kloppen omdat ik dus denk en zo goed als zeker weet dat ze een open huwelijk hebben. Zo gedraagt Monique zich helemaal en ze heeft al verhalen over seksuele relaties met vrouwens verteld. En die waren vast niet voor haar 15e.
Lijkt mij ook... Aan de hand van z'n kop en dat hij naar Aalsmeer is gekomen kun je echt niet gaan zeggen dat hij z'n vrouw slaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt niet zo stellig beweren dat haar man haar mept. Dat heeft ze zelf niet verteld.
dat maken de fokkers er van he, een bad vol met schuim met die 2 in bad :-)quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
Is t nou wáár of niet dat ze gevingerd enzo is?
Het leek erop. Ze keek wel héél erg gelukzalig. Wil je een cap?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
Nope..hooguit een kus op de mond.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
alleen tijn en mo weten dat wijkunnen alleen sugererenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
Vanwaar de interventie van BB danquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Die wat mij betreft niet kloppen omdat ik dus denk en zo goed als zeker weet dat ze een open huwelijk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |